Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 48

2001
‎Kontsumitzaileak agentzia maiorista nahiz minoristaren aurrean egin dezake erreklamazioa, baina hurbiltasuna dela eta, erreklamazioa agentzia minoristaren aurrean egitea gomendatzen da.
2002
‎Erreklamazio liburua: Saltokiak behartuak daude bezeroek eska ditzaketen erreklamazio orriak edukitzera, egoera bidegabe baten aurrean beren haserrea eta kexa adierazteko. Dokumentu horietan azaltzen dira nola bete behar diren eta nori aurkeztu behar zaizkion; normalean, jatorrizkoa administrazioko agintariei eman behar zaie.
2003
‎Kontsumitzaile zaren aldetik, komertzioren batek zure eskubideak urratu dituela uste baduzu, exiji ezazu erreklamazio orria eta saia zaitez arazoa adiskidantzaz konpontzen.
2004
‎1 Zordunak, hirugarren edukitzaileak eta interesdun orok aurkez ditzaketen erreklamazioetatik, betiere aurreko artikuluetan jasotakoa ez denean, kasuan kasuko epaiketan aztertu eta ebatziko da, kapitulu honetan ezarritako prozedura inoiz eten edo oztopatu gabe. Erreklamazio horien artean daude, halaber, tituluaren deuseztasunari edo zorraren muga eguneratze, egiazkotasun, azkentze eta zenbatekoari buruzkoak.
‎Bezeroarentzako arreta zerbitzuari dagokionez, OCUCk adierazi du salaketen %89 zerbitzu horren funtzionamendu txarrari buruzkoa dela, eta zerbitzu hori azpikontratatu egin dela; izan ere, kontsumitzaile elkarte batera joatean, beste kexa bat erantsi zaio, salaketa gauzatzen saiatzean jaso zuten arretaren aurka. Erakundeak eskatzen du operadoreek bezeroei justifikazio bat bidal diezaietela erreklamazio bat egiten dutenean; izan ere, orain ez dago sistemarik egin dela egiaztatzeko, eta kexarekin jarraitzeko dituzten bideez gain, erabiltzaileek orain duten babesgabetasuna eragozteko. Erreklamazioen %20 zerbitzuen bajekin izandako arazoen ondorio da; izan ere, ohikoa da, telefonoz edo posta elektronikoz egin ondoren, horiek fakturatzen jarraitzea.
‎Hala ere, informazio liburuxkak izan ditu ez betetze handienak (%69), etiketatzearen aldean (%41). Bereizketa hori garrantzitsua da azken kontsumitzaileak erabil ditzakeen erreklamazio eskubideei dagokienez. Gainera, informazio kanal horien bidez, gidariak arropa nola erabili ikasiko du.
2005
‎Txosten honetan aipaturiko eskubideak ukatzen baldin bazaizkio, bidaiariak Abiazio Zibilaren Zuzendaritza Nagusian aurkez dezake erreklamazioa eta erakunde horrek, bidezkotzat jotzen badu, aire konpainien aurkako neurriak hartuko ditu.
‎Fidantza itzultzeko, erregistratzaileak bere azken zerbitzuak zein Erregistrotan eman eta interesdunak edo horren jaraunsleek Erregistro horren barrutiko lehen auzialdiko epaileari eskatu behar diote itzulketa hori ediktuen bidez argitaratzeko espedientea instrui dezan; horretara, erregistratzailearen kontrako akzioa izan dezaketenek erreklamazio egokia egin dezakete hiru hilabeteko epean, argitalpenaren egunetik zenbatzen hasita. Ediktuak ofizioz sartuko dira, nola «Estatuko Aldizkari Ofizial»ean, hala azken zerbitzuak zein Erregistrotan eman eta horren probintziako Aldizkari Ofizialean; erregistratzaileak zenbat Erregistrotan zerbitzuak eman eta horiek guztiak zehaztu behar dira.
‎Zordunak, hirugarren edukitzaileek zein gainerako interesdunek egin ditzaketen erreklamazioei dagokienez, Hipoteka Legearen 132 artikuluaren azken bost lerrokadetan xedatutakoa bete behar da, artikulu hori aplikatzeko modukoa den heinean.
2007
‎Ikuskizunaren antolaketa “ezinbesteko kasuetan bakarrik salbuetsiko da erantzukizunetik; halakotzat hartuko dira ustekabeko gertaerak eta saihestezinak. Gainerako kasuetan, erabiltzaileek egin ditzaketen erreklamazioei erantzun die erakundeak”. Alde horretatik, gogoratu behar da ezin dela alde batera utzi antolakundearen erantzukizuna akats teknikoengatik (izan ere, enpresaburuaren eginbidearen barruan sartzen da ekipo, instalazio eta zerbitzu guztien funtzionamendu perfektua), talderen bat ez agertzeagatik (izan ere, bertaratutako erabiltzaileei beren presentzia eskaini ondoren, publizitatearen ondorio da, eta enpresaburuak errepikatu du kanpoan dagoenaren aurkako ekintza), edo arrazoi meteorologikoak, baldin eta gertaera horiek ohiko moduan garatzen ez badira.
2008
‎Hala eginez gero, idatziz jakinaraziko du hilabeteko epean. Uko egiten badio, beste bide batzuetatik egin dezake erreklamazioa, baina onartzen badu, uko egiten dio beste erreklamazio batzuk egiteari. Bankuak, ordea, onartu egin behar du ebazpena, baldin eta bezeroak ere onartu badu.
2009
‎Norengana jo dezaket erreklamazioa jartzera?
‎Prozesu horretan parte hartu behar dute ikastetxe horretan ezarritako hezkuntza etapetako edozein kurtsotan lehen aldiz sartu nahi duten ikasleek. Autonomiek, hezkuntza arloan dituzten eskumenen arabera, beren prozedurak garatu eta arautzen dituzte, onarpen irizpideak ezarriz, eta adostasunik ezean familiek has ditzaketen erreklamazio edo alegazio prozesuak ezarriz. Izan ere, ikasleak eskolatzeko prozesua errazagoa edo errazagoa izan daiteke; dena, eskaintzen diren plazen eta ikastetxe batean jasotako eskaeren artean dagoen elkarrekikotasunaren araberakoa izango da:
2010
‎Eska ezazu erreklamazio orri bat horretarako.
2011
‎Zintzoak izatea komeni da, eta produktuaren egoera eta dohainak diren bezalaxe adieraztea, gero inork ez dezan erreklamaziorik jarri; horretarako, deskribapena idatzi aurretik, guk geuk produktua ongi aztertzea eta zer egoeratan dagoen ikustea da onena.
2012
‎Egin al dezaket erreklamaziorik?
‎Hala ere, pauso hori eman aurretik, eska ezazu Erreklamazio Orri bat, eta joan zaitez zure udalerriko edo herrialdeko Kontsumo Zerbitzuetara.
‎Egin al dezaket erreklamaziorik?
‎Egin ezazu erreklamazioa idatziz, eta atxiki iezaiozu alokatu duzun ibilgailuaren faktura.
‎Berriz ere ezezkoa emango balizute, edo bi hilabete igaro eta erantzunik jasoko ez bazenu, aurkez ezazu erreklamazio bat Aseguruen eta Pentsio Funtsen Zuzendaritza Nagusiaren Erreklamazio Zerbitzuan.
‎Horretarako, dei ezazu telefonoz bezeroari erantzuteko zerbitzura edo aurkez ezazu erreklamazio idatzia kontsumitzaileen bulegoren batean.
‎Jaimeren erreklamazioaren nondik norakoak jakinik: a) Balora ezazu erreklamazio horren kudeaketa. b) Deskriba ezazu erreklamazio horren prozesu guztia eta egin itzazu sortzen diren dokumentuak. Soluzioa??
‎Jaimeren erreklamazioaren nondik norakoak jakinik: a) Balora ezazu erreklamazio horren kudeaketa. b) Deskriba ezazu erreklamazio horren prozesu guztia eta egin itzazu sortzen diren dokumentuak. Soluzioa??
‎Unitatean horri buruz behar adinako informaziorik aurkitzen ez baduzu, jo ezazu Kontsumobideren web orrira: http://www.kontsumobide.euskadi. net/ y10 kbhome/ eu/; edo zure udalaren web orrira. d) Kontsumitzaileak zuzenean edo dagokion kontsumitzaile elkartearen bitartez aurkez dezake erreklamazioa; elkarte baten bitartez aurkeztea erabakitzen badu, esazu zer motatako elkarteak diren ohikoenak eta adierazi elkartearen eskubideak. e) Produktuak saldu osteko bermea eduki behar du. Adieraz ezazu kontsumitzailea defendatzeko zer arauk biltzen dituen saldu osteko bermea. f) Kasu hau kontsumoko arbitraje sisteman konpon al daiteke?
‎Hala ere, iraungitze hori eska daiteke, ordaintzen ez bada hiru hilabetez gutxienez. Nola erreklamatu ez ordaintze baten aurrean Langilea sindikatu bateko kide bada, erakundearen bidez egin dezake erreklamazioa. Beste bide bat abokatu bat kontratatzea da, eta hirugarrena bere kabuz sendatzea.
‎Gordailu, mailegu eta hipotekei buruzko kexak Espainiako Bankuaren Erreklamazio Zerbitzuan aurkezten dira. Espainiako Bankuak gainbegiratutako erakunde baten bezero den pertsona fisiko edo juridiko orok aurkez dezake erreklamazioa. Bezero bat bere erakundearen jarduerekin ados ez dagoenean eta erabiltzaile gisa dituen eskubideak urratuta ikusten dituenean, erreklamazioa egin eta kexa bankuan bertan jaso behar du.
2013
‎Egin dezakegu erreklamaziorik?
‎Edonola ere, joan zaitez saldu dizuten dendara eta eska iezaiezu erreklamazio orria, edo joan zaitez zure udalerriko edo probintziako kontsumo zerbitzuetara, eta haiek lagunduko dizute akordio batera iristen.
‎Erants iezazkiozu erreklamazioari bi fakturen kopiak, eta eska ezazu itzul diezazutela bi irteeretako batengatik ordaindu duzuna eta idatziz adieraz diezazutela konpontze lanen bermea (hiru hilabetekoa da).
2014
‎Legea indarrean sartzen den bitartean erregistro zenbaki bat izateko eskatu die Eusko Jaurlaritzako Turismo Sailak Interneten iragartzen diren etxeei. Horrela, kontsumitzaileak ziurtasuna izan dezake erreklamazioren bat egiteko tenorean, eta Administrazioak ere jakin dezake zein den eskaintza eta errazago arautu. «Alegalak dira, eta erregulatu egin behar dira.
‎Harekin ados jartzen ez bagara, PayPal i berari bidal diezaiokegu erreklamazioa, jarritako dirua haren kontutik eskuratzeko.
2018
‎Nabarmentzekoa da, halaber, gehiegizko klausulak ez dira preskribatzen; beraz, erreklamazioa egin dezakegu, nahiz eta hipoteka bertan behera utzi. . Nola eta nori egin diezaieket erreklamazioa. Datozen hilabeteetan banku bezeroek hipoteka mailegua sinatu zuten erakundeei erreklamazioak egitea espero da.
2020
‎Horregatik, auzibidera jo aurretik, bankuarekin ados jartzen saia gaitezke. Hala ere, erakundeak bezeroa behartu dezake erreklamaziorik ez egiteko akordioa sinatzera, etorkizuneko epaiketen aurrean blindatzeko; beraz, komeni da gehiago ordaindutako azken eurora arte berreskuratuko duela ziurtatzea. Irudia:
‎Beraz,% 18 UTBdun txartelen deuseztasuna erreklamatzeko aukera egongo da, baina produktuaren komertzializazioan gardentasunik eza oinarri hartuta, ez baitziren behar bezala azaldu revolving metodoaren ondorioak eta kostuak. Nork egin dezake erreklamazioa. Romerok dioenez, “txartela kontratatzeko egunean Espainiako Bankuak argitaratutakoa baino interes handiagoko revolving txartela (UTB) sinatu duten” kontsumitzaile guztiek erreklama dezakete.
‎Azken batean, akzio judizialera joko duzu beti. Zer lor dezakezu erreklamazioarekin? “Txartelaren zenbatekoa lor dezakezu; beraz, oso gomendagarria da beti erreklamatzea”, adierazi du abokatuak.
‎Andaluzia. Hemen egin dezakezu erreklamazioa, esteka honetan edo Respuesta osasun telefonoan(). Aragoi.
2021
‎Norena da erantzukizuna zure autoan zuhaitz bat erortzen bada? Nori egin diezaiokezu erreklamazioa. Zuhaitza dagoen lursailaren jabea da erantzulea:
‎Eska ditzaket erreklamazio orriak farmazietan?
‎Beti egin dezakezu erreklamazioa Kontsumo Sailean, eta, zure autonomia erkidegoaren arabera, gainera, farmazietan edo botikarien elkargo ofizialetan egin dezakezu.
‎“Indarkeriazko egoerak” saihestea, farmazian erreklamazio orririk ez izatearen arrazoia azaldu behar zaielako, eta dagokien elkargo profesionala bidali. Eta erreklamazio orriak farmazian edukitzea derrigorrezkoa den ala ez, kontsumitzaileak beti egin dezake erreklamazioa, zerbitzua ematean irregulartasunen bat salatu behar duela uste badu. Hala adierazi du Madrilgo Botikarien Elkargo Ofizialak, eta, gainera, erreklamazio orriak erabiltzeak “ez du baztertzen kontsumitzaileek beren erreklamazioa legez aurreikusitako beste edozein modutan aurkezteko duten aukera”.
‎Desadostasuna SEPEren ebazpen batekin Gertaera Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoan eskaerarik aurkeztu duzu eta ez zaude ados erakunde honek ebatzitakoarekin? Ematen dizkizuten zenbatekoak ez badatoz bat kalkulatutakoarekin edo eskatutako prestazioa ukatzen badizute, beti aurkez dezakezu erreklamazioa SEPEn. Aurretiazko erreklamazioa deritzona egin behar duzu.
‎Gustura ez dagoen erosketa, bankuak kobratutako komisioa, atzeratutako hegaldia edo ekipajea galtzea… Kontsumitzaile gisa esperientzia txarra baduzu eta erreklamatu nahi baduzu, Internet bidez egin dezakezu izapide hori. Badakizu erosketak on line egiten badituzu, erosketa horiek aurrez aurre egiten badira bezalako bermeak dituztela, eta web orrian atal bat izan behar dutela kontsumitzaile gisa erabil ditzakezun erreklamazioei buruzko informazioari buruz. Artikulu honetan, erreklamazio orriak nola bete eta non erreklama dezakezun zehazten dizugu:
‎Gainerakoetan bezala, inprimaki bat bete behar da, datu pertsonalak eta bidaiarenak barne, eta eman den zerbitzuaren aurka erreklamatzen duen kexaren azalpena.Gida honetan, trenen eta autobusen atzerapenak direla eta erreklamazioak egiteko hainbat aholku daude. Joan KIUBetara Kontsumitzailearen Informaziorako Udal Bulego (KIUB) batean kontsumoaren esparruan jarduten duen edozein establezimendu, enpresa edo profesionalen aurka egin dezakezu erreklamazioa. Zure dokumentazio guztiaren (tiketak, argazkiak, etab.) erreklamazio orriak erantsi behar dituzu.
2022
‎Horretarako, ezinbestekoa da erosketa tiketa gorde Erosketaren data eta ordua agertzen dira beti. Farmazian erreklamatzea Egin dezakezu erreklamazio orria eskatzeko farmazian, ez badira dirua itzultzen, ziurtatu saldu zutenean ez zegoela iraungita. Nola egin?
‎Komeni da, halaber, saiatzea informazio guztia biltzea gure esku egotea (erosketa tiketa eta produktua edo ontzia kontserbatzea, gogoratu non erosi dugun, noiz kontsumitu dugun, nork jan duen, etab.).), elikadura alertaren eta ikerketa epidemiologikoaren kudeaketa errazteko, eta erreklamazio bat jartzeko, hala badagokio eta egin nahi badugu. Nola egin dezakegu erreklamazioa egoera txarrean dagoen edo kalte egin digun elikagai baten aurrean. Egoera txarrean dagoen edo kalte egin digun elikagaia bada, garrantzitsua da horren berri ematea.
2023
‎Organismo Juridiko Administratiboak eta Auzitegi Ekonomiko Administratiboak auzialdi bakarrean aztertuko dituzte autuak, eta osoko bilkuretan edo saletan ebatziko dituzte erreklamazioak. Osoko bilkura Organismoaren edo Auzitegiaren kide guztiek osatzen dute; Salak, ostera, Buruak, Idazkariak eta, gutxienez, kide bat80 Gipuzkoan, Auzitegia pertsona bakarrez jardun dezake erreklamazioa ez onartzeko baldin eta eztabaidatzen den autuari buruz Auzitegiak irizpide baketsu eta errepikatua badu edota egitezko kontuen gaineko errekurtsoa izanda frogarik aurkeztu ez bada (TFAOen 237 artikulua).
‎Ebazpena emateko gehieneko epea urtebetekoa da erreklamazioa aurkezten denetik zenbatuta. Epe hori amaitutakoan interesdunak uler dezake erreklamazioa ustez ezetsi dela administrazio isiltasunagatik (TFAOen 245 artikulua). Erreklamazioa jarri zenetik urte bat igaro bada eta oraindik ez bada berariazko ebazpenik eman, eta aurkaratutako egintza etetea erabaki izan bada, hortik aurrera berandutze interesak ez dira gehiago sortuko.
‎Hedatutako ordezkaritzaz hitz egin ohi da, enpresa kontratari eta azpikontratarietako langileei, lege ordezkaririk ez dutenean, eskubidea aitortzen zaielako, enpresa nagusiko langileen ordezkariei galderak egiteko, lan jarduera betetzeko baldintzen inguruan, lantoki berean lan egin baina ordezkaritzarik ez duten bitartean. Alabaina, argi utzi behar da eskubide horretara ez direla biltzen langileek euren enpresei begira egin ditzaketen erreklamazioak (LELTBren 42.7 artikulua).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia