2002
|
|
Hori gertatzen den une beretik, modernizazio prozesua orain arte politikoki neutralizatu duten esparruak birrindu egiten dira. Herritarrek ezin
|
dezakete
erantzuna jasotzearen zain egon, are gehiago alderdi politikoak, sindikatuak edo gobernuak, erakunde sozialak, or har, gero eta birmoldatuagoa den errealitate sozial zahar kituaren babesleak izanik.59
|
|
ez
|
iezadazu
erantzunik izkiria; etorri zeu haatik.
|
2005
|
|
1 Egin dezagun edukien errepasoa. Eman
|
iezaiezu
erantzuna galdera ireki hauei:
|
|
1 Kontzeptuzko edukien errepasoa. Eman
|
iezaiezu
erantzuna galdera hauei:
|
2007
|
|
Ariketaren helburuada 3, 4 eta 5 urteko haurrek gogamenaren teoria garatu ote duten jakitea.Ariketa egin ahal izateko, hiru ume behar dira, hiru, lau eta bost urtekoak.Bakoitzari, bakarka, liburuaren 220 orrialdean azaldu den istorioa kontatuko zaio, txotxongiloak zein kapituluaren amaieran agertzen diren marrazkiak erabiliz. Garrantzitsua da haurrei ez ematea haien erantzunean eraginaizan
|
dezakeen
erantzun aukerarik; hau da,. Kutxan ala poltsan, etaantzeko galderak saihestea.
|
2009
|
|
Azter
|
ditzagun
erantzun horren goiburukoak. Zerbitzariak Connection:
|
2012
|
|
Krisi energetikoaz mintzatzean bat dator iamundu guztia, baina denek ez dute gauza bera adierazten. Batzuentzat, arazoabakarrik da iturri batzuen agortzea eta horiek ordezkatzera etorri direniturri berrien kontua, teknologiaren baitan esperantzak eta fedea ezartzen direlarik.Baina, bestetzuek argi diote, arazoa ez dela, funtsean teknologikoa, teknologiaberriek eman bide
|
ditzaketen
erantzunak, nolanahi ere, partzialak eta berantiarrakizanen baitira, kasu orotan (Dessus, 2011). Arazoa, aldiz, zera da, egungo sistemakdaraman kontsumo energetikoaren hazkunde esponentziala, zeinak aditu batzueibide eman baitie kapitalismoaren logika «energivoroaz» mintzatzeko (Harribey, 2009).
|
2014
|
|
Izatekotan, zeintzuk lirateke ariketa puntuagarriak? Nork epaituko lituzke eta zeren arabera?... lainfinitoraino luza
|
genezake
erantzunik bilatzea ezinezkoa den galdera sorta hau. Izanere, lehenbiziko hipotesia tranpatia da bere baitan, ezin baitugu historia aldatu.
|
|
Eta gure berdinak direnekin? Behaketa ariketa erraz bat eginez gero, ondorio asko atera
|
ditzakegu
erantzun gisa. Emakumeen eta gizonen gorputz asko«masa» irudikatzeko bakarrik nahasten dira:
|
|
2 Marka
|
ezazu
erantzun okerra:
|
|
Jarraian ageri den azterketa, Erdman Palmorek (1977) diseinaturikoa da zahartzaroko eragin fisiko, mental eta oinarrizko sozialak eta uste okerreko kontzeptu komunenak ezagutzeko. Selekziona
|
ezazu
erantzun egokia zirkulu batez eta argumentatu erantzuna.
|
|
2 Markatu
|
ezazu
erantzun zuzena (Piageten arabera):
|
|
Erreflexuak ez diren lehen eskemak bizitzako 1 hilabetetik 4 hilabetera bitartean agertzen dira, umeak halabeharrez aurkitzen baititu egin eta kontrola
|
ditzakeen
erantzun batzuk (adibidez, erpurua zurrupatzea, urruma soinuak igortzea); erantzun horiek umea asetzen dute, eta haiek errepikatzea merezi du. Garatu gabeko ekintza errepikakor horiek, lehen mailako erreakzio zirkularrak izenekoak, umeen gorputzean zentratzen dira beti.
|
|
Haur hiperaktiboen latentzia ez da bereizten haur normalen latentziatik, haur oldarkorrena bereizten den moduan; haur hiperaktiboek ager
|
dezakete
erantzun latentzia laburragoa (Orjales eta Polaino Lorente, 1991), edo latentzia luzeagoa (Sergeant, 1981). Latentzian ez badira ere normalengandik bereizten, egiten dituzten hutsegiteetan bai, bereizten dira, normalek baino gehiagotan huts egiten baitute.
|
2015
|
|
Azken hamarkadan ikerketa ugari bideratu dira IL eta IL arteko paradoxaargitzera, hots, nola gauzatu
|
dezaketen
erantzun zelular desberdinak hartzaile berdinakerabiliz. Hainbat mekanismo proposatu diren arren (Ring et al., 2012; Stonier andSchluns, 2010), gai hau eztabaidagarri dirau oraindik ere.
|