Emaitzak: 6
2005 | ||
Alonsoren taldeak, saiakuntzen bidez, malariaren aurkako txertoa (RTS, S/ AS02A) eraginkorra dela frogatu du gaixotasunaren gertaera arinen %30ean, infekzio berrien %45ean eta patologiari aurrea hartzeko %58an. Era berean, Alonsoren asmoa da “sei aste inguru” hastea txerto hori 2, 3 eta 4 hilabeteko haurrengan eraginkorra ote den eta beste haur txerto batzuekin izan | dezakeen elkarreragina egiaztatzeko, saiakuntzen emaitzak argitaratu ondoren adierazi zuenez. Txertoa garatzeko ardura izan dute Manhiçako (Mozambike) Osasuna Ikertzeko Zentroko zientzialariek, Espainiako Gobernuaren, Bill Fundazioaren eta Melinda Gatesen eta GlaxoSmithKline farmazia multinazionalaren (GSK) laguntzarekin. | |
2009 | ||
Generoarenkasuan, nabarmena da gizonen lehentasuna bermatze aldera antolatutako gizarteanemakumezkoei irakatsi egin zaiela helburu honekin bateragarriak diren rol pasiboak garatzen, eta rol horiek ondorio psikologiko eta biologikoak izango dituzte.Bestetik, gorputzaren eta gogamenaren arteko harreman konplexuan gero eta ageriagoan gelditzen ari da gogamenak eragiten diola gorputzari, eta alderantziz ere, maila biologikotik psikologikorako eragina kontrakoa bezain gertagarria dela (Ader, 2007; Maiers, Watkins eta Fleshner, 1994). Beraz, emakumezkoen eta gizonezkoen gorputzetan azaltzen diren gertakariek izan | ditzakete elkarreraginak mailapsikologiko eta sozialekin. | |
2012 | ||
Enpresen irudiaren maila guztiek askotariko moduetan izan | dezakete elkarreragina. Dena den, maila batean sortzen den irudiak aurreko mailako irudia osatu, zabaldu eta hobetu behar duela dioen araua bete behar da beti. | |
2017 | ||
Nola eragiten digute? Produktu barietateak eta inguruko beste substantzia batzuekin izan | ditzaketen elkarreraginek eragiten dituzte ondorioak. Zientzialariek ikerketa eta analisi gehiago egin ahala, ondorio berriak aurkitu dituzte. | |
2021 | ||
[...] gizarte mugimenduetako aktibistek ‘eginez’ eta jardunez ikasten dute[...]. Ikasketa sortzaile hori (‘praxi kognitibo’ deritzetena) mugimenduen parte hartzaileek aurretik ezagut ezin | ditzaketen elkarreraginetan gauzatzen da; esaterako, euren jarduerak eztabaidatzen dituztenean, egintzak prestatzen dituztenean, etorkizunaz mintzatzen direnean eta iraganaz gogoeta egiten dutenean[...]. (Larrinaga, 2007b: | |
2022 | ||
Horrelako proposamen bat fidagarria izateko, arreta hori murriztua eta ausazkoa ez dela frogatzeko, analisia zehaztasunez egin litzateke, honako hauek arakatuz: a) esanahi zentralen sorta semantikoa hitz gisa, hau da, hiztegiko esanahi kopurua, hitza beste hitzetan monema gisa partaide denean ere kontuan hartuz; b) hitz horrekin eraiki diren lokuzioetako esanahi sorta semantikoa, batez ere esanahi metaforikoenetan; c) esaeretan eta atsotitzetan harturiko presentzia eta d) esanahiren batek besteengan eduki | litzakeen elkarreraginak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 6 (0,04) |
Lehen forma
ditzaketen | 2 (0,01) |
dezakeen | 1 (0,01) |
dezakete | 1 (0,01) |
ditzakete | 1 (0,01) |
litzakeen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan elkarreragin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan elkarreragin egiaztatu | 1 (0,01) |
ezan elkarreragin eragin | 1 (0,01) |
ezan elkarreragin gauzatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |