Emaitzak: 6
2006 | ||
Arrazoimenak, antza, munduan dauden gauzen aurkikuntza egiten du. Esaterako, arrazoimenak ekintza baten gainean (dei | diezaiogun ekintza horri ‘ E ’) zenbait aurkikuntza egin ditzake: E ekintzak O ekintza kausatu du, E ekintza P ekintza baino lehenago gertatu da, A pertsonak E egin du... | |
2009 | ||
Ez. Egin dezagun ekintza bat eta azter | dezagun ekintza hori, ea zer eragin izan duen. Esate batera, joan gara gaixo batzuei laguntzen, edo antolatu dugu auzoan jai bat; aztertu ea zer alderdi on dauzkan, zer alderdi txar dauzkan... | |
2013 | ||
Oro har, ekintzak (edo haien atzean dauden pertsonak eta izaerak) ebaluatzen ditugu etikoki; ekintzei atxikitzen dizkiegu balioak. Katu bat arratoi batekin jolasean ikusten baldin badugu, harik eta arratoia hiltzen duen arte, orduan ez dugu ekintza hori ebaluatzen, nahiz eta zenbaitetan, analogiaz, hizkuntza ebaluatiboa erabil | dezakegun ekintza horretaz aritzean. Zergatik katuaren kasuan ez, eta pertsona baten kasuan (beste pertsona bat torturatzen duenean) bai? | |
2015 | ||
Zure aurrean paratuko da, begietara begira, eta esango dizu orain berak dituela giderrak eskuetan, eta, dirurik ematen ez badiozu, neurriak hartuko dituela, eta ez edonolakoak. Indarkeriarik ez du baliatuko, noski, baina, sosik ematen ez badiozu, nork daki mehatxua gauzatuko duen eta zure bizitza hondamendira eraman | dezakeen ekintza hori gauzatuko duen. | |
2020 | ||
Ez da beharrezkoa ontziteria sartzea baino lehen garbitzea, hondakin solidoak soilik kentzea. Erabiltzen den ur kantitatea zehazten duten zikinkeria sentsoreen eraginkortasuna arriskuan jar | dezake ekintza horrek. 9 Garbigailua Energia gehien kontsumitzen duen hirugarren etxetresna elektrikoa da. | |
2023 | ||
Helburua baldin bada hirian edo gizartean egiazko eragin bat lortzea, sortzen diren ezagutzek ekintza osatu behar dute etengabe. Ezagutzaren eragileen arteko lankidetzak hots, unibertsitatearen eta gizarte eragileen artekoakziurta | dezake ekintza hori iraganeko ikasketan oinarrituta egongo dela eta ikasketa ekintza zikloen bitartez osatuko dela etorkizuneko ikasketa. Askotariko interes taldeak talde lanean modu jarraitu batean arituz gero, gaitasunak eta konfiantzazko harremanak sor daitezke, eta horrek lankidetzari denboran zehar eustea errazten du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 6 (0,04) |
Lehen forma
dezake | 2 (0,01) |
dezagun | 1 (0,01) |
dezakeen | 1 (0,01) |
dezakegun | 1 (0,01) |
diezaiogun | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Jakin | 2 (0,01) |
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan ekintza | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan ekintza hori | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |