Emaitzak: 6
2001 | ||
Objektu zorrotz batek, egokituz gero, maleta nola zula | zezakeen ebaluatzeko, zulaketa saiakera bat egin zuten laborategian, dinamometro baten zehaztasunaren laguntzarekin: maletaren ehunaren ustezko hiru alderdi ahulenetan hiru erasoaldi egin ziren. | |
2009 | ||
Mekanismo hori martxan jartzeko bitartekari lanak egoten dituzten enpresak sortu dira. Enpresa horiek proiekturen batek zenbat karbono hartu | dezakeen ebaluatu eta enpresen ordainketak gestionatzen dituzte. Zerbitzu honek gobernuz kanpoko erakunde, fundazio pribatu eta eko kontsultoretza firma batzuek mozkina ateratzen dute. | |
2011 | ||
Azterlana 2011ko irailaren 25ean Amsterdamen (Herbehereak) egingo den European Arnaskatory Society (ERS) elkartearen urteroko biltzarrean aurkeztuko da. Azterketa horren helburua zen esnekietan dauden gantz azidoek haurren eritasun alergikoen aurka babes ote | dezaketen ebaluatzea. Ikertzaileek ebaluatu zuten haurdunaldian esnea eta esnekiak hartzen ziren, eta “Danish National Birth Cohort” proiektuko erregistro eta galdetegietan asma eta errinitis alergikoaren prebalentziaren jarraipena egin zen. | |
2015 | ||
30 GKEtik gora lortu dute dagoeneko, eta 120 baino gehiago lortzea espero da Haren iritziz, «Espainiako gizarteak eboluzionatu egin du, eta orain zorrotzagoa da erakunde guztiei dagokienez, GKEak barne»; beraz, «aztertu eta puntuazio onarekin jada ez da nahikoa». «Konfiantza emateko, emaileek GKEei eskatzen diete frogatu | dezatela ebaluatutako printzipioen% 100 betetzen dutela», azpimarratu du. Kalkuluen arabera, aurten 120 GKE inguru daude «zigilua lortzeko». | |
2020 | ||
Horrez gain, toxikologia azterketa bat egiten da aditiboa kaltegarria den zehazteko; gehienetan, animaliei buruzko azterketak egiten dira, eta horiei gehigarrien kopurua industriak proposatutakoa baino askoz handiagoa da. Analisi horietan minbizia garatu dezaketen, material genetikoa oztopatzen duten edo ugalkortasunari edo fetuari eragin | diezaioketen ebaluatzen da. Analisi horien ondoren gehigarria erabiltzeko onartzen bada, eguneko irensketa onargarria (GNA) zehazten da: | |
2021 | ||
Memoria ikertzean, marko teoriko berrien artean, traumari buruzko ikasketen ikuspuntua sartu berri da euskal literaturaren kritikagintzan. Artikulu honetan aztertu nahi dut zein izan daitekeen, oro har, euskal literatura aztertzean, ikuspegi horren ekarpena; eta zer ekar | diezagukeen ebaluatzeko, ezinbestezko iruditzen zait ikasketen ibilbidea, eztabaidak eta erronkak barne hartzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 6 (0,04) |
Lehen forma
dezakeen | 1 (0,01) |
dezaketen | 1 (0,01) |
dezatela | 1 (0,01) |
diezagukeen | 1 (0,01) |
diezaioketen | 1 (0,01) |
zezakeen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan ebaluatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |