2007
|
|
Egia den zerbait esan arren, ondorioa ez da sortzen premisetatik; ondorioa ez da logikoa, ez da silogismo zuzen batetik aterea. Ikus
|
dezagun
diagrama batean argiago:
|
2011
|
|
2 Azal ezazu E. MacCoby k eta J. Martinek hezkuntza estilo desberdinei buruz egindako diagrama. Azter itzazu hurrengo kasuak, eta koka
|
itzazu
diagraman. Adieraz ezazu zer hezkuntza estilo den nagusi bakoitzean, zer ezaugarri dituzten eta zer ondorio izan ditzaketen haurrentzat.
|
2013
|
|
Eskala horretan, zuen herriko mugen inguruan, han hemenka, toponimo edo leku izen batzuk agertuko dira. Adieraz
|
itzazue
diagraman.
|
|
2 Unitatean zehar hainbat gauza ikasiko dituzue, begiratu
|
itzazue
diagraman adierazitako jarduerak eta antolatu diagrama.
|
|
2 Unitatean zehar hainbat gauza ikasiko dituzue. Begiratu
|
itzazue
diagraman adierazitako jarduerak eta antolatu diagrama.
|
2014
|
|
2 Osa
|
ezazue
diagraman Penintsulako erresuma kristauek 700 urteetan izandako bilakaera (sorrera, elkartzea, banatzea&), aurreko frisoa eta galderen erantzunei erreparatuz. Atal batzuk osatuta dituzu.
|
|
b) Osa
|
itzazu
diagramak lehenengo ariketako taulan ezarri dituzun Ahaide Nagusien borroken kausak eta ondorioak erabiliz.
|
|
Zertarako erabil daitezke? Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak.
|
|
1 Osa
|
itzazu
diagraman bete gabe geratu diren hutsuneak eta zenbaki positiboen eta negatiboen arteko eragiketak egiteko urratsak lortuko dituzu.
|
|
2 Unitatean zehar, hainbat gauza ikasiko dituzue. Begiratu
|
itzazue
diagraman adierazitako jarduerak, eta antolatu diagrama.
|
|
2 Unitatean zehar, hainbat gauza ikasiko dituzue. Begiratu
|
itzazue
diagraman adierazitako jarduerak, eta antolatu diagrama.
|
2015
|
|
2 Ordena
|
itzazu
diagraman nazioarteko merkataritza sistemari buruzko kontzeptu hauek, elementu
|
|
2 Osa
|
ezazu
diagrama, bideoen informazioa baliatuz. Erantsi aurreko lanbideak.
|
|
3 Osa
|
ezazu
diagrama ekoizpen prozesuko urratsekin, aurreko jarduera eredutzat hartuta. Ekigunean
|
|
1 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak, eta segidei buruz ikasitakoa laburbilduta izango duzu.
|
2016
|
|
2 Bete
|
ezazu
diagrama espezie berri bat sortzeko fase bakoitzeko azalpenekin.
|
|
|
itzazu
diagraman, eta idatzi zenbait ohar labur hitz
|
|
1 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak.
|
|
1 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak, eta funtzio guztien mapa izango duzu.
|
|
2 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak, eta ekuazioen mapa izango duzu.
|
|
2 Osa
|
ezazu
diagrama, bideoen informazioa baliatuz. Erantsi aurreko lanbideak.
|
|
3 Osa
|
ezazu
diagrama ekoizpen prozesuko urratsekin, aurreko jarduera eredutzat hartuta. Ekigunean duzu txantiloia.
|
|
2 Ordena
|
itzazu
diagraman nazioarteko merkataritza sistemari buruzko kontzeptu hauek, elementu bakoitza dagokion lekuan ipinita.
|
|
Zer arrazoik eragiten dute? Osa
|
ezazu
diagrama zure hipotesiekin, aplikazio digitala erabiliz.
|
|
b) Aukeratu zure ustez garrantzitsuenak diren giza garapenarekin lotutako 9 hitz nagusiak, sailkatu
|
itzazu
diagraman, eta idatzi zenbait ohar labur hitz bakoitzaren kokapena justifikatzeko. Garapen mailen arteko desberdintasunaz zalantzak izanez gero, jo informaziora eta irakurri arretaz.
|
2017
|
|
2 Bete
|
ezazu
diagrama espezie berri bat sortzeko fase bakoitzeko azalpenekin.
|
|
3 Osa
|
ezazu
diagrama.
|
|
1 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak, eta funtzio guztien mapa izango duzu.
|
|
2 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak, eta ekuazioen mapa izango duzu.
|
|
1 Osa
|
ezazu
diagrametan dauden zazpi ataletako bat, hutsuneetako informazioa idatziz eta adibidez hornituz. Gelako kideen artean atal guztiak landuko
|
|
2 Bete
|
ezazu
diagrama espezie berri bat sortzeko fase bakoitzeko azalpenekin.
|
|
1 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak, eta funtzio guztien mapa izango duzu.
|
|
2 Osa
|
itzazu
diagramako hutsuneak, eta ekuazioen mapa izango duzu.
|
2018
|
|
2. diagramak irudikatzen du egoera hori. Eman
|
dezagun
diagrama horrek 1600 urteko Iruñea islatzen duela (karratu beltza). Pentsa dezagun, orobat, modu hipotetikoan, bertan momentu horretan egiten den euskarak lau ezaugarri propio dituela:
|