Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2007
‎Hori argitzea abiapuntu ona litzake curriculum bakoitza aztertzen hasteko, jakiteko bakoitza norentzat egina dagoen, zein euskaldun aintzat hartzen duen eta zein ez ikusteko; ea ikuspegi politiko administratiboan oinarritzen den ala ikuspegi sozio-kulturala lehenesten duen.
2008
‎Ikasturtea hasi aurretik, unibertsitateek urtero argitaratzen dituzten aukera libreko irakasgaien katalogoa kontsultatu behar dute unibertsitario guztiek, ikasleek beren curriculumaren zati bat askatasunez osa dezaten; baina hori ez da aukera bakarra. Ikasketa planeko irakasgaiak edo beste batzuk ikasteagatik aukera libreko kredituak lortzeaz gain, ikasleek kredituak lor ditzakete curriculumetik kanpoko zenbait jarduera egiteagatik, hala nola kirol ekitaldietan parte hartzeagatik edo ikasleen ordezkaritza organoetako kide izateagatik.
2011
‎Horrelako programak Lehen Hezkuntzan hasi ziren eskaintzen eta geroago Bigarren Hezkuntzan: ikasleak bere ama hizkuntza hartu dezake curriculumeko irakasgai baten ordez, edo bestela, era tradizionalean jaso dezake, normalean irakasle natibo batekin.
2012
‎Eskolek jakin dute antolatzen legea betetzeko, eta, gainera, gai dira erlijioa nahi ez dutenei egoki kasu egiteko. Norbaitek itxaro dezake curriculuma garatzea ordu horietan; ezin da. Ezin da ezberdintasunik sortu legitimitate osoz erlijioa aukeratu dutenekin.
‎Lehen hurbilketa batean, hezkuntza helburu batzuk lortzeko asmoz aurrez antolaturiko hezkuntza plan edo, programa gisa defini dezakegu curriculuma. Hala ere, gaia aztertzean ematen zaion ikuspuntuaren baitan eta hura lantzen eta garatzen parte hartzen duten eragileen arabera, curriculumaren kontzeptua zabaldu egiten da, eta interpretazio desberdinak egin daitezke.
2014
‎Gabonetako Haur Parkerako langileak behar dituzte. Interesdunek, jolastoki erraldoia kudeatuko duen Keima enpresara bideratu ditzakete kurrikulumak, abenduaren 19a baino lehen. Helbide honetara:
‎Jar dezaket curriculumean
2015
‎Ikasgaiak izan dezakeen curriculum mailako garrantziari erreparatuko diot lehenik. Kasu batzuetan, Europan batez ere," Euskara eta Euskal
‎irailean sortzen den enplegua urteko gainerako hilabeteetan sortzen diren lanpostuak baino egonkorragoa eta kualifikatuagoa izaten da. Nora bidal dezaket curriculuma irailean. Uda ondoren, egun batzuk igaro ondoren, energia berrituta itzuli da.
2020
‎Ezagutzen duzu Markel? Bidal iezaiozu curriculuma emailez!
2022
‎• Kontuan harturik soziolinguistika eta hezkuntza ekologia, ezagutza arlo soilak baino, esku hartzerako zientzia gisa har daitezkeela eta pertsonari bere egunerokoan eta hautuetan eragiten dioten gaiak lantzen direla, ezinbestekoa da irakasleek horiek lantzeko bereziki forma daitezen. EAEko Hezkuntza Sailak eskaintzen duen IRALE programan irakasleen ahalduntze soziolinguistikoa ere landu litzateke; izan ere, ahalduntze hori gabe ezer gutxi balio dezake curriculum hain garatua izateak. Bestalde, kanpo eragileek ikasleei zuzendutako materiala eta formakuntzak sortzeko duten gaitasuna ikusirik, eskaintza hori irakasleei gehiago zabaltzea aurrerapauso esanguratsua litzateke.
‎" 2021eko abenduaz geroztik, hutsik dago udal aparejadore eta zerbitzu eta mantenu saileko buruaren postua, eta hori betetzeko prozesua abiatu du Udalak, Lanbideren bidez". Lanaldi osoko lanpostua da Udalak bete nahi duena, gehienez hiru urterako eta bide batez," lan poltsa ere sortuko du". Deialdi honekiko interesa izan dezaketenek kurrikuluma aurkezteko urtarrilaren 26ra arteko epea dute. Deialdia arkiteko teknikoa edo aparejadore ikasketak dituztenei zuzendua dago. 4 Hizkuntza Eskakizuna dutenak lehenetsiko dituztela berri eman du Udalak," nahiz eta hirugarrena dutenak ere onartuko diren.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia