2001
|
|
LEIREk arropatik tira egiten dio amonari, leihoan jar
|
dezan
arreta. MIREN sukaldera sartzen da, irratia darama belarrira itsasita.
|
2002
|
|
Entzun
|
dezagun
arretaz eta esker dezagun informazio hori, lagungarri izan baitaiteke guraso, maitale, lankide, ikasle, adiskide edo seme alaba hobea izateko, azken batean, etengabeko harremanetan bizi garen gizaki gisa geure burua lantzeko.
|
|
–Izan
|
ezazu
arreta gehiago, esan zion Pertseori?. Hegaztiak beldurtu egingo lirateke euren alboan sandalia bat hegan ikusiko balute.
|
|
Kazeta diskurtsoaren estiloa ikusten ari garen honetan, jar
|
dezagun
arreta albisteen erretorika ereduetan. Erretorikak zerikusi zuzena du gauzak esateko dugun moduagaz.
|
2003
|
|
Argazki bildumak ez zion inolako ekarpenik egin ikerketari eta, sumarioko material gisa artxibatu bazuten ere, azken argazki horren kopia bat egiten utzi zidan komisarioak. Sophie bere edertasun betean dago oraindik, baina begiratzeko eran tristura gorde baten itzala suma
|
dezake
arretaz begiratzen duenak.
|
2004
|
|
Argirik isuri
|
dezaketenei
arreta pitin bat jartzen badiegu, ia milurteko kondaira izan lezake euskara esparru ofizialetatik landa bizi deneko aldiak. Arraiok ez badu, hizkuntza ordezkapen formalaren jatorriak erro luzeak ditu bene benetan gurean:
|
2005
|
|
Azter
|
dezagun
arreta handiagoz. Kazetaritzaren —eta, oro har, komunikazio mediatikoaren— oinarrioinarriangizakion komunikatzeko beharrizana dago; historian zehar, eta, unean uneko kodea baliatuz (inprenta, papera, garraiobideak kasu), Kazetaritza gauzatzeko azpiegitura batzuk konfiguratu, sortu, eraiki dira.
|
2006
|
|
Azter
|
ezazu
arreta handiz makina instalatzeko daukazun espazioa.
|
|
Gainera, gizonak jipoitu ere egingo du. Nik ere zain dezadan nire arloa, ba, eta jar
|
diezaiedan
arreta etxearen salmenta kontuei, gertatu behar ez duenik gerta ez dadin.
|
2007
|
|
zentro jakinen batean interesik baldin baduzu, erabakia hartu aurretik bisita
|
ezazu
arreta osoz.
|
|
Zerrautsarekin mina hartzen saihesteko, motz itzazu alderantziz adar meheak; adar okerrak eta tentsiopean daudenak motz
|
itzazu
arreta handiz.
|
2008
|
|
Jar
|
ezazu
arreta zeure gorputzaren jarreran. Senti ezazu gorputzaren zati bakoitza ongi bermatuta lastairan, eta senti ezazu oraindik gehiago erlaxatzen direla giharrak.
|
|
Saia zaitez gorputzeko tentsioguneak bilatzen, oinetatik hasi eta bururaino. Tentsio motaren bat sentitzen baduzu nonbait, kontzentra
|
ezazu
arreta horretan, eta saia zaitez tentsioa desagerrarazten airea botatzean.
|
2009
|
|
Jar
|
dezagun
arreta baso kudeaketan, berbarako. Gune beltzenetakoa da Urdaibain, Alfonso Caño zein Erroxeli Ojinagaren ustetan.
|
|
Horrez gain, patologiaren bat ere ager daiteke, eta horrek guztiak kalte egin
|
diezaioke
arreta gaitasunari eta, ondorioz, gidatzeko ahalmenari.
|
|
Azter
|
dezagun
arretaz programaren egitura: fitxategi izena komando lerrotik jasotzen du programak eta $ARGV [0] n gorde.
|
|
“Gurasoak dira motor batek (TDAH duen haurrak, adibidez) behar dituen gasolina eta laguntza teknikoa” Modu egokian informatu ondoren, beren semeak TDAH duten haurren ezaugarrietara hurbiltzen diren ezaugarriak izan ditzakeela uste duten gurasoek TDAHn ondo trebatutako profesional batengana jo behar dute, sintoma horien balorazioa egin dezan. Era berean, TDAH duten haurren gurasoen elkarteek zalantza guztiak kontsulta
|
ditzakete
Arreta Defizitari Laguntzeko eta Hiperaktibitateari Laguntzeko Espainiako Federazioaren webgunean. Bertan, informazioa eta laguntza aurki ditzakezu.
|
|
kortse bat da generoa. Baina, aldi berean, generoak ematen dizkidan aukerak balia ditzaket, eta bide eginak ematen duen lasaitasuna makulutzat harturik, istorioaren ertz batzuetan jar
|
dezaket
arreta osoa: pertsonaien psikologian, gertakizunen garapenean, erritmoan, hizkeran.
|
2010
|
|
Jar
|
dezagun
arreta berezia oinarrizko zazpi printzipioetarik hirutan:
|
|
Larriak diren edo errealitatearen nahasteak eragiten dituzten haluzinazioaktratatzea gomendatzen da soilik eta, kasu horietan, medikamentuek haluzinazioakdesagerrarazten laguntzen dute. Haluzinazioak agertzen diren momentuan jokabiderik egokiena da, ahal denean, gaixoak haluzinazioa ahaztu
|
dezan
arreta galaraztea.Esate baterako, zerbait egin behar duen aitzakiarekin (tila bat, baso bat esne edolaranja zuku bat prestatu) gaixoa beste leku batera eraman. Horrelako portaerarenaurrean 6.3.2.01 taulan agertzen diren gomendio zehatzei jarrai dakieke.
|
|
Kafeina eta glukosa batera jateak mesede egin
|
diezaioke
arreta luzatzeari, ikasteari eta hitzezko oroimenari, Bartzelonako Unibertsitateko ikertzaileek egin eta “Human Psychopharmacology: Klinika eta Esperimentala”.
|
|
Biharamunerako Begok jokamolde zehatza proposatua zigun: nor nondik zein ordutan igo gintezkeen teilatura, pankarta non ezkuta genezakeen, zer oihukatuta geuregana
|
genezakeen
arreta. Laukidun bitakora batean errotuladore beltzez institutuaren irudi zehatza zuen egina:
|
2011
|
|
–Ba jar
|
ezan
arreta gehiago, esan zuen Josephinek zorrotz, eta berriro gaiari heldu zion?. Hori horrela dela, eta hau ahots izpi batez xuxurlatu zuen, ateari zelatan?, Kate bidali, berriro altxatu zuen ahotsa?, eta geuk prestatuko geniken janaria.
|
|
Irakur
|
ditzagun
arretaz Josep R. Lloberaren lerrook:
|
|
Anestesikoak.. Nerbio sistemaren depresoreak dira, eta istripuak eragin
|
ditzakete
arreta galeragatik: disolbatzaile industrialak, bernizak...
|
|
Jar
|
dezagun
arreta adierazpenezko prozesuan: gatazka bat ebazteko, lehen auzialdian eta hurrengokoetan, epaileak eta alderdiak egin beharrekoan.
|
2012
|
|
Eta iragandako urte eta garai horiek argazki edo iruditan jasoko bazenitu, zer nolako argazki albuma osatuko zenuke? Eman dezagun argazki album horretan askatu beharreko bizipen ilun eta mingarriak topatzen dituzula; hobe hala ez balitz, baina hori gertatuz gero, minutu batzuk hartu eta zeure barnean jar
|
ezazu
arreta: argazki horiek irudikatzerakoan, zure gogamenean eta zure gorputzean uzten duen arrastoa senti ezazu.
|
|
Meditazioa landuz lor daitekeen arren, abiapuntu modura gatozen ariketa samurragoetara: burua gelditu nahian zaudenean, jar
|
ezazu
arreta zure arnasketan. Zure arreta arnasan jar ezazu:
|
|
Irakur
|
ezazu
arretaz zure polizak zer nolako baldintzak dituen, batez ere bidaia garaiko laguntzari dagozkionak.
|
|
Oihanek eta Larraitzek ez zioten jaramonik egin. Alde batetik musikak ia dena estaltzen zuen eta, bestetik, nerabe batek izan
|
dezakeen
arretaren ehuneko laurogeita hamarra, bekain zulatuak zituen mutil mehe batek bereganatua zien irribarre egitean. Goizaldek balantzaka jarraitu zuen musikaren konpasean, bista urruti galduz.
|
|
horren istorioa, zertan dabilen orain, eta zertan zebilen hilketaren unean. Aldera
|
ditzagun
arretaz egunkarira bidali diren gutun guztiak, errua gaizkile talde bati egozteko xedea zutenak. Hori egin ondoren, aldera ditzagun gutun horiek, estiloari nahiz eskuizkribuari berari dagokienez, lehenago goizeko egunkarira bidali zirenekin, Mennais en erruduntasuna hain gogor azpimarratzen zuten haiekin.
|
|
Ados, baina ondo pentsatu? Afrikan ez duzu hemen eduki
|
dezakezun
arreta edukiko. Eta jada ez dituzu hogei urte?
|
|
258 5 Orain, idatz ezazu mezu elektroniko bat, datuak zerorrek asmatuta eta mezuaren zati guztiak argi eta garbi bereizita. 6 Irakur
|
ezazu
arretaz honako mezu hau, eta adieraz ezazu zer netiketa arau urratu diren. Nork:
|
|
KASU PRAKTIKOAK 2 Metakomunikazio negatiboak?? Irakur
|
itzazu
arretaz mezu elektroniko bateko paragrafo hauek eta azter itzazu mezuan agertzen diren metakomunikazioak. Nork:
|
|
KASU PRAKTIKOAK 3 Metakomunikazio positiboak?? Irakur
|
ezazu
arretaz mezu elektroniko hau eta azter itzazu bertan agertzen diren metakomunikazioak. Nork:
|
|
denek izan behar dituzte atseden egunak eta ezin da zerbitzua zaindu gabe utzi. g) Enpresa bateko marketin departamentuko zuzendariak departamentu horretako langile guztiei bilera baterako deialdia egin die. h) Aurreko puntuko bilera egindakoan, zuzendariak mezu bat bidali du langileekin egindako bilerari buruzko txostena erantsita. i) Enpresa batek erreklamazio bat bidali du, zerbitzatu dioten eskaera bateko hainbat produktu akastunak direlako; izan ere, enbalajeak egoera txarrean daude. 4 Irakur
|
ezazu
arretaz honako maila hau eta erantzun iezaiozu ondorengo galdera sortari: Nork:
|
|
20002 Donostia) gutun bana bidali die gaueko lan ordutegian diharduten enpresei, gaueko 8etatik goizeko 8etara bitarteko mezularitza zerbitzu berria eskaintzeko. 6 Irakur
|
itzazu
arreta handiz VALENOR enpresak bidalitako gutun honetako paragrafoak: GASTEIZ, 2008ko URRIA LAGUN HORI:
|
|
Haurrek haiei zuzendutako interpretazio programa zehatzak behar dituzte; izan ere, programa horiek haurren premietara egokituta egon behar dute, ezin baitzaie haurrei eskatu helduentzat diseinatutako programetara egokitzea. Haurrek nekez euts
|
diezaiokete
arretari luzaroan, eta interesa galtzen dute informazio gehiegi pilatzen bazaie.
|
|
Nolabait, esperientzia horren arrakastaren zati handi bat istorioak birsortzeko eta bizitasuna, magia emateko duen gaitasunaren araberakoa da. Sudur batek postiza egiten du, orriak pasatzean hitz egiten duen trapuzko panpina bat, kili kiliak egiten dituen luma bat, hagaxka batekin edo abesti batekin triangelu bat kolpekatzeak joko handia eman
|
dezake
arreta harrapatu eta mantentzean. Inoiz ez da komeni gogoratzea:
|
|
Oinetara begiratu zuen zapaldutakoa belarra zela sentitzean; uretatik ibili izana ere ez zen nahikoa izan haien larruaren barru barruko mintzeraino sartuta zegoen ugerra garbitzeko; bere bizitzan ez zituen egundo hain lohi eduki oinak. Begirada altxatu zuen, eta, ikus
|
zezakeenari
arreta jartzen hasi baino lehen, pauso hotsak entzun zituen. Bereganantz zetozela konturatzea besterik ez zuen behar izan metro gutxi batzuetara zeukan sakonune batean ezkutatzeko.
|
2013
|
|
Bestalde, orain ordaintzen ari zaren alokairua dela eta, irakur
|
ezazu
arretaz kontratua, agian kalte ordaina eman diozu-eta alokatzaileari.
|
|
ez tratatzea berdin desberdinak direnean, eta alderantziz, ez tratatzea desberdin berdinak direnean. Osasun zerbitzuetan gertatzen den genero bereizketari aurre egitea da gomendio horien helburua, emakumeek ez
|
dezaten
arreta eta tratamendu kaskarragoa jasan,
|
|
ez tratatzea berdin desberdinak direnean, eta alderantziz, ez tratatzea desberdin berdinak direnean. Osasun zerbitzuetan gertatzen den genero bereizketari aurre egitea da gomendio horien helburua, emakumeek ez
|
dezaten
arreta eta tratamendu kaskarragoa jasan, hori izaten baita normalean genero bereizketaren ondorioa. Emakumeak izan ohi dira kaltetuak.
|
|
1 Kalibre batekin, neur itzazu neurgailuaren barne gorputzaren aldeak.2 Neurtzeko eta markatzeko tresnak erabiliz, markatu ezazu aparatuaren perimetroa koadroaren estalkiaren gainean. Jar
|
ezazu
arreta laukizuzenaren alde guztiak elkarrekiko paraleloak izan daitezen, baita koadroaren estalkiaren ertzekiko ere.
|
|
JATORRI ELEKTRIKOKO SUTEAKHelburuaInstalazio elektrikoak muntatzean eta haien mantentze lanak egitean kontuan hartu beharreko arreta neurrietako batzuk ezagutzea.Araudia842/ 2002 Errege Dekretua: Behe tentsioko Arautegi Elektroteknikoa.Ideia gakoak. Bete
|
itzazu
arretaz Behe tentsioko Arautegi Elektroteknikoan adierazitako agindu guztiak.. Instalazioa diseinatzekoan:. Hauta itzazu eroale eta haien inguratzaile guztien sekzio egokiak, aurreikusitako potentziaren arabera, ez gainditzeko inoiz gehieneko intentsitate onargarria. Sekzioa behar bestekoa ez bada, eroalea gehiegi berotuko da, isolatzailea hondatu egingo da, eta sute arriskua izango da.. Egin itzazu eroaleen arteko konexioak kaxen barnean, sugarra hedatzen ez duten material isolatzaileko kaxak erabiliz.. Sartu beharreko eroale guztiak aise gordetzeko tokia izan behar dute kaxek.
|
|
Aipatutako jarduera esparruak ez dira hartu behar konpartimentu estanko independente gisa; hala, enpresak erantzukizun sozial korporatiboaren irizpideetan oinarrituta egiten dituen ekintzek esparru jakin batean jar
|
dezakete
arreta, baina beste esparru batzuei ere eragin diezaieke.
|
|
Jokoa ezaguna izango zaizu, seguruenik, baina baldintzak berriak dira. Irakur
|
itzazu
arretaz jokoaren arauak:
|
|
1 Irakur
|
ezazu
arretaz informazioa, eta, testuak dioena zein orain arte ikasitakoa baliatuz, esan ondorengo taulako adierazpenetatik zein den zuzena eta zein okerra.
|
|
2 Lana taldean egin behar duzue. Irakur
|
ezazue
arretaz antolaketari buruz esaten dena, eta, ondoren, egin zereginen taulan jartzen duena.
|
|
2 Ikus
|
ezazue
arretaz Greenwicheko meridianoa bideoa, ordu eremuak nola antolatzen diren jakiteko, eta erantzun galderei. Amaitutakoan, erantzunak osatu denen artean.
|
|
2 Ikus
|
ezazue
arretaz Klimaren faktore eragileak bideoa, zuzen edo oker zaudeten jakiteko, eta, behar izanez gero, osa ezazue egindako diagrama.
|
|
2 Talde handian zuzendu, eta gorde
|
ezazu
arretaz denbora lerro hori, gero behin eta berriz erabiliko duzu eta.
|
|
1 Ardatzean idazkeraren historiaren une garrantzitsu batzuk dauzkazu; azter
|
ezazu
arretaz denbora
|
|
1 Beha
|
iezaiezue
arretaz irudiei. Adieraz ezazue asmakizun horrek zer egitea ahalbidetu zien garai hartako gizakiei, eta balioetsi aurrerapenaren garrantzia.
|
|
1 Beha
|
iezaiezue
arretaz honako objektu hauei, eta adierazi, ematen dizkiguten pistekin, ea zer jakin dezakegun iraganari buruz. Horren arabera, balioetsi zenbaterainokoa den aztarnaren garrantzia.
|
|
1 Irakur
|
ezazu
arretaz testua, eta erantzun galderei:
|
|
1 Denetik entzun da herrian, hainbat iritzi eman du jendeak. Azter
|
itzazu
arretaz jendeak dioena eta eskaintzen zaizun informazioa. Ondoren, jendearen burutazioak baztertzeko arrazoiak eman, eta egin itzazu hipotesi sinesgarriak.
|
|
1 Unitate honetan egin beharreko lanketaren berri ematen zaizue honako testu honetan. Irakur
|
ezazue
arretaz eta zerrenda itzazue bertan dauden zereginak.
|
|
Azter
|
dezagun
arretaz aurreko jarduerako tiketa.
|
|
2 Irakur
|
ezazue
arretaz unitatearen ardatz izango den egoera. Ondoren, emandako irudien artetik aukera itzazue egoerarekin zerikusia dutenak eta arrazoitu hautaketa.
|
|
1 Horretarako, azter
|
ezazu
arretaz Erlazio proportzionalak identifikatzeko prozedura eta erabaki bi egoera hauetako erlazioak proportzionalak diren ala ez. Amaitzen duzunean, talde handian ekarpenak jaso eta egin zure proposamenean beharrezkoak diren osaketa, zuzenketa eta egokitzapenak.
|
|
1 Horretaz jabetzeko, azter
|
ezazu
arretaz Proportzionaltasun konstantearen esanahia, eta esan bi erlazio hauetan zein den proportzionaltasun konstantearen esanahia eta zer unitate daukan. Amaitzen duzunean, talde handian ekarpenak jaso eta osatu eta zuzendu zure proposamena, eta egin beharrezko egokitzapenak.
|
|
4 Azter
|
itzazue
arretaz honako irudi hauek eta, osatu antzekotasunen eta desberdintasunen diagrama, irudien angeluak eta aldeak konparatuz.
|
|
1 Azter
|
ezazue
arretaz honako irudi hau binaka, eta idatzi triangelu zuzenen angeluen ezaugarrien inguruko ondorioak behaketan oinarritutako argudiatze eredua erabiliz. Laguntza moduan, Angeluak triangelu zuzenetan GeoGebrako simulazioa ikus dezakezue.
|
|
c) Honako hau Kandinsky-ren lana duzue, On White II (1923). Azter
|
ezazue
arretaz eta ea aurkitzen dituzuen honako elementu hauek: trapezioa, zirkulua, triangelu zuzena, triangelu isoszelea, karratua, zuzen paraleloak eta pentagono irregularra.
|
|
1 Ikus
|
ezazu
arretaz Marrazketa tresnen erabilera geometrian animazioa, eta irudikatu honako hauek:
|
|
b) Ikusi eta entzun
|
ezazue
arretaz Iker dezagun, bada, gure ingurumen hurbila! animazioa:
|
|
Garuneko jardueran glukosari buruzko hainbat ikerketak frogatu dute: azukre hori hartzeak funtzionamendu kognitiboa hobetu dezake, batez ere, epe laburreko oroimena eta arreta. glukosa jaitsierak kalte egin
|
diezaieke
arreta, oroimena eta ikasteari burmuinak glukosa gehiago kontsumitzen du buru lan sinpleenetan baino lan mental gogorragoetan. odolean glukosa maila ezin hobea izatea oso garrantzitsua da, funtzio kognitibo ona izateko, eta hori erregulartasunez jaten da edo karbohidrato konplexuak kontsumitzen (osoko zerealak, pasta pasta, arroza, etab.).) glukosa pixkanaka pixkanaka odol korrontean ekartzea.... Gosariak odoleko glukosa indizea handitzen du, eta gaueko baraurik nabarmen jaisten da.
|
|
Hiztun komunitatearen norabideez mintzatu direnengan jar
|
dezakegu
arreta, bereziki, ahots oihan zabal horretan. Erreferentzia nahiko sendoak eman dituzte batzuek, norabide intuitiboak adierazi dituzte beste gutxi batzuek, nahasi xamar zertxobait iradoki dute beste batzuek.
|
2014
|
|
Orain arte hiru hizkuntza besterik aipatu ez baditugu ere, ez ziren orduan hantxe normaltasunez hitz egiten ziren bakarrak. Trotskiren autobiografiara berriz ere itzuliz, inon ez digu aipatzen tatariarrik edo haren hizkuntzarik, baina irakur
|
dezagun
arretaz aipu luze hau:
|
|
«Hau handiagoa da horrela delako», eta besoak mugituko ditu edalontziaren altuera eta zabalera erakutsiz. Eragiketa aurreko umeek ezin dituzte altuera eta zabalera aldi berean kontuan hartu, bi alderdietako batean soilik jar
|
baitezakete
arreta. Piagetek esan zuenez, ezin dute modu logikoan pentsatu.
|
|
Emozioek arreta asalda eta susta dezakete. Horrela, AGNHa duten haur askok denbora luzez euts
|
diezaiokete
arretari, arretagunea haien interesekoa bada: bideo-joko baten aurrean dagoen haurraren AGNHa desagertu egiten da.
|
|
1 Berrirakur
|
ezazu
arreta handiz 2 kokatzejardueran aurkeztu zaizun egoera, eta bete
|
|
1 Irakur
|
ezazue
arretaz jarduera honetan bete beharreko antzerki fitxa 2 Ondoren, lanak planifikatu behar dituzue, bi taula hauek beteta. Lehenengoan, rolen araberako betebeharrak eta ardurak jasoko dituzue.
|
|
1 Binaka, azter
|
ezazue
arretaz frisoan dagoen informazioa, eta erantzun galdera hauei.
|
|
1 Binaka, irakur
|
ezazue
arretaz Ahaide Nagusien borrokak testua, eta jarduera fitxetan azpimarratu borroka horien kausak eta ondorioak. Lehenbizikoak eginak dituzue adibide gisa.
|
|
6 Egin itzazu honako unitate aldaketa hauek idazkera zientifikoa eta berreketaz ikasitakoa baliatuz; adieraz ezazu azken emaitza idazkera zientifikoz. Lanean hasi aurretik, begira
|
ezazu
arretaz emandako eredua:
|
|
1 Azter
|
ezazue
arretaz animazioko informazioa, erantzun aurretik.
|
|
1 Berreskura itzazu 6 jardueran GeoGebra aplikazioarekin egindako barizentroaren, zirkunzentroaren, inzentroaren eta ortozentroaren fitxategiak. Mugitu irudi bakoitzeko triangeluen erpinak, eta begira
|
ezazu
arretaz puntu nabarmenak non dauden. Amaitzeko, idatz ezazu puntu horien kokapenari buruzko ondorioa.
|
|
Zer desberdintasun daude batzuen eta besteen artean? Galdera horri erantzuteko, azter
|
itzazu
arretaz hainbat nobelatatik bildutako esaldi hauek, eta esan leku edo espaziorik hartzen duten ala ez.
|
|
A. Datuak jasotzen dituzun bitartean, jar
|
ezazu
arreta honako prozesu hauetan:
|
|
Orain, infografiak ebaluatzeko irizpideak zeintzuk diren aztertuko duzu. Horretarako, azter
|
ezazu
arretaz Infografia ebaluatzen infografia.
|
|
Hobe ez aipatzea, ezikusiarena egitea. " Ez
|
iezaiozu
arreta handirik jarri", esana zion sendagileak, eta horixe egiten zuen, baita amak galdetzen zionean ere.
|
|
Entretenitu Alfa, ez
|
diezaiola
arreta eman Horzgaberi.
|
2015
|
|
Akusazio biak ukatzen ditu. Baina ukoan baino gehiago (zer besterik espero zitekeen horrelako testuinguru batean?), jar
|
dezagun
arreta erabiltzen dituen argudioetan eta, horien bitartez, ematen dizkigun albiste historiko guztiz jakingarrietan.
|
|
Jar
|
diezaiegun
arreta Susan Sontagen hitzei: –Gizarte kapitalista batek, irudietan oinarritutako kultura bat behar du.
|
|
d) Azter
|
itzazue
arretaz argazkietako gertakariak, suteen ondorioetara hurbiltzeko. Ondoren, aukera itzazue
|
|
Zalantza hori argitzeko, irakur
|
ezazu
arretaz Ekuazio kimiko doituak informazio testua.
|
|
1 Irakur
|
itzazu
arreta handiz hemen dituzun albisteak, eta aztertu elementu kimiko zehatz baten inguruan
|
|
da, hau da, baliabide naturalak eta lehengaiak eraldatzea eta manufakturatzea. Jar
|
dezagun
arreta
|
|
b) Begira
|
ezazu
arretaz honako argazki sekuentzia hau, eta, ondoren, azal ezazu zer ondorioztatzen den
|
|
Azter
|
ezazue
arretaz Venn en diagramak kontaketari buruzko problemetan eredua, talde txikietan lan
|
|
Beraz, jaun horrek orain esan diezadanarekin amaitutzat joko dut, niretzat oso sinesgarria delako. Begira
|
beza
arretaz Jainkoaren maitasunagatik.
|
|
3 Baina jar
|
ezazue
arreta bi gauza hauetan: geure borondatea haren esku uztean eta barkatzean, horiek guztientzat baitira.
|
|
Noiz hasten da haur txiki bat izaten? Galdera horiei ez zaie erantzun zehatzik ematen, baina jakin mina sortzen duen gaia da, eta, hain zuzen, zerbaitetan erakar
|
dezake
arreta. Normala denez, aldaketa ez da une jakin batean gertatzen:
|
|
Jar
|
dezagun
arreta.
|
2016
|
|
2 Beha
|
iezaiozu
arretaz Alpe mendien irudiari, eta erantzun honako galdera hauei.
|
|
2 Zalantzak argitzeko, irakur
|
ezazu
arretaz informazio testua.
|
|
1 Irakur
|
ezazu
arreta handiz Nomenklatura kimikoa informazio testua, eta egin honako ariketa hauek:
|
|
2 Hidrokarburoez gain, beste hainbat konposatu organiko daude. Ikus
|
ezazue
arretaz Konposatu organiko
|