Emaitzak: 9
2011 | ||
Autoreen arabera, badirudi klf14k kontrolatzaile nagusi gisa jokatzen duela, diabetesa eta bestelako nahasteak eragiten dituzten giharretako eta gibeleko asalduren aurrean larruazalpeko gantzaren portaera aldaketak lotzen dituzten prozesuen kontrolatzaile nagusi gisa. “Gogor lan egiten dugu orain, prozesu horiek ezagutzen ditugulako eta informazio hori nola erabil | dezakegun arazo horien tratamendua hobetzeko”, ondorioztatu zuen Mark McCarthy lanaren egilekideak. | |
2012 | ||
Animaliaren osasunerako arrisku larria dakarte, behar bezala tratatzen ez badira. Alde horretatik, higiene egokiak lagundu egin | dezake arazo horiek prebenitzen eta arkakusoak eta zorriak arrastoan izaten. | |
Garapen eskasa dutenez, beren bizitza arriskuan jar dezaketen arazo batzuekin jaiotzeko joera handia dute. Garaiz aurreko kume baten biziraupena, jaiotza goiztiar batek izan | ditzakeen arazo horiek ezagutu eta tratatzeko dugun gaitasunaren araberakoa izan daiteke. | |
2014 | ||
Baina egindako lanari atal bat falta zaio oraindik. Zer egin | dezakegu arazo horiek arintzeko edo saihesteko? | |
Hala ere, disfuntzio sexual baten aurrean, garrantzitsua da alterazio organikoren bat baztertzea, tiroide arazoak, aldaketa hormonalak eta depresioa ezkuta baititzake. Ginekologiako eta andrologiako espezialistek alderdi fisikotik azter | ditzakete arazo horiek. Hala ere, lehenengo kausa buruko arazoren bat denean, psikologoa edo sexologoa izango da askotan jarraibide egokiak ematen dituena arazoa konpontzeko. | |
2015 | ||
Berriztagarriek arindu ote | litzakete arazo horiek? | |
2017 | ||
| itzazu arazo horiek konpontzeko proposamenak, | |
Ingurumen faktoreei eta haien eraginari buruzko informazioa lortu ondoren, identifika itzazu ingurumen arazo nagusiak, eta egin | itzazu arazo horiek konpontzeko proposamenak, plangintza parte hartzaile baten bidez. | |
2020 | ||
Guretzako behar espezifikoak dituzten umeak bakarrik dira, eta beraiei behar horien arrazoiak azaldu eta zaintzeko aholkuak eman nahi izan dizkiegu. Tratamenduan ez dauden umeek ere izan | ditzakete arazo horiek beste hainbat arrazoirengatik, eta haiek ere modu berean zaindu behar lituzkete beren ahoa eta hortzak. Dena dela, ohikoagoa da arazo horiek kimioterapia jasotzen ari diren umeen ahoetan azaltzea, eta horregatik nahi izan dugu haiei zuzendutako liburu bat egin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 9 (0,06) |
Lehen forma
ditzakete | 2 (0,01) |
itzazu | 2 (0,01) |
dezake | 1 (0,01) |
dezakegu | 1 (0,01) |
dezakegun | 1 (0,01) |
ditzakeen | 1 (0,01) |
litzakete | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Ikaselkar | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan arazo | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan arazo horiek | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |