Emaitzak: 7
2000 | ||
Irrati mota berri honen eta irrati konbentzional edo hertziarraren artean zer nolako aldea dagoen argi ikusteko, pentsa | dezagun Interneten jartzen den estazio edo guneak hiru datu zirkulazio egitea posibilitatzen duela, dela soinu, dela irudi, dela testu soilaren zirkulazioa egiten dugunean, irrati hertziarrean kasuan lor ezin daitekeena. Lehenbiziko zirkulazioak unicast izena dauka. | |
2007 | ||
Beste hainbeste esan | dezakegu Interneten erabileraren inguruan. Hala, sareakeragin kaltegarririk izan ez dezan, haurrak sartzen diren webguneen edukia etanabigatzen pasatzen duten denbora kontrolatu behar dira. | |
2009 | ||
Horixe da hain zuzen ere hurrengo ariketetan landuko duguna: gure programetatik nola atzitu | dezakegun Internet, eta nola erabili bertako informazioa gure helburuetarako. Gai potoloa da inondik ere, eta oinarri oinarrizko bi kasu praktiko baino ez ditugu azalduko, egin daitekeenaren erakusgarri txiki bat. | |
Sare bakoitzak bere sare sarbide mailan definitzen du nola egin aurre kongestioei, eta sarearteko bideratzaileetan sarearte mailaren ardura da arazo hori. Baina gogora | dezagun Interneteko sarearte mailan, IP mailan alegia, kongestioen aurrean ostrukarena egiten dela. Ezer ez, alegia. | |
2011 | ||
Euskadikoibilbideei buruzko gune hau taldearen edukiak sortzeko laborategiaren (Edukilab) emaitza da, eta, horren bidez, EITBk Internet eta telebista kontsumoan esperientziaberriak eskaintzen dituzten transmedia formatuak garatzeko apustuan aurrera egindu. Ibil2d saioak soilik webgunerako pentsatutako eta ekoitzitako eduki bereziakditu, eta saioaren blogak24 ibilbideak GPSn deskargatzeko aukera ematen du.Gainera, erabiltzaileak saioan agertzen diren tokiei buruzko informazioa birtualkikontsulta | dezake Internetera konektatutako gailuen bidez, proiektu honek ErrealitateHandituaren teknika erabiltzen baitu. Halaber, ikus entzule internautek Facebook etaTwitter bidez parte hartzeko modua dute. | |
2015 | ||
Eta komunitateek, bide batez, transmedia produktuek identitate kolektiboak osatzeko izango duten garrantziaren neurria ezartzen dute. Gogora | ditzagun Internet aurreko gazteen komunitate postmodernoak(, urban tribes?). Estetika genuen partaide izatearen zeinu agerikoena (Mafesoli, 1990: | |
2019 | ||
Korrelaziomaila ertaina (0.3 < |r| < 0.5) dutenak ageri dira aldiz, eta gainera, hauek aldatu egiten dira herrialdez herrialde.Azterketa herrialde guztiak kontutan hartuz egingo bagenu, EGErekin korrelazio handiena (|r|= 0.34) duen aldagaia INTEROS da. Honen bidez, esan | genezake Internet bidez erosketak egiteko ohitura gutxi duten pertsonek, eGobernua ez erabiltzeko joera nabarmena dutela, edo alderantziz, Internet bidezko erosketak egiteko ohitura dutenek, eGobernua erabiltzeko joera gehiago dutela. Bestalde, eGobernuaren erabilerarekin ia korrelazio mailaertaina du IKMAILA aldagaiak (|r|= 0.27); alegia, ikasketa maila altua duten hiritarrek joera dute eGobernukotresnak erabiltzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 7 (0,05) |
Lehen forma
dezagun | 2 (0,01) |
dezake | 1 (0,01) |
dezakegu | 1 (0,01) |
dezakegun | 1 (0,01) |
ditzagun | 1 (0,01) |
genezake | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ezan Internet | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ezan Internet aurreko | 1 (0,01) |
ezan Internet bide | 1 (0,01) |
ezan Internet erabilera | 1 (0,01) |
ezan Internet jarri | 1 (0,01) |
ezan Internet konektatu | 1 (0,01) |
ezan Internet sarearte | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |