Emaitzak: 8
2012 | ||
Curriculumean oinarrizko konpetentziak sartu izanak pertsona batek derrigorrezko ikasketak amaitzen dituenerako ezinbestekotzat jotzen zaizkion ikasketetan indar egitea ahalbidetzen du. Hori guztia, bere errealizazio pertsonala lor dezan, herritartasun aktiboa gauzatu dezan, helduaroari arrakastaz ekin | diezaion eta bere bizitzan zehar etengabe ikas dezan. | |
2013 | ||
Parametro batzuk ematea ere garrantzitsua da, langile berriak orientazio puntu bat izan | dezan eta bere errendimendua neurtzen jakin dezan. | |
2015 | ||
Zentzu horretan, gaur egun joera dago ezgaitasun partzial gehiago emateko, eta, beraz, ezgaitasun oso gutxiago emateko?. Adibidez, norbaitek paranoia sufri | dezake eta bere ondasunak kontrolatzeko ezgai izan, baina gai izan daiteke bere burua zuzentzeko: kasu horretan, ez litzateke gomendagarria izango ezgaitasun osoa, eta nahikoa litzateke aholkulari jardungo lukeen pertsona bat izendatzea. | |
2016 | ||
Espazio bertikala modu eraginkorrean erabiltzeko aukera ematen du, izakinak rack handietan biltegiratuz. Halabaina, izakinak hartzeko lan handiagoa egitea eska | lezake eta beraz garestiagoa gerta liteke, igotze sistema automatikoak erabili behar izaten direlako. | |
Kongresuetara, hitzaldietara edota intereseko batzarretara bidaltzea. Saltzailea kongresuetara bidaltzea beharrezkoa da sektoreko berrikuntzak ezagutu ditzan, kontaktuak egin | ditzan eta bere esperientzia partekatu dezan. | |
2017 | ||
Konpainia bila | dezala eta bere sentimenduak eta pentsamenduak parteka ditzala beste pertsonekin; horrela hobeto sentituko da eta besteei lagunduko die. Dena den, inorekin hitz egiteko gai ez bada, edo ez badu nahi, gomendatu idatz dezala. | |
Haurrak pertsona helduen logikarekin pentsatzen du gertaera zehatzen inguruan: objektuak sailkatu ditzake, ordenan jarri, kenketa batuketaren aurkakoa dela ulertzen du eta abar.Beste pertsonen ikuspegia uler | dezake eta bere ekintzen ondorioei buruz hausnartzeko gai da. | |
2018 | ||
Erlezaina ingurune naturalarekin harreman zuzenean dagoen pertsona bat dela esan | dezakegu eta bere erleak zaintzen dituen neurrian ingurunea babesten du, erleen desagertzearekin ez bait litzake bere lanbidea bakarrik desagertuko, baizik eta natura eta nekazal produkzio osoa jaitsiko lirateke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ezan | 8 (0,05) |
Lehen forma
dezake | 2 (0,01) |
dezakegu | 1 (0,01) |
dezala | 1 (0,01) |
dezan | 1 (0,01) |
diezaion | 1 (0,01) |
ditzan | 1 (0,01) |
lezake | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |