2001
|
|
Emaitza guziak okerrak dira. Eragiketa pausatu gabe, 1 emaitza ezinezkoa dela frogatzen duen arrazoinamendua aurki
|
ezazu
eta erranaldia osa.
|
|
Neurri hauek taula batean adieraz
|
itzazu
eta galdegina zaizun unitatean idatz.
|
|
Neurri hauek taula batean adieraz
|
itzazu
eta galdegina zaizun unitatean idatz.
|
|
Neurri hauek taula batean adieraz
|
itzazu
eta galdegina zaizun unitatean idatz. 1 368 47 m2=... dam2 319 051 hm2=... m2 72 4 cm2=... m2
|
|
Neurri hauek taula batean adieraz
|
itzazu
eta galdegina zaizun unitatean idatz.
|
|
Taula kopia
|
ezazu
eta balio hauekin osa: 2 €, 21 €, 25 €, 46 €, 48 €. rezioa € tan Gure kalkuluak 1 € 1 X 6,55957 F
|
|
DEF hirukia marraz
|
ezazu
eta azalera kalkula. Lan bera egizu GHJ hirukiarentzat.
|
|
Hala bada, gorriz marraz
|
ezazu
eta D izenda.
|
2002
|
|
t>" hiruki ez erregularra". Gisa berean karratua laukizuzen erregularra dela erran
|
genezake
eta horrela karratuaren ikusmolde matematikoari hurbil gaitezke. Jarduera honetan, marrazkiaren egiteko behar diren irudien bilatzea erraza da irudi handiak suziri handiaren egiteko baliatuak baitira, ertainak suziri ertainarendako, eta abar.
|
2005
|
|
Gainera, Al Muqtadir Bi Llah, nonbait laguntza beharretan balitz eta Antso Errege bere adiskideari dei egiten balio, bera gorputzez, eta bere baroiak laguntzera joan dakizkion, Erregek ordariak eskura
|
litzake
eta laguntzera joan lekioke. [...]"
|
2012
|
|
• Ontzi baten eraikitzeko, hainbat gai behar dira. Testuan izendatuak direnak atzeman
|
itzazu
eta bakoitzarentzat nondik heldu den eta zertan baliatua den errazu.
|
2013
|
|
Baratzezainak etorrarazi zituen iparraldetik etxe inguruak apain
|
zitzaten
eta andere xarmagarriak barneko lasaitasuna kausi zezan baina... debaldetan. Takara emaztea goibel zegoen beti.
|
|
Baratzezainak etorrarazi zituen iparraldetik etxe inguruak apain
|
zitzaten
eta andere xarmagarriak barneko lasaitasuna kausi zezan baina... debaldetan. Takara emaztea goibel zegoen beti.
|
2016
|
|
◦ Objektu bat xerka
|
ezazu
eta zure kutxan sar. Objektua utzi bezain laster, ondoko lasterkaria abiatzen da.
|
|
• Objektu bat xerka
|
ezazu
eta ekar, gelditu gabe:
|
|
◦ Objektu bat xerka
|
ezazu
eta harekin josta zaitez.
|
|
◦ Seinalean, objektua kutxan bil
|
ezazu
eta beste kutxa bateko objektu bat xerka.
|
|
◦ Objektuak bil
|
itzazu
eta kutxan ezar.
|
|
• Ibilbidea segi ezazu; igan zaitez; objektua eskura
|
ezazu
eta jauts zaitez eskuan duzuna erortzera utzi gabe.
|
|
• Burua urpean sar
|
ezazu
eta ahoarekin burbuilak egin itzazu.
|
|
• Zoaz auto ttipi baten bila garaje batera, oztopoak saihets
|
itzazu
eta bide beretik itzul.
|
|
• Objektu bat har
|
ezazu
eta bizia emaiozu.
|
|
• Nahi duzun objektua hauta
|
ezazu
eta itzulikaraz.
|
|
• Ekintza bakoitza dantzatzeko molde bat hauta
|
ezazu
eta jestu" erranaldi" bat sor. Hiru aldiz errepika ezazu.
|
|
Baloia laster aurtiki
|
dezake
eta behar bezala harrapa.
|
|
◦ 3 minuturen buruan, zentzuz alda
|
ezazu
eta konotxo kopurua konta.
|
|
• Besoak altxa
|
itzazu
eta belaunak bil.
|
|
• Besoak altxa
|
itzazu
eta belaunak bil.
|
|
◦ Erreka tapizak gaindi
|
itzazu
eta zintzilik diren objektuak hunki.
|
|
• Talde bakoitza bide bati jarraikiko zaio (urdina, gorria, horia edo berdea), proposatu bidearen kolore bereko xingolez, sokatxoez edo konotxoez markaturik. Bidearen puntan, kono bat atzemanen duzue eta honen azpian, kode bat. kode hori har
|
ezazue
eta biltze gunera itzul zuen erantzuna ontzat emateko.
|
|
baliza bakoitza aurki ezazu zure iker eremuan (1, 2 edo 3). Balizan idatzia den letra bil
|
ezazu
eta zure mapan idatz ezazu, dagokion laukian. Baliza guziak aurkitu eta, letra guziak ukanen dituzu. kode sekretua (hitza) osa ezazu zure inkestarentzat.
|
|
◦ Artzainei: Ardiak harrapa
|
itzazue
eta arditegira eraman.
|
|
◦ Garraiatzaileei: zuen kutxan objektu bat har
|
ezazue
eta helmugako kutxara eramazue, belatzek geldiarazi gabe.
|
|
◦ Belatzei: Garraiatzaileak harrapa
|
itzazue
eta zuen eremuan 5 segundoz geldirik atxiki.
|
|
◦ Erdiko jokalariari: Xingolaz, irudi bat egizu. lagun bat dei
|
ezazu
eta xingola emaiozu.
|
|
• Dantza horiek noizbehinka berregiten dira, ikasleek jestu memoria lan
|
dezaten
eta haiek sortu dantza bat berregiteak eta ikastaldeari erakusteak ematen duen plazera ezagut dezaten.
|
|
• Nahi baduzu, objektu bat har
|
ezazu
eta dantzaraz (objektuak gelditu gabe mugitu behar du).
|
|
• Ekintza bat hauta
|
ezazu
eta sokatxo guzietan egizu.
|
|
• lekualdaketa original bat hauta
|
ezazu
eta sokatxo guzien artean egizu. koordinatzea. ALDATZEKO
|
|
• Eremu guzian mugi zaitez, flotatzaile bat hauta
|
ezazu
eta nahi duzun bezala higi ezazu.
|
|
• Eremu guzian mugi zaitez, flotatzaile bat hauta
|
ezazu
eta higi ezazu sorbaldaren, kokotsaren, sudurraren kopetaren, buruaren... bidez.
|
|
• Eremu guzian mugi zaitez, seinalean objektuz alda
|
ezazu
eta higi ezazu.
|
|
• Eremu guzian mugi zaitez, objektu flotatzaile bat hauta
|
ezazu
eta haren azpitik pasa zaitez.
|
|
• lanjerean diren igerilariei: zuen taularen laguntzaz oreka atxiki
|
ezazue
eta salbatzailea utz zuen eramatera.
|
|
◦ libreki lekualda zaitez. irakaslearen seinalean, elementu bat erabil
|
ezazu
eta jauzi egizu.
|
|
• Bigarren urratsa: eremu bakoitzean 4 ibilbide desberdin badira (kolore desberdinak) bikoteak ez daitezen bat bestearen ondotik ibil. zure mapak seinalatzen dituen balizetako letrak bil
|
itzazu
eta hitz sekretua osa ezazu. (Adibidez, lehen eremuan, lehen ibilbidean:
|
|
• zure mapak seinalatzen dituen balizetako letrak bil
|
itzazu
eta hitz sekretua atzeman ezazu aurkitu dituzun letrei esker.
|
|
Baloia aurkako ateko marraren gibelera eraman
|
ezazu
eta han pausa. Defentsari batek blokatzen baldin bazaitu, baloia taldekide bati pasa.
|
|
• Aldizka, pilota" dantzaraz"
|
ezazu
eta kideari pasa.
|
|
• Hirunaka, bakarkako lekualdatzeak atxiki
|
itzazue
eta hirurek elkarrekin eginen duzuen estatua bat atzemazue.
|
|
• Iraupena labur
|
ezazu
eta erdietsi duzuna berregizu.
|
|
Aski fite laster egizu, 30 m ko lerrora buruz. Transmisio eremuan zarelarik, besoa gibelera luza
|
ezazu
eta helmugaraino azelera.
|
|
• Arauak betetzen direla zain
|
ezazu
eta giltzak konta.
|
|
• Arauak betearaz
|
itzazu
eta puntuak bakarkako fitxan idatz.
|
|
• Musika entzun
|
ezazue
eta erranaldiak, erritmo egiturak, erranaldien hastapenak eta bukaerak aurki itzazue.
|
|
• Erranaldi bakoitzari dagokion lekualdatze mota bat hauta
|
ezazue
eta lekualdatze horiek egizkizue musika bukatu arte.
|
|
Argi erakusten du lautearendako musikaren orduko estiloa, hemen gitarran interpretaturik. Guardame las vacas, Behiak zain
|
iezazkidazu
eta... muxu bat emanen dizut...
|
|
Eskusoinua, klarinetea edo saxofoia bezala, mihidun musika tresna da, baina soinuaren goratasuna mihien neurriaren araberakoa da. Pianoak bezala, eskusoinuak orkestra oso baten funtzioa bete
|
dezake
eta musika mota guzietan erabilia da, herri musikatik musika garaikidera.
|
|
XIX. mendekoak dira. Musika tresnarik hedatuena eskusoinu kromatikoa da, litezkeen nota guziak atera
|
ditzakeena
eta tonalitate guzietan jo dezakeena. Eskusoinu diatonikoak tonalitate batean edo bitan baizik ez du jotzen.
|
|
Tomek soinu maketsa ematen dute. Sonoritate desberdinak ukan
|
ditzakete
eta tonuan jar daitezke. Rock edo jazz musikan, zutikakoak izan daitezke edo dunbalean finkatuak, jotzailearen aitzinean eta bi aldeetan.
|
2017
|
|
2 Deskribapena idatz
|
ezazu
eta eskema bat egin:
|
|
Hau da kalamua edo kokaina bezalako drogen kasuan, pertzepzioan eragina ukan dezaketenak. Azkenik, alkoholaren kontsumitzeak ere gure jokamoldea alda
|
dezake
eta erreakzio denbora emendatu, istripuak gertatzeko arriskuak handituz.
|
|
◦ Kontaminazioari buru egiteko bi bide aipa
|
itzazu
eta esplika ezazu non gertatzen diren.
|
|
Sexuzko ugalketaz gain, lore landareak organo berezi batzuen bidez ere ugaltzen dira, hala nola estoloien edo erraboilen bidez. Organo horiek ez baitira ernalketaren bidez sortuak, sexugabeko ugalketa dela erraten da. Ugalketa mota honen bidez landareek banako berriak laster sor
|
ditzakete
eta ingurune berriak inbadi.
|
|
b. Idatz ezazu zein organotan den odol bolumen hori emendatzen indar fisikoa egitean. c. Idatz ezazu indar fisikoa egitean, zer den bihotza zeharkatzen duen odol bolumena minutuko. a. Giharren kasuan bildu emaitzak beste organoen emaitzekin konpara
|
itzazu
eta esplikazio bat proposa. b. Giltzurrunen kasuan kausitu emaitzen esplikatzeko proposamen bat egizu.
|
|
◦ Begietatik heldu nerbio mezuak hedatzen dituzten egiturak margo
|
itzazu
eta izenda.
|
|
• Irudiko zelula izenda
|
ezazu
eta argazkiari legenda ezar iezaiozu hitz hauek erabiliz: nukleo, zitoplasmaren luzapena.
|
|
◦ Sexuzko ugalketaren urratsak ordenan ezar
|
itzazu
eta legendak osa.
|
|
• Sexugabeko ugalketa egiten duten organoak gezi batez erakuts
|
itzazu
eta izenda.
|
|
◦ Testu labur bat idatz
|
ezazu
eta esplika nola ugalketa moldeak eraginik duen buraso (ar) en ondare genetikoaren transmisioan.
|
|
Arranoarekin ahaidetasun hurbilena duen espeziea erakuts ezazu: izokina igela sagua a. Aitzineko zuhaitzean erranaldi hau frogatzeko argumentu bat atzeman
|
ezazu
eta zure erantzuna idatz:
|
|
Hitzak irakur
|
itzazu
eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
|
|
Hitzak irakur
|
itzazu
eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu.
|
|
Hitzak irakur
|
itzazu
eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
|
|
Hitzak irakur
|
itzazu
eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
|
|
Hitzak irakur
|
itzazu
eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
|
|
Hitzak irakur
|
itzazu
eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. parkea parkea pintzela pintzela pianoa pianoa ospitalea ospitalea pirripitaka pirripitaka patea patea arropa arropa kapelua kapelua pailazoak pailazoak biperra biperra ibiltzen da ibiltzen da pastak pastak porruak porruak printzesa printzesa bizarra bizarra belaontzia belaontzia espalda espalda kopeta kopeta
|
|
Testu zati honetan, lau paragrafo badira. Ingura
|
itzazu
eta zure gisara konta ezazu paragrafo bakoitzean gertatzen dena.
|
|
Hitzak irakur
|
itzazu
eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. kaskoa kaskoa eskiak eskiak askaria askaria arrosa arrosa jausten da jausten da sorbalda sorbalda lasterka lasterka aspertzen da aspertzen da ikaslea ikaslea eskapatu eskapatu sukarra sukarra estekatu estekatu nahasi nahasi
|
2020
|
|
Bi hitz hauek hiztegian xerka
|
itzazu
eta bakoitzari dagokion hitz familia osa: larri ilun
|
|
Ipuin horrek ezin asezko gutiziaren ondorioa erakusten du. Zure gisan esplika
|
ezazu
eta taldean eztabaida ezazue.
|
|
Antzerki hauek binaka gogora
|
itzazue
eta buruz ikas.
|
|
Eulaliaren argazkietako pertsonaia bat hauta
|
ezazu
eta deskriba, lagunek atzeman dezaten.
|
|
Azpiko kapeletarik zein izan liteke? Dagokion zenbakia idatz
|
ezazu
eta lagunarenarekin konpara.
|
|
Deskribapena egin aitzin," Hizkuntza azter ezazu" saileko ariketak egin
|
itzazu
eta ikasi dituzun tresnak balia: atzizkiak – gramatika egiturak izenen eta adjektiboen zerrenda
|
|
Antzerkitxoa binaka gogoz ikas
|
ezazue
eta goraki erran.
|
|
Ezaugarri fisikoak horiz gainmarka
|
itzazu
eta nortasunari dagozkion ezaugarriak arrosa kolorez.
|
|
Argibide dokumentua irakur
|
ezazu
eta ikastaldeari egiteko galdeak presta. Galdeen idazteko, ahal bezainbat galdera hitz erabil ezazu.
|
|
Deskribapenak diren bi testu zati eta azalpenak diren bi testu zati hauta
|
itzazu
eta kopia.
|
|
Itsasbazterreko argazki bat hauta
|
ezazu
eta deskriba, lagunek zein den asmatzeko gisan. Deskribatzeko hiztegi egokia erabil ezazu.
|
|
Elantxobeko herriari dagokion paragrafoa irakur
|
ezazu
eta aditz guziak idatz itzazu bi zutabe eginez: bi hitzez osatuak diren aditzak eta hitz bakar batez osatuak direnak.
|
|
Neskek txapela erabiltzen dute elkar agurtzeko. Txapelaz egiten dutena idatz
|
ezazu
eta marraz.
|
|
Zaintzapeko kopiaketa: sinonimoak erabiliz, testuko azken bi erranaldiak idatz
|
itzazue
eta binaka kopia.
|
|
Testuko erran molde hauen erran nahi hurbilena ingura
|
ezazu
eta marraz. Ondotik kondairaren kontatzeko erabil itzazu. harri eder gorri batzuk polikixko landurik harri eder gorri batzuk poliki harturik harri eder gorri batzuk ederki pikaturik batek besteari bixi bixia ematen zituzten batek besteari zalu eta bizkor ematen zituzten batek besteari harribitxia ematen zioten laminei beha zegoen laminei artoski so egiten zien laminak goaitatzen zituen suntsitu zen bera ere osinean min hartu zuen berak ere osinean desagertu zen bera ere osinean harria aurtiki zuen ur handiko osinera harria bota zuen ur handiko osinera harria gorde zuen ur handiko osinean
|
|
Ondotik –ka atzizkia duten hiru hitz hauta
|
itzazu
eta bakoitza erranaldi batean erabil.
|
|
Papertxo batean idatz
|
ezazu
eta zure erantzuna justifika. Noiz gertatu da?
|
|
Erran molde hauek irakur
|
itzazu
eta talde osoan ahal bezainbat erranaldi bukaera asma itzazue.
|
|
Ereduko lau hitz horiek Atxikarauko 73 orrialdean idatz
|
itzazu
eta gogoan atxiki. Mintzatzeko edo idazteko erabil ditzakezu.
|
|
3• Martinbeltxen Eguberri ipuinaren liburuxka irakur
|
ezazu
eta osa: Pertsonaiek zer pentsa lezakete?
|
|
Martinbeltxen Eguberri berriz irakur
|
ezazu
eta lagun bati konta. Zure ustez nor izan liteke bigarren zati honetako pertsonaia nagusia?
|