Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 266

2001
‎Emaitza guziak okerrak dira. Eragiketa pausatu gabe, 1 emaitza ezinezkoa dela frogatzen duen arrazoinamendua aurki ezazu eta erranaldia osa.
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz.
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz.
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz. 1 368 47 m2=... dam2 319 051 hm2=... m2 72 4 cm2=... m2
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz.
‎Taula kopia ezazu eta balio hauekin osa: 2 €, 21 €, 25 €, 46 €, 48 €. rezioa € tan Gure kalkuluak 1 € 1 X 6,55957 F
‎DEF hirukia marraz ezazu eta azalera kalkula. Lan bera egizu GHJ hirukiarentzat.
‎Hala bada, gorriz marraz ezazu eta D izenda.
2002
‎t>" hiruki ez erregularra". Gisa berean karratua laukizuzen erregularra dela erran genezake eta horrela karratuaren ikusmolde matematikoari hurbil gaitezke. Jarduera honetan, marrazkiaren egiteko behar diren irudien bilatzea erraza da irudi handiak suziri handiaren egiteko baliatuak baitira, ertainak suziri ertainarendako, eta abar.
2005
‎Gainera, Al Muqtadir Bi Llah, nonbait laguntza beharretan balitz eta Antso Errege bere adiskideari dei egiten balio, bera gorputzez, eta bere baroiak laguntzera joan dakizkion, Erregek ordariak eskura litzake eta laguntzera joan lekioke. [...]"
2012
‎• Ontzi baten eraikitzeko, hainbat gai behar dira. Testuan izendatuak direnak atzeman itzazu eta bakoitzarentzat nondik heldu den eta zertan baliatua den errazu.
2013
‎Baratzezainak etorrarazi zituen iparraldetik etxe inguruak apain zitzaten eta andere xarmagarriak barneko lasaitasuna kausi zezan baina... debaldetan. Takara emaztea goibel zegoen beti.
‎Baratzezainak etorrarazi zituen iparraldetik etxe inguruak apain zitzaten eta andere xarmagarriak barneko lasaitasuna kausi zezan baina... debaldetan. Takara emaztea goibel zegoen beti.
2016
‎◦ Objektu bat xerka ezazu eta zure kutxan sar. Objektua utzi bezain laster, ondoko lasterkaria abiatzen da.
‎• Objektu bat xerka ezazu eta ekar, gelditu gabe:
‎◦ Objektu bat xerka ezazu eta harekin josta zaitez.
‎◦ Seinalean, objektua kutxan bil ezazu eta beste kutxa bateko objektu bat xerka.
‎◦ Objektuak bil itzazu eta kutxan ezar.
‎• Ibilbidea segi ezazu; igan zaitez; objektua eskura ezazu eta jauts zaitez eskuan duzuna erortzera utzi gabe.
‎• Burua urpean sar ezazu eta ahoarekin burbuilak egin itzazu.
‎• Zoaz auto ttipi baten bila garaje batera, oztopoak saihets itzazu eta bide beretik itzul.
‎• Objektu bat har ezazu eta bizia emaiozu.
‎• Nahi duzun objektua hauta ezazu eta itzulikaraz.
‎• Ekintza bakoitza dantzatzeko molde bat hauta ezazu eta jestu" erranaldi" bat sor. Hiru aldiz errepika ezazu.
‎Baloia laster aurtiki dezake eta behar bezala harrapa.
‎◦ 3 minuturen buruan, zentzuz alda ezazu eta konotxo kopurua konta.
‎• Besoak altxa itzazu eta belaunak bil.
‎• Besoak altxa itzazu eta belaunak bil.
‎◦ Erreka tapizak gaindi itzazu eta zintzilik diren objektuak hunki.
‎• Talde bakoitza bide bati jarraikiko zaio (urdina, gorria, horia edo berdea), proposatu bidearen kolore bereko xingolez, sokatxoez edo konotxoez markaturik. Bidearen puntan, kono bat atzemanen duzue eta honen azpian, kode bat. kode hori har ezazue eta biltze gunera itzul zuen erantzuna ontzat emateko.
‎baliza bakoitza aurki ezazu zure iker eremuan (1, 2 edo 3). Balizan idatzia den letra bil ezazu eta zure mapan idatz ezazu, dagokion laukian. Baliza guziak aurkitu eta, letra guziak ukanen dituzu. kode sekretua (hitza) osa ezazu zure inkestarentzat.
‎◦ Artzainei: Ardiak harrapa itzazue eta arditegira eraman.
‎◦ Garraiatzaileei: zuen kutxan objektu bat har ezazue eta helmugako kutxara eramazue, belatzek geldiarazi gabe.
‎◦ Belatzei: Garraiatzaileak harrapa itzazue eta zuen eremuan 5 segundoz geldirik atxiki.
‎◦ Erdiko jokalariari: Xingolaz, irudi bat egizu. lagun bat dei ezazu eta xingola emaiozu.
‎• Dantza horiek noizbehinka berregiten dira, ikasleek jestu memoria lan dezaten eta haiek sortu dantza bat berregiteak eta ikastaldeari erakusteak ematen duen plazera ezagut dezaten.
‎• Nahi baduzu, objektu bat har ezazu eta dantzaraz (objektuak gelditu gabe mugitu behar du).
‎• Ekintza bat hauta ezazu eta sokatxo guzietan egizu.
‎• lekualdaketa original bat hauta ezazu eta sokatxo guzien artean egizu. koordinatzea. ALDATZEKO
‎• Eremu guzian mugi zaitez, flotatzaile bat hauta ezazu eta nahi duzun bezala higi ezazu.
‎• Eremu guzian mugi zaitez, flotatzaile bat hauta ezazu eta higi ezazu sorbaldaren, kokotsaren, sudurraren kopetaren, buruaren... bidez.
‎• Eremu guzian mugi zaitez, seinalean objektuz alda ezazu eta higi ezazu.
‎• Eremu guzian mugi zaitez, objektu flotatzaile bat hauta ezazu eta haren azpitik pasa zaitez.
‎• lanjerean diren igerilariei: zuen taularen laguntzaz oreka atxiki ezazue eta salbatzailea utz zuen eramatera.
‎◦ libreki lekualda zaitez. irakaslearen seinalean, elementu bat erabil ezazu eta jauzi egizu.
‎• Bigarren urratsa: eremu bakoitzean 4 ibilbide desberdin badira (kolore desberdinak) bikoteak ez daitezen bat bestearen ondotik ibil. zure mapak seinalatzen dituen balizetako letrak bil itzazu eta hitz sekretua osa ezazu. (Adibidez, lehen eremuan, lehen ibilbidean:
‎• zure mapak seinalatzen dituen balizetako letrak bil itzazu eta hitz sekretua atzeman ezazu aurkitu dituzun letrei esker.
‎Baloia aurkako ateko marraren gibelera eraman ezazu eta han pausa. Defentsari batek blokatzen baldin bazaitu, baloia taldekide bati pasa.
‎• Aldizka, pilota" dantzaraz" ezazu eta kideari pasa.
‎• Hirunaka, bakarkako lekualdatzeak atxiki itzazue eta hirurek elkarrekin eginen duzuen estatua bat atzemazue.
‎• Iraupena labur ezazu eta erdietsi duzuna berregizu.
‎Aski fite laster egizu, 30 m ko lerrora buruz. Transmisio eremuan zarelarik, besoa gibelera luza ezazu eta helmugaraino azelera.
‎• Arauak betetzen direla zain ezazu eta giltzak konta.
‎• Arauak betearaz itzazu eta puntuak bakarkako fitxan idatz.
‎• Musika entzun ezazue eta erranaldiak, erritmo egiturak, erranaldien hastapenak eta bukaerak aurki itzazue.
‎• Erranaldi bakoitzari dagokion lekualdatze mota bat hauta ezazue eta lekualdatze horiek egizkizue musika bukatu arte.
‎Argi erakusten du lautearendako musikaren orduko estiloa, hemen gitarran interpretaturik. Guardame las vacas, Behiak zain iezazkidazu eta... muxu bat emanen dizut...
‎Eskusoinua, klarinetea edo saxofoia bezala, mihidun musika tresna da, baina soinuaren goratasuna mihien neurriaren araberakoa da. Pianoak bezala, eskusoinuak orkestra oso baten funtzioa bete dezake eta musika mota guzietan erabilia da, herri musikatik musika garaikidera.
‎XIX. mendekoak dira. Musika tresnarik hedatuena eskusoinu kromatikoa da, litezkeen nota guziak atera ditzakeena eta tonalitate guzietan jo dezakeena. Eskusoinu diatonikoak tonalitate batean edo bitan baizik ez du jotzen.
‎Tomek soinu maketsa ematen dute. Sonoritate desberdinak ukan ditzakete eta tonuan jar daitezke. Rock edo jazz musikan, zutikakoak izan daitezke edo dunbalean finkatuak, jotzailearen aitzinean eta bi aldeetan.
2017
‎2 Deskribapena idatz ezazu eta eskema bat egin:
‎Hau da kalamua edo kokaina bezalako drogen kasuan, pertzepzioan eragina ukan dezaketenak. Azkenik, alkoholaren kontsumitzeak ere gure jokamoldea alda dezake eta erreakzio denbora emendatu, istripuak gertatzeko arriskuak handituz.
‎◦ Kontaminazioari buru egiteko bi bide aipa itzazu eta esplika ezazu non gertatzen diren.
‎Sexuzko ugalketaz gain, lore landareak organo berezi batzuen bidez ere ugaltzen dira, hala nola estoloien edo erraboilen bidez. Organo horiek ez baitira ernalketaren bidez sortuak, sexugabeko ugalketa dela erraten da. Ugalketa mota honen bidez landareek banako berriak laster sor ditzakete eta ingurune berriak inbadi.
‎b. Idatz ezazu zein organotan den odol bolumen hori emendatzen indar fisikoa egitean. c. Idatz ezazu indar fisikoa egitean, zer den bihotza zeharkatzen duen odol bolumena minutuko. a. Giharren kasuan bildu emaitzak beste organoen emaitzekin konpara itzazu eta esplikazio bat proposa. b. Giltzurrunen kasuan kausitu emaitzen esplikatzeko proposamen bat egizu.
‎◦ Begietatik heldu nerbio mezuak hedatzen dituzten egiturak margo itzazu eta izenda.
‎• Irudiko zelula izenda ezazu eta argazkiari legenda ezar iezaiozu hitz hauek erabiliz: nukleo, zitoplasmaren luzapena.
‎◦ Sexuzko ugalketaren urratsak ordenan ezar itzazu eta legendak osa.
‎• Sexugabeko ugalketa egiten duten organoak gezi batez erakuts itzazu eta izenda.
‎◦ Testu labur bat idatz ezazu eta esplika nola ugalketa moldeak eraginik duen buraso (ar) en ondare genetikoaren transmisioan.
‎Arranoarekin ahaidetasun hurbilena duen espeziea erakuts ezazu: izokina igela sagua a. Aitzineko zuhaitzean erranaldi hau frogatzeko argumentu bat atzeman ezazu eta zure erantzuna idatz:
‎Hitzak irakur itzazu eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
‎Hitzak irakur itzazu eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu.
‎Hitzak irakur itzazu eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
‎Hitzak irakur itzazu eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
‎Hitzak irakur itzazu eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. (Ariketa fitxak:
‎Hitzak irakur itzazu eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. parkea parkea pintzela pintzela pianoa pianoa ospitalea ospitalea pirripitaka pirripitaka patea patea arropa arropa kapelua kapelua pailazoak pailazoak biperra biperra ibiltzen da ibiltzen da pastak pastak porruak porruak printzesa printzesa bizarra bizarra belaontzia belaontzia espalda espalda kopeta kopeta
‎Testu zati honetan, lau paragrafo badira. Ingura itzazu eta zure gisara konta ezazu paragrafo bakoitzean gertatzen dena.
‎Hitzak irakur itzazu eta bakoitzari doakion marrazkia xerka ezazu. kaskoa kaskoa eskiak eskiak askaria askaria arrosa arrosa jausten da jausten da sorbalda sorbalda lasterka lasterka aspertzen da aspertzen da ikaslea ikaslea eskapatu eskapatu sukarra sukarra estekatu estekatu nahasi nahasi
2020
‎Bi hitz hauek hiztegian xerka itzazu eta bakoitzari dagokion hitz familia osa: larri ilun
‎Ipuin horrek ezin asezko gutiziaren ondorioa erakusten du. Zure gisan esplika ezazu eta taldean eztabaida ezazue.
‎Antzerki hauek binaka gogora itzazue eta buruz ikas.
‎Eulaliaren argazkietako pertsonaia bat hauta ezazu eta deskriba, lagunek atzeman dezaten.
‎Azpiko kapeletarik zein izan liteke? Dagokion zenbakia idatz ezazu eta lagunarenarekin konpara.
‎Deskribapena egin aitzin," Hizkuntza azter ezazu" saileko ariketak egin itzazu eta ikasi dituzun tresnak balia: atzizkiak – gramatika egiturak izenen eta adjektiboen zerrenda
‎Antzerkitxoa binaka gogoz ikas ezazue eta goraki erran.
‎Ezaugarri fisikoak horiz gainmarka itzazu eta nortasunari dagozkion ezaugarriak arrosa kolorez.
‎Argibide dokumentua irakur ezazu eta ikastaldeari egiteko galdeak presta. Galdeen idazteko, ahal bezainbat galdera hitz erabil ezazu.
‎Deskribapenak diren bi testu zati eta azalpenak diren bi testu zati hauta itzazu eta kopia.
‎Itsasbazterreko argazki bat hauta ezazu eta deskriba, lagunek zein den asmatzeko gisan. Deskribatzeko hiztegi egokia erabil ezazu.
‎Elantxobeko herriari dagokion paragrafoa irakur ezazu eta aditz guziak idatz itzazu bi zutabe eginez: bi hitzez osatuak diren aditzak eta hitz bakar batez osatuak direnak.
‎Neskek txapela erabiltzen dute elkar agurtzeko. Txapelaz egiten dutena idatz ezazu eta marraz.
‎Zaintzapeko kopiaketa: sinonimoak erabiliz, testuko azken bi erranaldiak idatz itzazue eta binaka kopia.
‎Testuko erran molde hauen erran nahi hurbilena ingura ezazu eta marraz. Ondotik kondairaren kontatzeko erabil itzazu. harri eder gorri batzuk polikixko landurik harri eder gorri batzuk poliki harturik harri eder gorri batzuk ederki pikaturik batek besteari bixi bixia ematen zituzten batek besteari zalu eta bizkor ematen zituzten batek besteari harribitxia ematen zioten laminei beha zegoen laminei artoski so egiten zien laminak goaitatzen zituen suntsitu zen bera ere osinean min hartu zuen berak ere osinean desagertu zen bera ere osinean harria aurtiki zuen ur handiko osinera harria bota zuen ur handiko osinera harria gorde zuen ur handiko osinean
‎Ondotik –ka atzizkia duten hiru hitz hauta itzazu eta bakoitza erranaldi batean erabil.
‎Papertxo batean idatz ezazu eta zure erantzuna justifika. Noiz gertatu da?
‎Erran molde hauek irakur itzazu eta talde osoan ahal bezainbat erranaldi bukaera asma itzazue.
‎Ereduko lau hitz horiek Atxikarauko 73 orrialdean idatz itzazu eta gogoan atxiki. Mintzatzeko edo idazteko erabil ditzakezu.
‎3• Martinbeltxen Eguberri ipuinaren liburuxka irakur ezazu eta osa: Pertsonaiek zer pentsa lezakete?
‎Martinbeltxen Eguberri berriz irakur ezazu eta lagun bati konta. Zure ustez nor izan liteke bigarren zati honetako pertsonaia nagusia?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia