Emaitzak: 7
2002 | ||
Ba, beste batzuk esan dabena, ta geure betiko eretxija: Auteskunde egun ostian eta edonoiz egin biar dogula geure gogayen zabalgundia; ta | ez lan ori utzi auteskunde aldi aurreko barritsu egunetarako. Juan gaitezan bijotz bila boto bila baño len, ¿ Zer deritxazu, irakurle? | |
2009 | ||
Horregatik iristen da laneko harremana kontratuan idatzita dauden baldintzetatik haratago. Zer esanik | ez lan hori borondatezkoa denean. | |
2015 | ||
64 Datu horri zehaztapen bat egin beharra dago, | ezen lan horrek berak puntuan baitio horietarik %8 inguru euskaldun berriak direla, eurei buruz aipu hau erantsiz segidan (1983: 42): | |
2016 | ||
Areago klasiko hori Duvoisin lapurtarra bezalako idazle jori eta trebea baldin bada. Eta zer esanik | ez lan horrek doktrinaz jositako gure" literatura" n hain urri ditugun kontaerak ekarriz gero. Beraz, Juan San Martinen eskutik datorkigun argitalpen honek bozkarioz bete gaituela esan behar. | |
2019 | ||
miniaturazko etxe txiki bat kutsatuta dago, zuk pala batez bildu behar dituzu kutsagaiak diren pelotatxo gorriak eta zakutxo polit batean sartu. " Deskontaminatzeak itxura arrisku gabea dirudi, inon ez da ageri kutsagaiok ukitu, arnastu edo irenstearen arrisku zantzurik, | ez lan horretarako jantzi bereziz babestuta joan beharra dagoenik ere". | |
2022 | ||
Lan honekin hasi eta aholkularitza talde askok eskaintzen dituzten saioez, tailerrez eta formakuntzez ohartzean, hezkuntzan zegoen hutsune batekin, hau da, irakasleen formakuntza faltarekin, lotu genuen, ikasleekin lanketa hori irakasleak egin behar duela interpretatu baikenuen. 6.2 atalean hutsune edo gabezia hori erreala dela ikusi badugu ere, ulertu dugu ezinbestekoa dela kanpo eragileen lana ere," freskotasuna" eramaten baitute teknikariek geletara; beti ere, irakasleek egiten duten lanketa osatzeko bada eta | ez lan hori ordezkatzeko. Bestalde, eta kontuan izanda kanpo eragileen artean eta irakasleen artean lankidetza falta sumatu dugula, soziolinguistika eta hizkuntza ekologiaren lanketa ahalik eta eraginkorren izan dadin hezkuntza komunitateko eragileen arteko saretzea ezinbestekoa da. | |
2023 | ||
Isasik azpimarratu duenez, hori gertatzen da «sexuaren araberako lan banaketa» egiten delako. «Enpleguak eta lanak nork egiten duen arabera baloratzen dira, eta | ez lan horren edukien arabera. Horrela emakumeok egiten ditugun lanei balio sozial, ekonomiko eta politiko txikiagoa aitortzen zaie, debaluatuak daude». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ez lan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ez lan hori | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |