Emaitzak: 6
2002 | ||
Orain ikusten ari gara nola datozen lan mundura duela hamabost urte prozesu batean sartu ziren gazteak. Orduan eremu formalari eman zitzaion garrantzia eta orain ikusten da eremu | ez formalak duena, batez ere gazteengan; hau da, hiztun osoak lortu behar ditugula, eta ez bakarrik irakaskuntzarako hiztunak. Duela hamabost urte hasi zirenak ez zuten gaur egun izan dezakegun perspektiba hori eta gerora begira hobeto aritzeko aukera izango dugu: | |
2006 | ||
Hala ere, nahita edo halabeharrez ezarri diren klausulen frogatzea errazteko, alderdiek errespetatu behar baitituzte klausula horiek?, idatzizko forma izango du. Hala, izaera | ez formala duen kontratu bat izango dugu, eta, kontratu hori baliagarria, akatsik gabea eta eraginkorra izateko, kontratuan parte hartzen dutenen onespena da, onespen hori emateko modua edozein delarik ere. | |
2012 | ||
Arretaz aztertu behar da, eta tentuz, erabilerak eremu formaletan eta | ez formaletan duen bilakaera. Eremu formaletan, hazkundea ematen ari da, batzuetan itxura kontua besterik ez bada ere (adibidez, ikus entzunezko komunikabideetan elkarrizketatua euskaraz agurtzea, elkarrizketa gazteleraz egin arren). | |
Hala ere, nahita edo halabeharrez ezarri diren klausulen frogatzea errazteko, alderdiek errespetatu behar baitituzte klausula horiek?, idatzizko forma izango du. Hala, izaera | ez formala duen kontratu bat izango dugu, eta, kontratu hori baliagarria, akatsik gabea eta eraginkorra izateko, kontratuan parte hartzen dutenen onespena da, onespen hori emateko modua edozein delarik ere. | |
2016 | ||
Esan bezala, erakunde akademiko batek curriculum bikoitza du: alderdi formal eta | ez formalak ditu. Non kokatu behar dugu hizkuntza curriculuma? | |
2021 | ||
Proiektuaren helburua da euskara, gaztelania eta ingelesa ez diren EAEko Hizkuntza aniztasunaren mapa osatzea. Hiru hizkuntza horiek ez dira hemen aztergai izan, trataera berezitua eskatzen dutelako; euskarak eta gaztelaniak euren izaera ofizial kideagatik eta ingelesak hezkuntza sistema formalean eta | ez formalean duen pisuagatik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 6 (0,04) |
Lehen forma
ez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
UEU | 2 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ez formal | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ez formal ukan | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |