2000
|
|
Arrazoi sustraidunak tartean direla erdietsi zuen hark dibortzioa; ordutik hona, haren egintzak, ordura arteko gaitzak menderaturik, beraren egoera hori ezerezten dio eta ordaindu beharreko kalte handiak ere egiten.
|
Ez
dago zertan orekatu, bi ezkontideon artean, dibortzioa nork eskuratu eta nork egin duen ezinbesteko.
|
|
Aldatu beharra dago, nahitaez, aldaketarik kaltegarriena aldatze eza den guztietan.
|
Ez
dago zertan amore eman aurreiritzi itsuen aurrean. Aspaldiko oro berria izan zen behin batean.
|
2004
|
|
Arazo honen oinarria bere arrazoinamenduan ematen duen justifikatu gabeko urrats batzuetan legoke, non sequitur batzuetan. Razionaltasun bat egotetik ez litzateke, derrigor, atera badagoela materialtasunetik bananduta existitzen den zerbait, Nia, pentsamenduaren subjektua izango litzatekeena; eta, bestalde, arrazoimenaren oinarri unibertsala badagoela frogatzetik
|
ez
dago zertan atera beharrik oinarri unibertsal hori erabatekoa denik, ezta naturaz gaindiko Jainkoa denik ere, munduaren sortzailea izango dena. Berak ez du batere garbi azaltzen nola eman daitekeen naturaz gaindikotik, Jainkoarengandik, naturarako jauzia eta, are gutxiago oraindik, naturatik naturaz gaindikora.
|
2010
|
|
Lege oro manu da, baina ez alderantziz, manuak zenbait betekizun izan behar dituelako lege izateko, ulerbidez, orokorra izatea, gorago azaldutakoari ekinez. Moralaren esparruan, berriz,
|
ez
dago zertan ikertu, manuaren eta legearen arteko oinarrizko desberdintasuna. Alde fisikoan, beharbada, ez dira bereizten batak eta besteak dakartzaten egintzak, baina nahikoa da ikuspegi moraletik bereiztea, alegia, euren izate artifizialean bereiztea.
|
2016
|
|
Lankidetza. Arizmendiarrietaren eraldaketa proiektua, Lanki/ Huhezi, Eskoriatza 2000 [aurrerantzean L]. 314
|
Ez
dago zertan esan mundua asko ibili dela, Don Jose Mariaren inspirazioaren argitara estreinako lagunek Arrasateko Kooperatibismoa (’arizmenditarra’) abiatu zutenetik hona: " gaurko enpresa egiteko eta ulertzeko modua ez da duela mende erdi Arrasateko kooperatibak erne zirenekoaren parekoa".
|
|
Industrializazioak sortutako arazo sozial beltzaren irtenbidea inperialismoan zegoela, Leninek baino lehenago eta gordinago Cecil Rhodesek igarri du, bestelakoxe burutazioekin noski. Ingalaterrarentzat gerra zibila ekiditeko eta produktuei merkatu berriak irabazteko, ezinbestekoa da espantsio koloniala.115
|
Ez
dago zer muxindu. Ingalaterrarentzat ona dena ona da munduarentzat:
|
2017
|
|
Horrek esan nahi du, hasteko, ez dagoela nire kontzientzia habitatuko duen ni bat.
|
Ez
dago zeri zuzendu, beraz, nire ekintzak kalifikatzeko. Ekintza horiek ez ditut inola ere ezagutzen, baizik eta beraiek naiz; eta horregatik, hain zuzen, eurengan bertan daukate justifikazio osoa.
|
|
Zeinahi direlarik ere Besteari buruzko dialektikaren ondorengo prozesuak, Bestea ezer baino lehenago Bestea izango bada, izan behar du printzipioz agertu ezin duena nik bera izaterik ukatzen dudan agertze berean. Ildo horretatik, nire funtsezko ukapena ezin da zuzena izan, ezer ere
|
ez
baitago zeri zuzendua. Nik izaterik ukatzen dudana zera baino ez da, azken batean, Besteak objektu egiten naueneko nia izatearen ukapena; edo, nahi bada, nire Ni ukatua ukatzen dut.
|
2021
|
|
Bestela esanda, sexu bakoitzaren baitako jarraitutasunak bezainbestekoak edo handiagoak dira sexu artekoak. Beraz,
|
ez
dago zertan graduko diferentzia horiek sozialki determinante eta kontrajarri bihurtu, erregimen norma tibo zorrotza ezarriz. Diferentzia horiek, gainera, ez dute zertan esentzialak izan.
|
|
62). Bestetik, natura baliabide bizigabe eta mehatxagarri multzora murrizten dutenen aurrean,
|
ez
dago zertan kontrajarri Ama Lur singular, holistiko, onbera, eder, harmoniatsu eta esentziala, berriz orekatu behar dugun beste idilikoa bailitzan. Harawayren hitzetan, natura" agente ironikoa" da (Haraway 1995:
|
|
Produkzioa eta erreprodukzioa bereizten ari ziren garaian, sexu bakarreko eredutik bi sexuko eredura pasatu zen, diferentzia substantziala bihurtuz. Bistakoa denez, elkarrekintza sozialean ezagutzen, definitzen eta gorpuzten da gorputza, testuinguru eta marko jakinaren bidez. Alabaina,
|
ez
dago zertan marko heterozuzen hori birsortu. Hasteko, ez da beti hala egin.
|
|
Birsortu, egi karitu eta erreal izatzen ditugun neurrian dira egia edo erreal. Horren arabera gara, nahiz eta
|
ez
dagoen zertan hala eraiki eta izan.
|