2000
|
|
–Chapeau, Txillar? artikuluan esannion bezala, giro akademikoan zerbait txarto ikusita badago, ez da ideia kontrastea edoeztabaida zientifikoa(
|
ez
dago ikusita, ez txarto ez ondo; ia ez dago), formak ez gordetzea baizik. Forma, itxura, planta, eta agerpena sakratuak dira hipokrisia akademikoan, eta horien aurka egindako egintzak larrutik ordaintzen dira eguneroko konbibentziaunibertsitarioan.
|
2002
|
|
Aldiz, modernizazio erreflexiboaren lehen fasea betierekotzeak, alegia, autodinamika industriala bere horretan garatzen uzteak (hori bai, gero eta aurrerapen tekniko handiagoekin), eralda dezake gaur egungo gizarte egitura, baina hondamendiari bide emateko.
|
Ez
baitago ikusi nahi ez duena baino itsuagorik.
|
2007
|
|
It, s in here (etorkizuna ez dago han kanpoan, hemenbarrenean baizik) esaldian bilduta dagoen pentsamendua. Indarrean dauden kontzeptuak argitu gabe kulturaren edo kultur prozesuaren esanahiaren ulermena bideratzerik
|
ez
dagoela ikusirik, gogoeta honek kontzeptuzko elementuak harira ekarrinahi ditu kultur prozesuaren ulermenean sakontzeko; nahitaezkoa baita kulturproposamen egokiak egitea, oro har, gizadiaren egoera, naturaren egoera eta norbanakoaren egoera hobetze aldera. Ildo horretan, gizatasunaren balio guztiak aintzathartuko lirateke (hau da, Europako kulturak beti aintzat hartu izan dituen balioak), balio horiek ez baitira errespetatzen ari, eta ez baitaude pertsona guztien eskura.Helburu hori lortzeko, ezagutzaren modus operandi a gehiago interesatzen zaigu, horixe baita giza nortasuna edo izaera azaltzen duen giltzarria?, opus operatum abaino, hau da, ezagutza edo jakintza guztien gauzatze kulturala baino.
|
2008
|
|
para que(?) influya en el animo de los Sres. del consejo Provincial y Gobernador de la Provincia para que se siga en esta villa cobrando los ocho mrv. en azumbre de chacoli y cuatro en la de sidra»944 Irailean, udal defizita orekatu nahian, «viendo que todos los articulos de consumo se hallan recargadisimos de impuestos, ecepto el chacoli y sidra»945 bi edariok ere zamatzeko eskakizuna berretsi zuen. Azkenean, nola edo hala, bere nahia lortu zuen, diru sarrerak handitzeko beste biderik
|
ez
zegoela ikusita, txakolinari 600 eta sagardoari urtero 1.200 errealeko zerga ezartzea erabaki baitzuen.
|
2009
|
|
Denboraren poderioz eta bidea eginez, Euskal Telebistaren ikusleak gehitzen joan ziren pixkanaka, nahiz eta garai hartan
|
ez
zegoen ikus entzuleriari buruzko daturik. Telebista berriak bazuen, ordea, oihartzunik gizartean, eta horrek, ikusledatuei zegokienez behinik behin, baikortasuna eragiten zien ETBko zuzendaritzako kideei.
|
|
kuota handitzea ez lortzearen arrazoia hizkuntzaren muga bada, guk existitzeko daukagun arrazoiari helduko diogu.
|
Ez
gaude ikus entzule gehiago izateko xedeari begira jarrita.
|
2011
|
|
Txomin Peillenek kontatzen duenez (Peillen, 1995), Jean Haritxelhar Bordele 3 Unibertsitateko katedraduna zenean, euskarazko lizentziatura bat lortzen saiatu zen, nahiz eta ez zuen arrakastarik izan. Karrera oso bat antolatzerik
|
ez
zegoela ikusita, Iparraldeko zenbait euskaltzalek (J. Ajuriagerra, P. Xarritton, P. Lafitte, E. Goihenetxe, K. Harluxet, J. Haritxelhar, M. Lafourcade eta abar) ACIEB (Association pour la création d' un Institut d' Etudes Basques) elkartea eratu zuten, eta horri esker Baionan 1979an Institut d' Etudes Basques/ Euskal Ikasketen Institutua sortu zen242.
|
2014
|
|
Esanak gure esparrura ekarriz, enuntziatu parentetikoekin ere ez ote da gauzabera gertatzen? Analisi sintaktiko formalari begiratu besterik
|
ez
dago ikusteko E2ridagokion diskurtsoa E1en txertatu edo tartekatzerakoan sintaxi mailako loturarik ezdela gertatzen bi enuntziatuen artean. Justaposizioan edo alborakuntzan gertatzenden bezala, baina ez guztiz, enuntziatuak alboz albo paratu ordez batak besteagurutzatuz tartekatzen baitira.
|
2019
|
|
Ikasleen ezaugarri soziodemografikoak, multimedia jarduera sedentarioak eta Dieta Mediterraneoarekiko atxikiduraren datuak, 1 Taulanagertzen dira adinaren arabera sailkatuak. Bertan, adin taldeen artean, genero eta gorputz masaindizean ezberdintasunik
|
ez
zegoela ikusi zen. Hala ere, Lehen Hezkuntzan zeuden umeen gurasoek, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan zeuden gurasoek baino ikasketa maila altuagoa zutela deskribatuzen (p< 0,01).
|