2003
|
|
Mario Arnaldo AEAko lehendakariak adierazi du, bestalde, “garabiaren tasa arautzen duen ordenantza fiskalak berak baimena ematen duela hura kobratzeko eragile jarduleei, baldin eta jabea bertan egoteagatik hura kentzea lortzen ez bada, eta, beraz, inor ez badago, ezinezkoa izango litzatekeela kasu horietan udal ordenantza betetzea”. Arnaldok gogorarazi du lehenago ere arazoak izan zirela garabiak ibilgailuak kentzearen inguruan, duela lau urte inguru “Madrilgo Udalak autoak erretiratzea erabaki zuen, polizia bertan
|
ez
zegoela ibilgailuak kargatzeko unean”. “Orain ezarri nahi den sistema ez bezala, orduan agenteak bertan zeuden salaketa egin eta erretiratzeko baimena ematean, eta garabiari abisua eman zitzaion; garabiak, gero, poliziarik gabe, aipatutako ibilgailuak jasotzen zituen”, azaldu du AEAko lehendakariak.
|
2004
|
|
Oinezkoentzako sei kaletatik batean ikusi ahal izan zenez,
|
ez
zegoen ibilgailuen sarrera eta zirkulazioa debekatzeko seinalerik.
|
|
Hona, berriz, argi eta garbi hobetu behar diren beste zenbait alderdi: lau zerbitzugunetik batean komunak zikin zeuden, haien erdietan telefono kabinetan ez da onartzen txartelik erabiltzea, haurrentzako jolastokia duten urri urrietan, bostetik batean utzikeria nabarmena zen eta beste horrenbestetan instalazio horiek arriskutsu zeuden; bostetik batean jatetxeak ez du eguneko otordua eskaintzen eta beste horrenbestetan
|
ez
dago ibilgailu astunentzako berariazko aparkalekurik.
|
2006
|
|
Epileptikoari gidatzeko baimenik eman ez ohi zaion arren
|
ez
dago ibilgailuak gidatzeko egiazko arriskua dagoen egiazta dezakeen datu objektiborik.
|
2008
|
|
Pneumatikoak bai, gutxiago eduki arren. Pneumatikoak funtsezkoak diren arren,
|
ez
daude ibilgailu bat erostean eragin erabakigarria duen elementu izatetik, baizik eta mantentze lanei ematen zaien arretaren hartzaile nagusi izatetik ere: karrozerian tximista bat izanez gero, gidari asko berehala joaten dira tailerrera hain kalte txikia konpontzeko, baina pneumatikoen marrazkia higatuta dagoenez, ez da bizkortasun berarekin jotzen estalkiak nahitaez aldatzeko.
|
2010
|
|
Aukera aurreratuenetako bat CVIS aplikazioa, egina automobil fabrikatzaileen partzuergo batek, Europako gobernuek, telekomunikazio operadoreak eta zirkulazio sistemak, Europar Batasuneko herrialde guztiek duten sistema. Sistema horien eragozpenetako bat da
|
ez
daudela ibilgailuarekin guztiz integratuta, eta, beraz, gidariak ibilgailuei begira jarri behar du. Gaur egun, ibilgailu bat Internetera konektatzeko hainbat aukera daude.
|
2011
|
|
Herrialde bakoitzeko legediaren arabera, litekeena da oinarrizko agiriez gain (nortasun agiria eta gidabaimena, jatorrizkoak eta indarrean daudenak, esaterako) aparteko bermeak eskatzea. Espainian, idatziz adierazi behar da
|
ez
dagoela ibilgailu motordunak gidatzeko eskubideari buruzko ebazpen judizialaren bidez gabetua, ez eta esku hartzeko edo eteteko egoeran ere. Nazioarteko baimena Kasu batzuetan (batez ere atzerriko egonaldiak sei hilabetetik beherakoak edo urtebetetik beherakoak direnean, kasuaren arabera) nazioarteko gidabaimena eskatzea da aukera interesgarria.
|
|
“Ibilgailu horiek Trafikoko Zuzendaritza Nagusiko ibilgailuen erregistroan ohiko gidari izendatzea onartzen badute eta gero kaleratzen badira, Barne Araudiak ez du prozedurarik aurreikusi pertsona horiek erregistrotik kentzeko eta Bide Segurtasunari buruzko Legeak gidatzen ez dituzten ibilgailuei buruz ezartzen dizkien betebeharretatik askatzeko, ez eta haien mende edo kontrolpean ere”, ohartarazi du AEAk. Antolatzaileek gidariei gomendatzen diete ez dezatela ohiko gidari izateko baimenik eman, Barne Ministerioak baimen hori ezeztatzeko eta erregistroan baja emateko aukera bermatzen ez duen bitartean, haien kontrolpean
|
ez
dauden ibilgailuekiko edozein erantzukizun saihesteko.
|
2016
|
|
Gaur egun,
|
ez
dago ibilgailu bat erosteko laguntza publikorik. Baina kreditua lortzeko hainbat modu daude automobil bat eskuratzeko.
|
2022
|
|
Baina esklusiban jarauntsi daiteke —zehazten ez bada— hildakoaren ondasunen jaraunsle bakarra bada. Bestela, «dagokion zatia bakarrik jarauntsi behar da, gainerako onuradunekin batera». Herentzian
|
ez
dagoen ibilgailu bat jarauntsitzeko, gainera, notariotzatik pasatu eta eman egin behar da. herentzia onartzeko eskriturak Ondasun horien bidez esleitzen dira auto hori, besteak beste.
|