2003
|
|
Garai horretan maitatzen hasitakoak gertu baitaude, nik uste, maitearekin bizi guztian egon eta elkarrekin bizitzeko, eta ez limurtu eta gero, gaztea izanik ezjakintasunean harrapatuta, burla eginda beste batengana korrika alde egiteko. Mutilak ez maitatzeko lee gea ere egon luke lehia handia zalantzazko emaitzarako alferrik gal ez zedin, mutilen azken garapena
|
ez
baitago garbi arima eta gorputzeko gaiztakerian ala bertutean noraino iritsiko den. Gizon onek beren buruei ezartzen diete lege hori gogo onez, eta maitale arrunt horiek ere horretara behartu lirateke, ahal dugun heinean emakume libreak ez maitatzera behartzen ditugun bezala; horiek sortu baitute ospe txarra, batzuk maitaleei atse182 gin ematea lotsagarri dela esatera ausartzeraino.
|
2006
|
|
Izozkien inguruan Humek zer esango lukeen
|
ez
dago garbi. Haatik, bai estetikaren bai moralaren esparruetan Humek erlatibismoari oztopoak jartzen dizkio.
|
2013
|
|
Horrenbestez, ez dago batere garbi erlijioa prozesu etikoaren erdigunean kokatzeko justifikazio sendorik ote dagoen.
|
Ez
dago garbi erlijioak nola sor ditzakeen balioak. Ez dago garbi erlijioak nola ezagutaraz ditzakeen balioak, eta, azkenik, ez dago garbi erlijioak nola bultza gaitzakeen onak edo hobeak izatera.
|
|
Ez dago garbi erlijioak nola sor ditzakeen balioak.
|
Ez
dago garbi erlijioak nola ezagutaraz ditzakeen balioak, eta, azkenik, ez dago garbi erlijioak nola bultza gaitzakeen onak edo hobeak izatera. Jakina, erlijiozale asko eta asko pertsona onak eta eredugarriak dira.
|
|
Ez dago garbi erlijioak nola sor ditzakeen balioak. Ez dago garbi erlijioak nola ezagutaraz ditzakeen balioak, eta, azkenik,
|
ez
dago garbi erlijioak nola bultza gaitzakeen onak edo hobeak izatera. Jakina, erlijiozale asko eta asko pertsona onak eta eredugarriak dira.
|
2016
|
|
Gogoratu beharrik ba ote dago, ‘sozialista’ berba bera kooperatibistek euren buruak ezagutarazteko asmatua dela, eta bere jatorrian sozialistak kooperatibista esan gura zuela eta ez besterik? Baina honezkero sozialismoa zer den, etiketa bat izateaz aparte,
|
ez
dago garbi, auzitan dago. Dena den, gure Kooperatibismo Arizmenditarraren esperientziak sozialismo berri baten bila oraindik eskaintzen du apika interesen bat, Mario Bunge argentinarraren esaldi honek adierazten duenez:
|
2021
|
|
Arrak eta emeak bi banako mota dira, espezie batean ugalketari dagokionez bereizten direnak; korrelazioan definitu beharrak dira. Baina, lehenbizi, nabarmentzekoa da
|
ez
dagoela garbi zer zentzu duen espezieak bi sexutan bereizteak. Naturan, bereizketa hori ez da unibertsala.
|
|
Gorputza genero esanahien locus kultural gisa ulertzen denean, jada
|
ez
dago garbi gorputzeko zein ezaugarri diren naturalak edo arrasto kulturalik gabeak. Nola topatuko dugu interpretazio kulturalen aurretikoa den gorputza?
|
|
Hasteko, ar eta emeen arteko bereizketa bera ez da uste bezain argia: 13" lehenbizi, nabarmentzekoa da
|
ez
dagoela garbi zer zentzu duen espezieak bi sexutan bereizteak. Naturan, bereizketa hori ez da unibertsala" (I:
|