Emaitzak: 9
2004 | ||
Gai hau, ordea, | ez dagokio eskolari bakarrik, gizarte osoari baizik. | |
Agerraldien kopurua ere ez da handitu, baina bai intoxikatutako pertsonena. Udan | ez dago eskolarik. Eskerrak, ezta? | |
gazituta, gure urdaiazpikoa bezala; lehortuta, ura kentzen badiozu ez baitira mikroorganismoak hazten. [es el caso del bacalao o la cecina]; edo ingurune azidoan gorde, hori baita arrain gordina kontserbatzeko oinarria. «Udan | ez dago eskolarik, baina arraroa da kanpamentuan intoxikaziorik ez egotea» Zenbat arrautza daude salmonelaz kutsatuta? % 1 eta% 3 bitartekoa dela esan ohi da, baina laster izango da informazio zehatzagoa, atzemateko teknikak askoz ere sentikorragoak baitira eta ehunekoak handitu egingo direla aurreikusten baita. | |
2006 | ||
Beste datu batzuek ere gogoeta egitea eskatzen dute, hara: ikastetxeen %18tan autobusak bigarren ilaran gelditu ziren (horrela, ikastetxera iristeko, haurrek auto tartean ibili behar izan zuten) eta, are eta okerragoa, zentroen %42tan | ez dago eskola autobusaren geltokia argi eta garbi zehazten duen seinale, bide marka edo antzekorik. | |
2012 | ||
Saharaz hegoaldeko Afrikan daude eskualde guztietako bigarren hezkuntzako adierazle okerrenak. Bigarren hezkuntza hasteko adinean dauden 71 milioi haur | ez daude eskolan, eta 15 eta 24 urte bitarteko 127 milioi gazte eta nerabe analfabetoak dira, gehienak Hegoaldeko Asian eta Saharaz hegoaldeko Afrikan. | |
2013 | ||
57 milioi umerentzat | ez dago eskolara bueltarik. Gatazkek, pobreziak, hezkuntza programetarako finantziaziorik ezak edo haurrek neskekiko duten lehentasunak eragozten dute. | |
Ikasleentzako sarbide berezi guztiak ez zeuden argi eta garbi seinalatuta (hirutik bitan), eta hirutik batean ez zen egon itxarongune segururik eraikinean sartu aurretik. Gainera, kasuen% 55ean ez zegoen abiadura mugatzeko seinalerik, eta% 45ean | ez zegoen eskola eremuko edo adin txikikoak ibiltzen diren lekuko seinale bertikalik ere. Hiriz hiri, ondoen baloratutako eskola eremuak Coruñan, Bilbon, Iruñean, Donostian eta Gasteizen aztertutakoak izan ziren («ongi» kalifikazioa lortu zuten). | |
2020 | ||
Eskola Nola banatu irakasgaiak ikasketa denboran zehar? Etxean | ez dago eskola baten amaieraren eta beste baten hasieraren berri ematen duen txirrinik. Granadako Unibertsitateko dokumentu batek, pandemia garaian etxean aztertzeko gomendioekin, zera proposatzen du: | |
2021 | ||
| Ez dago eskola menu perfekturik. Gurasoek aipatzen dituzten gabezia nagusien artean, aurrez prestatutako jaki gehiegi dituzte (kroketak edo sanjakoboak, esaterako), esnezko postre azukredunak eskaintzen dituzte, edo oraindik gutxi dira barazkiak eta frutak, eta, gainera, beti berdinak izaten dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ez egon | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ez egon eskola | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |