Emaitzak: 6
2006 | ||
aldagaia sartuzen eta, gurasoen estilo babesle maila? aldagaia eredutik kanpo gelditu zen, zerenhorrela argi gelditu baitzen azken horren beharrik | ez zegoela eredua azaltzeko, beste biak kontuan hartzen baziren. Hala ere, gogoratu nahi dugu horrek ez duelaesan nahi, gurasoen estilo babesle maila? | |
2007 | ||
Lotura horiekizugarrizko eragina dute gizarte ezagutzaren garapenean (ikus 3.2.2.5 atala). Aldibaten ondoko imitazioa, berriz, aurrean | ez dauden ereduak imitatzea da, etagarrantzi handia dauka, horren bidez haurrak rolak, jokabide sozialak eta antzekogizarte ezagutzak eskuratzen baititu. | |
2012 | ||
Bi tentsio historiko daude EHNEren barruan: lurraldeari dagokiona etagizarte arazoei dagokiena, biak ere nekazaritza ereduarekin erlazionatuak; izan ere, batasuna bilatu arren, kide guzti guztiak | ez daude eredu produktibistaren aurka. | |
2014 | ||
Piageten arabera, imitazio atzeratua, aurrean | ez dagoen ereduaren jokaera erreproduzitzeko ahalmena? 18 hilabetetik 24 hilabetera bitartean agertzen da lehen aldiz. | |
2015 | ||
Edukiari ematen zaio garrantzia eta horregatik diogu ekoizpen propioak balio erantsia ematen diola komunikabidearen eduki informatiboari; ikus entzunezkoak marka egiteko erabiltzen hasi dira. Lan horretan komunikabide bakoitzak bere bidetik jotzen du, | ez dago eredu bakar bat. Hala, bada, Berria egunkariak, esaterako, kazetariak ia presentziarik ez duen bideoak lehenesten ditu, video ilustration edo ia ediziorik ez daukaten lekukotza bideoak ekoizten ditu, eta Argia-k, aldiz, bere plataforma baliatzen du bestelako ekoizpenak erakusteko eta biltzeko. | |
Kanal tradizionalek beren ohiko presentzia mantentzen dute, nahiz eta datuen arabera, publikoak gero eta atxikitasun gutxiago sentitu hedabide tradizionalen proposamenekiko. Edukien eskaintza guztiz dibertsifikatu egin da, edukiak dagoeneko | ez daudelako eredu edota banaketa jakin batera mugatuta (papera, telebista, irratia, webgunea, zinema pantaila, etab.). Horrek produktu bera hainbat plataformatan kontsumitzeko aukera ahalbidetu du, batzuetan ere aldi berean (Salaverría eta García Avilés, 2008). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 6 (0,04) |
Lehen forma
ez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ez egon | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ez egon eredu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |