2004
|
|
Gaur da eguna, ordea, posmodernismoak eta kontzeptualismoak sortutako gaitza pairatzen duguna: zernahi izan daiteke arte; artearen ekarria
|
ez
dago artelanean bertan baizik eta haren osteko diskurtsoan; nornahik egin dezake artelan bat; dena da baleko...
|
|
Eta hala, artearen eta artisten balioa ez du dagoeneko proposamenak berarekin dakarren balio egiazkoak ematen. Artelan baten balioa, gaur eta hemen,
|
ez
dago artelanaren baitan. Beste faktore batzuk dira artea zer den eta zer ez den agintzen dutenak edo, beste modu batean esanda nahiago bada, arte jarduera zuzenaz haragoko faktoreek deliberatzen dute zerk balio duen eta zerk ez:
|
2009
|
|
Callek ezagunak ziren koadroen ordezkoak eskaini zizkion ikusleari. Museoko bisitariak bertan
|
ez
zeuden artelanak ezagutzeko aukera zuen, nahiz eta koadro horiek aurrez aurre ez izan.
|
2011
|
|
–Gaur egun edozer da artelana, baldin eta galeria edo museo batean zintzilik jartzen bada.
|
Ez
dago artelan onik eta txarrik, artelanak dira eta kito. Eta jarrera hori arriskugarria da artearentzat?, zioen, beste gauza askoren artean.
|
|
Lan horietan saiatuko da azaltzen nolatan «artearen historiaz» hitz egitetik «artearen filosofiaz» hitz egitera pasatu ginen. Objektu estetikoaren gainetik, hari buruzko diskurtsoa dago; are gehiago, hau gabe
|
ez
dago artelanik. Izan ere, objektua bera ez bezala, ezinbestekoa da diskurtsoa; diskurtsorik gabe genuke inoiz ezer adierazi artelanari buruz.
|
2015
|
|
Kordobako Diputazioak eta CajaSur bankuak osatzen dute fundazioa, eta, hala, horien funts artistikoetan du erakusketak oinarria, baina probintziako beste museo eta erakunde batzuetatik hartutako artelanekin osatu dute, Kordobaren eskaintza artistikoaren lagin eder bat taxutzeko.Berezia izaten da Kordobako eta, oro har, Andaluziako herri eta hirietako argitasuna. Eta «argirik gabe
|
ez
dago artelan plastikorik», erakusketaren komisario Miguel Clementsonek adierazi duen bezala. Kordobaren distira erakusketarekin, hiri horretako argiaren distirari gorazarre egin nahi izan diote eta, era berean, hango arte ondarea distirarazi.Clementsonek azaldu duenez, Luis Gongora barroko garaiko poetari ere gorazarre egin nahi izan diote erakusketaren izenburuarekin.
|
2020
|
|
Horren arrazoia da marketinaren kontzeptuak arteen ikuspegi erromantikoarenkin talka egiten duela pentsatzea. Suspertzen ari diren herrialdeetan arteeta kultura arloak ez dira ekonomiamerkatuen barnean hautematen,
|
ez
baitago artelanaren eta merkatuaren arteko loturarik (Klamer, 2016). Autore batzuek marketina produktura bideratu behar dela argudiatu dute (Diggle, 1976; Robbins eta Verwey, 1982; Maitland eta Meddick, UZTARO 112, 5 7 Bilbo, 2020ko urtarrila martxoa
|