2002
|
|
Unión Radio izeneko emisorak arratsaldeko 19:00etatik 21: 30etara33 bitartean emititzen zuen 415 m ko uhin luzeran. Dena dela,
|
ez
bata ez bestea, emisora horiek ez ziren berriro ondo ibili, eta urte bereko udaberrian biak itxita zeuden. Ondorioz, Bizkaiko irrati kontzesioa bertan behera geratu zen, eta Bilbok ez zuen irratirik izan 1932ra arte (Garitaonaindia, 1988:
|
|
Hizkuntza transfronterizoak dira horiek. Hizkuntza bera da mugaz alde bietan, baina
|
ez
batean ez bestean ez da estatu hizkuntza. Beste askoren artean, egoera horixe bera ezagutzen dugu euskaldunek, katalanek eta Piamonteko probentzal hiztunek.
|
|
Luzilio eta Horazio ziren bere ereduak eta bien zordun da, baina ez da
|
ez
bataren ez bestearen berdin berdina.
|
2004
|
|
Beste batzuek, Fukuyama liberalakesaterako, historiaren bukaera iragarri zuten. Inoiz ez da jazo, dena den,
|
ez
bata ez bestea.Horren ordez, garai mugikor batera heldu gara, non arazo berriak lehenagotik zeudeneigehitzen zaizkien. F. Fukuyamak historiaren bukaerarekin batera ongizate egoerarenamaiera azaltzen duenean, neoliberalismoaren suspertzea dauka buruan.
|
2005
|
|
Eragina dauka entzulearengan esatariaren jarrerak, dudarik gabe. Jarrera lehorra izan edo irribarretsua izan, ez dio
|
ez
batarekin ez bestearekin lagunduko aditzen dagoenari testuaren esangura osoa eta baliabide guztiak jasotzen, alde ezkorrak zabaltzen dutelako horrelako jarrerek. Lehorrak distantzia eta tartea jarriko du entzulearen belarrian eta irribarretsuak sinesgarritasuna kenduko dio esaten duenari eta esaten denari.
|
2006
|
|
Hark, ezberdintasun etnikoen harira, kritika zorrotzakegiten dizkie gure gizartean amatasunaren inguruan dauden hainbat ideia kezkagarriri, amatasunaz pentsatzen dugunean oinarri oinarrizkoak diren horiei, preseski.Batetik, dio berak, pentsatzen da ama eta ume guztiek badutela bizi maila nahikoaeuren betebeharrak ase ahal izateko; bestetik, uste da amak pertsona autonomoakdirela egunerokotasunaren premiei aurre egiteko, nahiz eta komunitate askotakopartaideek bizirauteko arazo larri larriak izan.
|
Ez
bata ez bestea ez dira egia, bainahala ere hortik abiaturik epaitzen dira amen jokaerak. Ildo beretik doa EvelynNakano Gleen en lana (1994).
|
2007
|
|
Kultura ez da izadiak ematen duen zerbait, ez eta natur zientzien arloan ere.Gaindituta dago zientziaren esparru guztietan esentzialismoaren garaia. Euklidesedo Einsteinen teoriak garai batekoak dira, eta
|
ez
batak ez besteak ez diguteargitzen errealitatearen egia eta izana bere osotasunean.
|
|
Gauzak ez dira horren sinpleak estatuari dagokion nominalismoaren kasuan: Frantzian edo Espainian bizi den guztia ez da frantziarra edoespainiarra; eta ondorioz, Euskal Herria subordinatua denez, hemen bizi den guztiaez da
|
ez
bata ez bestea (eta ez da, beraz, euskal herritarra). Arazoa ez da naziotasunaren edukia, horretan nominalismoak neutroa izan nahi du, arazoa da, eskubideenaitortza?.
|
|
ondorioz, bi korronteek merkatulehia lehenesten dute. Baina
|
ez
batak ez besteak ez dute aitortzen ekonomiazbesteko dimentsioek zein ekonomiaren merkatuz kanpoko atalek lurraldearen etagizartearen ongizatean duten eragina.
|
|
Inoiz, biekin gatoz bat. Inoiz,
|
ez
batarekin ez bestearekin.
|
|
Historiako Kurtsoan, aldiz, hizkuntza aberasteak dirudi inportantea.
|
Ez
batean ez bestean zalantza izpirik hizkuntza eta pentsamenduaren batasunaz:
|
2011
|
|
Kultur hitzak? eztira
|
ez
baten ez, bertze hizkuntzaren berarizkoak?
|
|
Celestino del Arenal eta Emilio Barberá.
|
Ez
batak ez besteak ez zuten ez lehenengo bueltan ez bigarrenean nahiko botorik lortu errektore izateko. Egoera gero eta larriagoa zen UPV/EHUn.
|
|
Amaitzeko,
|
ez
bata ez bestea, ez Labayru ez Eusko Ikaskuntza, ez ziren euskararen batasun prozesuaren alde ez kontra argiro agertu, eta inplikatu ez ziren neurrian, eta beren argitalpenetan idazkera biak onartu zituzten heinean, ez ziren batasunaren alde jarri. Halaber, bietan ikerkuntza zientifikoaren emaitzaren zabalpenerako (dela etnografikoa Etnikerren kasuan, dela beste edozein jakintza arlotakoa, Eusko Ikaskuntzaren kasuan), liburu eta aldizkarietan, gehien erabilitako hizkuntza gaztelania izan zen.
|
2012
|
|
Haren Estatuaren teoria, beharbada hasiera hasieran liberala zen, gero, beregorabehera guztiekin, liberala inoiz ez da izan; gehiago da Eliza bat salbatzaile etainterbenitzailea («lo que nos hace falta es un Estado fuerte»), eta azkenean Francorenaltxamenduarekin bat etortzea koherentea da haren pentsamendu politikoarekin; haren pentsamendu etikoarekin koherentea izan den bezala protesta altxatzea, Salamancan bertan ikusi dituen krimenekin.
|
Ez
batak ez besteak dauka zerikusirikliberalismoarekin. Salamancako errektorea apostolu zibil bat da herriarentzat, bainaozta ozta demokrata bat («me parece un error de nuestros liberales el de declararsedemocratas», «no me entusiasman grandemente las democracias»; demokrazia, gehiengoaren agintea?
|
|
Azurmendik, ez du
|
ez
bata ez bestea onartuko. Hau da:
|
|
Azurmendik, ez du
|
ez
bata ez bestea onartuko. Hau da:
|