Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 429

2007
‎— Hauxe ba agerraldia! Sekulan ez eta, nolaz afera hortaz kezkatzen ziren, harritua naiz?
‎— Ez! Ez, ez eta ez, zozoa!
‎Maddik berak aitortu zuen, ederra eta dotorea zela, bere haurraren errezebitzeko arras egokia. Sekulan ez eta, bihotzeko bultza bat ezin gaindituz, potta eman zion Aitatxiri, hau ez baitzen guti harritu, bainan ere, harro senditu.
‎Orain badu bost urte istorio horiek gertatuz geroztik, bost urte ene habia egin duala, ahal nuen lekuan eta ez nahi bezala. Bost urte, karrikan bizia deramala, ordu artean jasan nituenak ahantziz, ezagutu nituenak ezabatuz, bizi berri bat antolatuz, eta horra non lagun batek eskaintzen didan bezperako kazeta arrunt bat, eta non, sekulan ez eta, irakurtzen hasten naizen ehorzketa abisuak... eta... zer ikusten dut Irrizar, ene izena
‎— Zer... ez eta... a ba egia erran... hem... izana nuk... eta pentzekaldian...
2008
‎Hura zen aratsa zeinetan gertatu baitzen, gehiago ezinean, bai emaitea gu bion gorputzek elkarrez bat egiteko aldarrikatzen zuten deiari. Amodioan urtzea, zihaurek dakikezuen bezala munduz besterik ez eta, zorion horretan sartzera gindoazen orduan gure duparen barneko goxoan, urrun ginen pentsatzetik, norbaitek, ordu berean, duparen pekaldeko takeak kentzen zituela! Hau zen pirripitan abiatua maldari behera, bi amorosak" harri gogor" bilakatuak izialduraz!
‎Ba al dakizu ni hemen arrotza naizela? Bestalde, iduri zuen hertzainak zirela! Peioren aurkako jokotria bat zen, hemengo berekoek egina, ez eta hertzainek. Nihauren begiez ikusi ditut bainan ez ezagutu!
‎Jadanik bi aldiz gibelaturik izana Leixturrearen bahitzeko ibileretan, Peio bortxatua da berriz lege gizonarekin hitzartzea, hirugarren aldikotz. Hau hasia zaio doi bat dudatzen eta telefonoz finki errana dio hitza atxikiko duen, ba ala ez eta gerokotz, ekainaren 25ean, goizeko hamarrak baino lehen etzuela astirik amerikano horren ikusteko! Har edo utz!
‎Zenbaitek ikusten dute hor amodiozko seinale bat. Orotan bitxiena, sekulan ez eta, puroak eskaintzen zituen nahi zuten guzieri. Bi emaztekiek ere hartuak zituzten, Zantzaleneko Marienak eta Zeleztina jokariak.
‎Airatu zen" bas oilarra" hats tapatua, uste nuen segidan beste mundura nindoala. Hegalik ez eta igorria izan nintzen, sekulako tarratetan, piko azpiko elorripera. Marruma latzgarri bat botatu nuen!.
‎" Basoilarra" azkartu zitekeen geroztik Zer ez du, balentriaz, munduan eginik! Ez da zizari luze ez eta zezenik
‎Deus beste beharragorik ez eta, marroak jazarri zitzaizkion! Hauek egonak ziren lehenik gogoetaturik bezala, ezpainak milikatuz, zer ote zen zipote arrotz horrek, beren alorrean, bilatzen zieten ungarrikeria hau!
‎Britania haundiko itsas bazterrean, hiri eder bateko jatetxe famatu batean, zerbitzariak ere ez baitira nor nahi, ez eta itsusienetarik. Goizeko lana hasieran, bi andere zerbitzari, hein bat ederrek, elgar agurtzean, batek erran zion besteari: Nork ezarri hau, hola, ezpaina urraturik eta betondoa beltz beltza. Ene senarrak! Hire senarrak?
‎Nehoiz ez eta egun zara beldurtsua Zerek deraitzu bada griñatzen zentzua. Aipu duzun ke horrek nonbait badu sua!
‎Denak zutitzen ziren haren pasa bidean eta zein gehiago ari ziren harri botatzen edota oihuka laidoztatzen. Ezik eta Dauztiri ere, eltzaur maskor bat botatu baitzion gibeletik eta auzoko sasipean gorde segidan. Gorrailek ikusi zuen hargatik.
‎Kalapita hortan, nehork ezin zuen erran epailek hiltze kondena nola erabaki zuten, ez eta ere, erabaki hori zinez hartua izan zenik. Ogendanta hartu zuten, estekatu, eta suplizio lekurat herrestan eraman.
‎Traidorearen aitzinean begiak hestea! Ez eta pentsatu ere!
‎Bizkar ematen dizkidazun egitateez ez naiz hobendun. Zure buztana suilari lotu nuelarik ez nakien putzuko ura hormatuko zela, ez eta ere ehiztariak etorriko zirela. Ez nuen aurreikusia xingar tegiko hesian ateka hertsiegi izanen zela zure pasatzen uzteko.
‎Nik, eiherazainaren andreari lapurtu nion, Adorek eni ebatsi zidan, Gorrailek Adoreri hartu zion... Afera honetan, nehork ez luke pleinitu behar, ezik eta eiherazainaren emazteak.
2009
‎Segur naiz holakoetan Pantxikak lehenagotik denak prest izaten dituela, eta ez dela egundaino prisaka ibiltzen, ni goizetik arrats ibiltzen naizen bezala. Tartezka pentsatzen dut behar nukela obekisio organizatu nere denbora, gauzak ongi egiteko, ez eta beti korrika bat bukatu baino lehenago bertzeari lotuz, eta azkenean denak erdi eginak utziz. Baino nik ez dut egundaino hori izagutu.
‎Ez zian ez eta ere begiratu mukitzu zikinak, eta bere zakoa pausatu bezin agudo atera zen. Ikusi duzu hori Pantxika. Zer?
‎Alegia eta hor izaki afera, zer itxura izango ginuken guk hala jarriz kio! Ez eta nahi ere pentsatu, holako lots bat!
‎Langilleak ez badute elkar laguntzen nagusiaren parean, norat gaki gare? Nik uste nuen hemen laneko aferak izango zirela gaia, ez eta holako galdera ukerrak. Zer erran nahi du horekin, nola eramaten duten. Ez dut inorekin problemik.
‎Ez izanik ere lehen aldia horren trabatua nintzela nere buruarekin, egiazki haserre pasatu nuen igande goiz guzi hura. Egia zen, emazte hori aski xarmanki etorri zian nere gana, ahal zituenak egin zituen gure artean laguntzaz ahipatu gabe, elkar izagutze on bat izaiteko, baino ni, asto zaharra baino bortxatuago, ez nion ez eta alderdi ttiki bat ere eman.
‎Ezpainek ez dute deus aitzakirik. Ongi dire, ez sobera finak ez eta lodiak ere.
‎Orain badakit heiek zutela arrazoin. Baino ni, ez nintzen atrebitzen nere burua ofreitzera, zenta segur nintzen behar nuela lehenik hautatu gizon on bat , ez eta alu bat segiduan utziko zianala bazterrerat, nere esperantza eder guziak porrokatuz.
‎Badakinuen ez zuela ama baten amodioak gizon baten tokia hartzen, baino igual zitzaitan orduan. Errazo zen neretzat nuenarekin kontentatzea, ez eta bertze zerbait billatzearekin hura galtzeko harriskua hartu.
Ez eta bai aritu ziren, Idoiak euri urak hobeki probesteko deposito handiagoa paratzea nahi baitzuen eta kalentadorea berritzea, Manuk berriz, ez zuen haren beharrik ikusten.
2010
‎" Irakaspen Berria" bestelakoa da, osoki bestelakoa. Ez sortzerik, ez eta heriorik, baina betiereko Bizia, Aintza, Abestia.
‎Zuen bidea ez da gehiago sendatzea, ez eta ongarriztatzea.
‎Ez dut oraino" saihestezina den guduaren" irakaspena ulertu, ez eta nola gudua" ona" izan daitekeen. Berriro Aingeruak gai hau aipatzen dit, gorputzaren adibideak erabiliz.
‎OINAZEAK EZ DU IRAKASTEN, EZ ETA ALTXATZEN.
‎Hori ez da" gehiagokoa", ez eta fruitua.
‎Zuen bizilekua, zuen etxe bakarra ez da gehiago etxea, ez eta xuritua den etxe aitzina baina betidanik eta betiereko apailatua den Zerua, HAREN Bihotza, Bihotz Argia, Hazia, Egoitza bakarra. Ene maiteak, gaurdanik, han bakarrik bizi zaitezkete.
‎Ez dun Legea, ez eta grazia, baina Argia, Argi garbi garbia, altxatzen duen Indarra.
‎Izena ez da debaldetako apaingarria ez eta ustegabekoa.
‎Ez mugarik, ez hastapenik, ez eta amaierarik, poza mugagabekoa baita.
‎L. Ez dezaket ene burua aski laster alda ez eta ere besteena.
‎Baina ilunabarra ez dun ez gaua ez eta eguna.
‎Zuen neurria betetzeko ahalmena eskuratu duzue, xuhur izan gabe, ez eta debaldetan xahutu gabe, baina beti gurtzen jarraituz.
‎Ez dut saristatzen, ez eta zigortzen, bakarrik neurtzen.
‎Ez dun dena beti osatu behar eta dena ahalbideratu, ez eta aitzinetik janaria murtxikatu.
‎Ez ahalbidera, ez eta eskutik atxik!
‎L. Gainetik eta beheretik errezebitu behar nituen ihardespenak ez ditiat sentitu, ez eta ulertu. Aste hau joan den astea baino arinagoa ala pisuagoa izan da?
‎Ez keinu faltsua, ez eta irria, baina irriñoa.
‎Hiretako, ez dun gutiziaren eskasia, ez eta xuhurkeria, baina hire baitan izan behar dunan fidantziaren eskasia. Ez dun sinesten hire bitartez HARK duela ematen.
‎Hire bidearen gakoa ez duk" izan zen", ez eta" ona izan daiteke" ere, sekula ez" ona da".
‎Maria izan hadi ez eta Marta!
‎Asmoarekin bat egiten baduzue, ez zarete sekula goizegi, ez eta sekula berantegi.
‎Oreka berri bat agertzen zait: ez da izpiritura ihez egin behar ekaia arbuiatuz, ez eta alderantziz, ekaiari lotua egon behar, izpiritua ukatuz.Ohartzen naiz gorputzaren bizia eta izpirituarena aldi berean osoki bizitzea, garrantzitsua dela eta baitezpadakoa.
‎Egiazki, Gorputza ez da hilotza, ez eta ekaia.
‎Ez dira Jainkoaz beldurtzen, ez eta goi indar batez ere. BAT BESTEAZ BELDUR DIRA.
‎Galdera horrek barnaki hunkitzen nau. Ezin adierazizko segurtasun batekin badakit ezagutzen dudala eta ene baitako Maisua dela, baina ez dut haren irudirik, ez eta ere oroitzapen zuzenik. Nahiz eta ene indar guziak bildu, ezin zilatuzko lanbro lodi batzuk baizik ez ditut sumatzen.
‎Azken elkarrizketaren ondotik, ez gutiziak, ez eta nahikariak ez gaituztela gure Maisutik hurbilarazten, hori argi eta garbi ulertzen dut. Alderantziz da...
‎Hitz horiekin batera, zeharkako jestua eginik, ez dena ez zuta, ez eta errarakoa.
‎Ez ezanala haurra lehengo neurriarekin neur, ez eta beste neurriekin ere!
‎Ohartzen naiz gizakiak bakarrik eskuratu duen indar sexual sortzailearen ‘gehiagoko’ hura, GIZAKIAN bestelakatu behar dela, ez gehiegikerian erabiliz ez eta mingarrrrietan*.
‎L. Zergatik jende gehienek ez dute mirespena ezagutzen, ez eta gutiziatzen?
‎Hungarian pasatu diren gertakizun batzuk biltzen ditu. Ez da historio bat, ez kazetaritza, ez eta literatura lan bat ere. Irakurleak den bezala hartu behar du.
‎** Oroitarazten dugu, hungarieraz, ‘Jainkoa’ ez dela ez arra ez eta emea, baina biak aldi berean edo, hobeki erranez, beste zerbait, gehiagokoa den zerbait.
‎tximista ikaragarria, AD/ EMATEA eragilea, indar gori goria. Ondotik gelditzen dena ez da gehiago ekaia, ez bizia, ez eta herioa.
‎Pisu gabeko Gorputz Berri bat emana da. Ez da gehiago heriorik, ez eta hausturarik baina bai Itxuraldaketa.
‎Ez da gehiago federik ez eta espaziorik!
‎Aldiune sortzailea, Argi uholdea, Begi Berriaren bidez isurtzen da. Ez da gehiago gainik edo behererik, ez eta aitarik edo amarik;
‎Ez gehiegi, ez gutiegi! Sua erdigunean pizten da, ez haren honaindian, ez eta haren haraindian baina haren erdigunean!
‎Ez zaituztet izutzen ez eta nireganatzen.
‎Ez gehiago hondarkinik, ez eta zikinkeriarik, baina lurra, zuhaitz orlegia berriro hazten duena.
‎Hautetsia ez da altxatzen, ez eta hondatzen baina itsasoaren gainean dabil.
‎ARGIA. Argia agertzen denean, ez da gehiago honaindirik, ez eta haraindirik.
‎Sortzea ez dun nahikaria, ez gutizia, ez eta grazia. SORTZEA:
‎Aingeruek erran zutelarik" Argia, Argia, Argia!", berriro sentitu nuen Zeru lur guzia Argia baizik ez zela. Egiazki ez da ez ekairik ez eta izpiriturik; Argi bakar bat bere dardara desberdinekin.
‎Lurra ez da gatza, ez eta belarra, ez zaldia, ez eta pentsalaria.
‎Lurra ez da gatza, ez eta belarra, ez zaldia, ez eta pentsalaria.
‎Eta ni, ene adiskideak salbatzeko nahian, bulego batetik bestera lasterka nabil. Baina, nonahi desantolaketa, gaitasun eza eta arduragabekeria baizik ez ditut aurkitzen. Beldur kutsakorra hiri osoan hedatzen ari da eta izu ikara hau jasanezina da.
‎Ez naiz oldartzen ez eta asaldatzen.
‎Haiei kasu egiten baldin badiek, hire bitartez lurreraino jautsiko dituk. Lauaren eskua har ezak eta Bakeak eta Dohatsutasunak beren lekua Lauaren erdian kausituko ditek.
‎Sakrifizioa ez da kaliza, ez aldarea, ez eta ere ostia.
‎Egiaz, ez da handirik ez eta ttipirik. eguzkia eta Betierekoa Emailea bezain handia da EMATEN duelako.
‎Ez da gehiago trabarik, ez eta hormarik.
‎EKINTZAK ez du suntsitzen, ez eta eraikitzen, ez itsusten, ez eta edertzen. Eragile da.
‎EKINTZAK ez du suntsitzen, ez eta eraikitzen, ez itsusten, ez eta edertzen. Eragile da.
‎Argiaren bihotzean sarrailarik ez da. Ez da sentimendurik lotzen duenik, ez eta erosotasunik lurrari lotzen duenik. Lehiatzeko gogorik ez da; ez eta biderik, ez eta artekarik.
‎Ez da sentimendurik lotzen duenik, ez eta erosotasunik lurrari lotzen duenik. Lehiatzeko gogorik ez da; ez eta biderik, ez eta artekarik.
‎Ez da sentimendurik lotzen duenik, ez eta erosotasunik lurrari lotzen duenik. Lehiatzeko gogorik ez da; ez eta biderik, ez eta artekarik.
2012
‎Jazarketan da gaztea gazte, emaztea emazte, gizona gizon, lurtarra lurtar. Biziak orduan duela balio ez eta gure ontasun poxi horren kudeantza hertsiak. Azken fin hori azken eguneraino eremaitea, duintasuna baizik ez da nonbait.
‎...sinesten ahal den hura hala dela eta ahuspez ur gaineko untzi herrestaria bizi irriaren eremaile astiroa hotza dakarrela ezpaina lore zabilan maitasuna lilien eztia usain epelez xoratua biziaren eztanda bazterrak sutan sapa eroz zainak ibiltari kolorez apaindu hosto haizekaria biziaren sakona azal liluratuan eguzkia geldiarazten duen kanta horra bizia lorearen altzo goiznabarrak ez daki gauarenik ez eta argiak ilunarenik eguzkiak itzuli lurrari egiten sortaldekoa sartaldeak iresten eta ezpain idekiak hesten bihotz bakarra egun bakarrean maitasunaren irrien ezpalak apain eta ezti, gozo eta ezten gorputz bat eta bizi soil bat ordu gutiz dena ikasi behar egunaren neurri ttikiegia amets mentsen besarkatzeko lertsunak hodeietan lerroz lerro negu mezularien kapa luze bihotz nekatuari eguzkiak adio...
‎Tristezia karabana, bortutik iragana, orain heltzen dena. Ez du bidaiaririk ez eta abere akituek garraiatu zamarik. Gau eta egun, izar eta mendi, ibai sahets edo itsas ertz, hari luze da ibili, mundu hutsean ezin geldi.
‎Maitasuna dohakabea ez dakit ez haren izena ez eta bertze mendian lagun zuen artzainarena aratsetan artzainak zitzaizkon egunean itzuli olerkiak eta izarpean zoriona irule artzaina erbestetu urriko iratzeak gorri zirenean eta joan nehori erran gabe eta neguko elurrek xuritzean mendia nigarrez zagon oraino neskatokoa eta mendiko urean dirdira erraiten dute ibarrekoek gau eta egun jauntzi beltzetan ile adats luzean kurri ageri zela oihuska haiz... bat garenean bat gara bidekoan bat bidean bide luze hautsikorrean betikotz hautsia nahi luketen bidean askatasunak argitu bide ezinbestezkoan harri hautsiek hautsiduragatik moldatu bidean biziak heriotzik gabe eraikiko ez zuen bidean bideko harrien erdian harri gauean harrietan bidean irri orhoit bainauk bai nola egun batez hik erran hautan hobe nuela geldirik egoitea nik eta etzuela balio eta eroriko nintzala eta eroririk lotsaturik etsiturik bainagok gaur hik irri egin behar duk hik lore bat leihorrari iguzkiak argi hedoiak nahi ilargi bihotzari maitasunak bi begi untzia itsasoan aurpegia ortzaitzean eta lore bat bihotzean nola errran?
‎Kanpotik begiratuz ez dira gure bazterrak erraz ikusten ez eta ere izendatzen, are gutiago ulertzen eta senditzen. Iparraldea?
‎Gabonetako suak ez eta Jondoni Juanetakoak ez eta Santioko izar bide amesgarria ikusiko ez dituen horrekin zarete
‎Gabonetako suak ez eta Jondoni Juanetakoak ez eta Santioko izar bide amesgarria ikusiko ez dituen horrekin zarete
‎Batzuetan bizitza polita da, hori erraten dute, eta kalean ikusten ahal da bizitza polita dela: ez dago bizitzarik, ez eta heriotzarik ere, soilik une batez jauzi egiten dugu lurretik gora airatzen gara hegan egiten dugu lurrarekin berriro ere tupust egin arte!
‎IPAR EUSKAL HERRIA. Ipar Euskal Herrian, estandar demokratikoak ez dira ezagutuak ez eta errespetatuak ere. Frantziak minorien babesteko nazioarteko itunak onartzen ditu, baina izenpetzen dituenean beti ohartxo bat ezartzen du, alegia Frantzian ez direla aplikatzen Frantzian gutxiengorik ez delako.
‎Dudan gelditu zen, eta oraindik 2011an ez dute aplikatu.. oso argiak dira. Ez da internazionalismo proletariorik, ez eta ere estandar demokratikorik; gauzak oso argiak dira: mundu honetan hizkuntza, etnia eta nazio desberdineko jendeak beti etsaituak omen dira, batak bestea menperatzen du ahal duenean, eta ez baduzu menperatua izan nahi menperatzaile bilakatu zara; indarra eta indar jokoa da lege bakarra, historian zehar ikusia dugun bezala; hor dira gerlak, etsaigoak, txisteak...
‎Eztabaida hau elkartasunetik dago planteatua, eta modelo agortua dela esateak ez du esan nahi dagoen sistema zanpatzailea onartu behar denik, ez eta ere borrokatzeko ditugun oinarrizko arrazoiek ez dutela
‎Ez dut ukatzen lurraldetasunaren garrantzia, ez eta autodeterminatzeko eskubidearen ezagutza; baina nire helburu nagusia da balore iraultzaileek eta abertzaletasun erradikal eta aurrerakoiak iraun dezaten, egunean eguneango borroka guztietan bizi eta heda daitezen, nazionalismo hutsaren zepoan erori gabe, eta" ezkerkeria" marxista gainditu eta estutik libre.
‎Jazartze, gatazka eta konfliktoetan biolentzia eta heriotzaren eginkizuna ezin uler daiteke ikuspegi bakarreko era honetaz. Ikuspegi moral honek leku guztiz handia eta garrantzitsua dauka pertsonen duintasuna begiratzeko; baina historian eta jendartean ez da inoiz izan baloreak neurtzeko molde bakarra, ez eta nagusia ere.
‎Lehena, Jose Mari' a Ryan heriotza bera: Ryan ez zen antieuskaldun bat, ez eta errepresioaren erantzule bat; bakarrik oso funtzio tekniko garrantzitsua okupatzen zuen. ETAk emandako azalpenetan, funtzio hori azpimarratzen zuen:
‎Baina ondorengo urteak oso latzak datozkigu. Haiek gu erabat zapaltzeko ez dira gai izango, baina ez eta gu ere haien urratzeko. Borroka urte latzak ikusten ditut.
‎Eta, azken funtsean, pasarazi nahi digun mezua hauxe da, labur bilduta: 1968en inguruan izandako ideologia eta borrokak, XIX. mendeko ideologia iraultzaile zaharren azken ukaldiak dira; haien oinarrietan aurkitzen diren filosofiak (marxismoa eta anarkismoa), mitoak (langileriaren eginkizun historikoa, estatuaren kontrako jazartze biolentoa) eta posizio pertsonalak (militantismoa, bereziki), zaharkituta gelditu dira, eta ez dute gaur egun ez eragin historikorik ez eta jendea erakartzeko gaitasunik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia