2009
|
|
Horrenbestez, enpresako bi pertsona behar genituela esan genien: pertsona bat euskara planean jardun duena (adibidez, koordinatzailea bera); bestea, berriz,
|
euskara
planean parte hartu ez duen pertsona bat. Talde bietan kasuistikarik ahalik eta zabalena batu nahi genuen:
|
|
Bi galdetegi prestatu genituen.
|
Euskara
planetan parte hartzen dutenen iritziak nahi genituen, batetik, eta, parte hartzen ez dutenenak, bestetik. Enpresetako euskara planen koordinatzaileen bidez zabaldu genituen galdetegiak.
|
|
Enpresetako langile guztien ikuspegia jaso nahi genuen. Horregatik,
|
euskara
planetan parte hartu duten pertsonak eta parte hartu ez dutenak elkartu genituen. Euskara planetan parte hartu duten pertsonen iritzia.
|
|
Horregatik, euskara planetan parte hartu duten pertsonak eta parte hartu ez dutenak elkartu genituen.
|
Euskara
planetan parte hartu duten pertsonen iritzia. Uste genuen hurrekoago egingo zitzaigula, baina haien iritziak eta bizipenak haien hitzetatik jaso nahi genituen, ez gure ustean oinarritu.
|
|
Uste genuen hurrekoago egingo zitzaigula, baina haien iritziak eta bizipenak haien hitzetatik jaso nahi genituen, ez gure ustean oinarritu.
|
Euskara
planean parte hartu ez dutenen iritzia aurreikustea zailago egiten zitzaigun; ez, ordea, guztiz arrotz. Hainbat eragile eta arrazoi aurreikus genitzakeen, baina zuzen ote genbiltzan jakin nahi genuen, eta lanketak gakoak ikusten utziko zigun ere bai.
|
|
Lanerako gertu agertu ziren hasieratik. Horrela,
|
euskara
planean parte hartu dutenen taldea gaur egun planaren koordinatzaile direnek edo izan zirenek osatuko zuten. Horiei eskatu genien euskara planean parte hartu ez zutenen artean hainbat ezaugarritako pertsonei eskaintza egiteko:
|
|
Horrela, euskara planean parte hartu dutenen taldea gaur egun planaren koordinatzaile direnek edo izan zirenek osatuko zuten. Horiei eskatu genien
|
euskara
planean parte hartu ez zutenen artean hainbat ezaugarritako pertsonei eskaintza egiteko: euskaldunei, euskaraz ez dakitenei, aldeko jarrera dutenei, kontrako jarrera dutenei...
|
|
Ondoren, talde bi egin genituen.
|
Euskara
planean parte hartzen duten pertsonekin egin genuen lehen lantaldea eta euskara planean parte hartzen ez dutenekin bigarrena. Talde bakoitzaren jarduna Aholkularitzako bi teknikarik bideratu genituen taldeak.
|
|
Ondoren, talde bi egin genituen. Euskara planean parte hartzen duten pertsonekin egin genuen lehen lantaldea eta
|
euskara
planean parte hartzen ez dutenekin bigarrena. Talde bakoitzaren jarduna Aholkularitzako bi teknikarik bideratu genituen taldeak.
|
2011
|
|
Errenta aitorpenaren kanpainari buruzko zehaztasunak jasotzeko Hernaniko Kardaberaz kalean kokatzen den Hator gestorian izan gara, bertako bi langilerekin hizketan; Ixiar Minerrekin eta errenta aitorpen alorreko arduradun Arantxa Gorostegirekin. Buruntzaldeko udalen
|
Euskara
Planean parte hartzen dute. Eta bezero euskaldun dezente dituzte; partikularrak, autonomoak, enpresetakoak... Errenta Aitorpenari lotuta, zer zerbitzu eskaintzen dizkiozue herritarrari. Ixiar Miner. Aholkularitza eta errenta aitorpenak egiteko aukera.
|
|
Bezeroak ondo egitea nahi du, eta emaitza da eurentzat garrantzitsuena, hizkuntzaz ez dira asko arduratzen. Buruntzaldeko udalen
|
Euskara
Planean parte hartu duzue. Zergatik erabaki zenuten urrats hau ematea. I. M. Bezeroengatik sartu ginen.
|
2014
|
|
Bigarren kanpaina udan hasi zen,
|
Euskara
Planean parte hartzen zuten denda eta tabernak identifikatzea eta langile euskaldunak ezagutzera ematea zuen helburu.
|
2020
|
|
Laguntzak jaso ahal izateko, udal
|
euskara
planean parte hartzeaz gain, beharrezkoa da testua euskaraz bakarrik egotea eta euskarria izatea establezimendua, besteak beste, toldo edo ibilgailu gisa identifikatzeko euskarri nagusia. " Kasu horietan, zenbatekoaren% 70 arte lagunduko da diruz.
|
2023
|
|
Euskararen inguruko sentsibilizazioa eta motibazioa azkartzeko, tresna baliagarriak sortuko ditu, besteak beste euskararen erabilera garatzeko kitak, hizkuntza baliabideen webgune erreferentziala, sentsibilizazio kanpaina partekatuak, joko konektatu eta interaktiboak, erabilera eta euskal kultura lotzeko gogoetak eta gertakariak. Laguntza eta zerbitzuen bitartez euskara erdigunera ekartzeko gisan, beste egituren bidelagun izan nahi du,
|
euskara
plan parte hartzaileak, aholku praktikoak, itzulpenak, formakuntzak eta iniziazioak plantan jarriz.
|