Emaitzak: 9
2010 | ||
...aldi sinple batzuk ulertu nahi ditut», 3« Irratia, telebista ulertzeko gai izan nahi dut», 4« Adiskideekin mintzatu nahi dut sinpleki», 5« Eskolan euskara ikasten duten nire haurrak lagundu nahi ditut», 6« Lehen hizkuntza bezala euskara nire haurrei transmititu nahi diet», 7« Euskaraz ere bai nire lanbide jarduera egin nahi dut», 8« Lanbide bat euskararen bidez eskuratu nahi dut», 9« | Euskaraz frantsesez bezain ontsa mintzatu nahi dut», 10. | |
| Euskaraz frantsesez bezain ongi mintzatu nahi dut. | |
Hirugarren helburu hautatuena da,? | Euskaraz frantsesez bezain ontsa mintzatu nahi dut (9), orotara %41 berriz. | |
Herrikoentzat bigarren helburua kalitatiboa da,? | euskaraz frantsesez bezain ontsa mintzatzea?. Aldiz haientzat, nozio batzuk ikastea? | |
Hirugarren helburuak ahozko komunikazioaren kalitatea bilatzen du: ? | euskaraz frantsesez bezain ontsa mintzatzea?; bigarren helburua da herrikoentzat. Helburu askonahia da, lehenari konparatuz. | |
Bigarrena? | euskaraz frantsesez bezain ontsa mintzatu nahi dut, da herrikoentzat (%45); hirugarrena da etorkinentzat (%35). | |
Ama eskolako irakaskuntza goiztiarraren alde dira bertako gurasoen %79 eta etorkinen %73 Askoz gehiago dira ikaskuntza elebidunaren alde direnak denbora berdinarekin bi hizkuntzentzat (%84), euskararen aldeko murgilbideari konparatuz (%13). | Euskara frantsesa bezain ongi menperatzearen alde dira (herriko gurasoen %30, etorkinen %19). Guraso gutiagok frantsesari ematen diote lehentasuna (guraso etorkinen %24k, herrikoen %11). | |
« Adiskideekin sinpleki mintzatzeko» lehen hautua ororentzat. « | Euskaraz frantsesez bezain ongi mintzatzea», 2 hautua da bertakoentzat, 3.a etorkinentzat. Alderantziz« irratia, telebista ulertzeko», 2 hautua da etorkinentzat, 3.a bertakoaentzat. | |
2017 | ||
baina zer da hori? Zoragarria zen, literarioa, epikoa, eta noiztenka ETBko Nahieran saileko pilota orrialdera lerratzen naiz, batzuk | euskaratik frantsesera bezain aise, plazer atabikoa errepikatzeko. Dagoeneko Irujo handia, arrano kolpatua, kantxa bazterrean dago eta belaunaldi berria ari da gibeletik bultzadaz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 9 (0,06) |
Lehen forma
Euskaraz | 4 (0,03) |
euskaraz | 3 (0,02) |
Euskara | 1 (0,01) |
euskaratik | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 8 (0,05) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
euskara frantses | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara frantses bezain | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |