2021
|
|
Ildo horri eutsiz, estrategikoa da hezkuntzan egitasmo eraginkorrak bideratzea gero eta eleaniztunagoak diren ikasleen artean. Baina, zein da
|
euskarak
Nafarroako hezkuntzan duen egoera. Nola kudeatu eleaniztasuna ikastetxeetan orain eta etorkizunean?
|
2022
|
|
Nafarroako Gobernuak, Euskarabidearen bitartez, Euskaltzaindiak garatuko dituen proiektu eta lan hauek lagunduko ditu diruz: Joakin Lizarragaren lexikoa ikertzeko proiektuaren emaitzak argitaratzea; XXVI. Jagon Jardunaldietan azaldutako lanak argitaratzea(
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan. Egoera eta aukera berria); Onomastika Batzordera edo Euskaltzaindiaren Nafarroako Ordezkaritzara iristen diren txostenak egitea eta eskaerak izapidetzea; Etxauribar osatzen duten udalei oikonimiari buruzko aholkularitza ematea; eta Euskaltzaindiaren 2022ko ikerketa programetan parte hartzea (Euskaltzaindiaren Hiztegia, Orotariko Euskal Hiztegia, Euskal Corpus Onomastikoa, eta Euskara Batuaren Ortotipografia).
|
|
Liburu horretan jaso dira 2021ean Iruñean antolatutako
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak izeneko XXVI. Jagon Jardunaldian aurkeztu ziren txostenak eta bertan azaldu ziren esperientziak (denak ez, gehientsuenak).
|
|
Sagrario Aleman (Euskaltzaindiaren Sustapen batzordeburua): “Jardunaldi horietan jakin nahi izan genuen nolako egoera duen
|
euskarak
Nafarroako hezkuntzan, nola kudeatzen den eleaniztasuna ikastetxeetan orain eta etorkizunean nola egin litzatekeen, zein erronka eta aukera berri dituen euskarak gela barnean eta gelatik kanpo, eta zein egitasmo ari diren garatzen ikasgelan eta eskolaz kanpoko ekintzetan”.
|
|
Iaz,
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak izeneko XXVI. Jagon jardunaldia antolatu zuen Euskaltzaindiak Iruñean.
|
|
Esperientzia eta hausnarketa horiek liburu batean jaso ditu orain Euskaltzaindiak. “Jardunaldietan jakin nahi izan genuen nolako egoera duen
|
euskarak
Nafarroako hezkuntzan. Nola kudeatzen den eleaniztasuna ikastetxeetan orain eta etorkizunean nola egin litzatekeen, zein erronka eta aukera berri dituen euskarak gela barnean eta gelatik kanpo, eta zein egitasmo ari diren garatzen ikasgelan eta eskolaz kanpoko ekintzetan”, adierazi du Sagrario Aleman euskaltzain osoak eta Euskaltzaindiaren Sustapen batzordeburuak.
|
|
Confrontations, Lectures, Translations (Rennes unibertsitatearekin batera); Allande Socarros(). Euskal idazlan eta lekukotasun (Euskararen Erakunde Publikoarekin elkarlanean);
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak (Euskarabidearekin elkarlanean); Txomin Peillenen Ene bertsoen bilduma() eta Jabier Kaltzakortak paratutako Zerbitzariren idazlan hautatuak.
|
2023
|
|
|
EUSKARA
NAFARROAKO HEZKUNTZAN: TRABA EGITEN DUENA EZABATZEA ETA ETORKIZUNARI BEGIRA EREITEA
|
|
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: traba egiten duena ezabatzea eta etorkizunari begira ereitea 40
|
|
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: traba egiten duena ezabatzea eta etorkizunari begira ereitea 42
|
|
Esker mila
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak izeneko XXVI. Jagon Jardunaldian parte hartu zenuten guztioi zuen ekarpenengatik, eta, geroztik, liburu honetarako txostenak idatzi dituzuen orori jardunaldian hizlari izan ala izan ez.
|
|
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak 92 aisialdikoek ere, ikasleen gustuko jarduerak egitearen garrantziaz ohartarazi gaituzte, horrelakoek, besteak beste, ikasleen motibazioan eragina dute eta.
|
|
Euskaltzaindiak eta Nafarroako Gobernuak elkarlanean, 2022an,
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak liburua argitaratu zuten.
|
|
|
EUSKARA
NAFARROAKO HEZKUNTZAN: EGOERA ETA AUKERA BERRIAK
|
|
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: traba egiten duena ezabatzea eta etorkizunari begira ereitea
|
|
|
EUSKARA
NAFARROAKO HEZKUNTZAN:
|
|
Liburu honetan jaso dira, 2021ean, Iruñean antolatutako
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak izeneko XXVI. Jagon Jardunaldian aurkeztu ziren txostenak eta bertan azaldu ziren esperientziak, ez denak halere, gehientsuenak baizik.
|
|
Estrategikoa da eskolan, hezkuntzan, egitasmo eraginkorrak bideratzea gero eta eleaniztunagoak diren ikasleen artean. Jardunaldietan jakin nahi izan dugu nolako egoera duen
|
euskarak
Nafarroako hezkuntzan. Nola kudeatzen den eleaniztasuna ikastetxeetan orain eta etorkizunean nola egin litzatekeen, zein erronka eta aukera berri dituen euskarak gela barnean eta gelatik kanpo, eta zein egitasmo ari diren garatzen ikasgelan eta eskolaz kanpoko ekintzetan.
|
|
" eredua: bilakaera eta erronkak", in
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan: egoera eta aukera berriak, 17 Jagon Saila.
|
|
|
Euskara
Nafarroako hezkuntzan. Egoera eta aukera berriak.
|