Emaitzak: 7
2014 | ||
Euskal Kulturgintzaren Transmisiorako ikastaro amaieran egindako proiektuaren laburpen moduko bat da hau, beste elkarte edo herriren batzuetan antzeko proposamenak egiteko lagungarri izan daitekeena. Lehen bi ataletan Zumaian | euskal kultura nola lantzen den aztertzen da; hasteko esparruz esparru, eta ondoren, xeheago, kulturaren sarea nola antolatuta dagoen. Hurrengo bi ataletan, berriz, ideia batzuk ematen ditu egileak euskarazko kulturgintza indartzeko, elkarte batzuei ardurak emanda, taldeen artikulazioa hobetuta eta kultur politika argiagoarekin. | |
Lau atal bereiziko ditut horretarako: 1) Esparruz esparru | euskal kultura nola lantzen den; 2) Kulturaren sarea xeheago nola antolatuta dagoen; 3) Euskarazko tokiko hedabideen eta bertso eskolaren egitekoa; 4) Kultur politika eta taldeen artikulazioa. | |
Ikerlan horren helburuak hauexek izan dira: (1) euskal kulturaren azterketangorputzari eta emozioei dagozkien balizko aldeak (horren aztertuak izan ez direnak) hauteman, deskribatu eta sakontzea8; (2) narratiben, gorputz jardueren eta testuinguruorokor zein lokalen arteko harremanak aztertzea; (3) pertsona zehatzek bizitzanzehar | euskal kultura nola jaso/ ikasi, haragi egin eta itzuli/ transmititu duten aztertzea, haien bizipenak eta ibilbideak gorputz ibilbide gisa irudikatuz. Ikerlana gidatuduen hipotesi nagusia hauxe izan da: | |
2016 | ||
Necochean iragaiten zen Euskal Argentinar Aste Nazionalean gure begiez ikusi dugunaz hunkiturik egon gira, eta gehiago gazteen ganik entzun dugunaz, euskaraz hitz egiteko gutizia handiarekin ari. Hemendik 12.000 kilometrotan, ikustekoa da euskara eta | euskal kultura nola bizirik diren, Euskal Herria eta bere diaspora nola elgar osatzen diren. Bidean, Tandil herrian bazkaiteko gelditu ginen lehenik, Euskal Etxean | |
2017 | ||
Larzabal izan zen aldaketa horren eragile nagusia. Hegoaldean gerra baino lehen egon zen berpizkundeak bere eragina izan zuen Ipar Euskal Herrian eta Laffitten inguruan gogoetak eramaten ziren eta euskal mundua nola zabaldu, | euskal kultura nola azkartu behar zen gogoetatzen zen. Noski, eramaten ziren gogoeta horiek garaiko testuinguruan, gerren artean eta presio handien pean. | |
2018 | ||
Hauek dira landutako zenbait gai: etorkinek zer hizkuntza dakizkiten eta horrek zer zerikusi duen euskararen egoerarekin; euskaraz egiten duten hedabideen egoera; abertzaletasuna eta euskara; | euskal kultura nola eraikitzen da gaur egun… | |
2023 | ||
Berrikitan antolatua izan da biltzar nagusia, karia horretara | euskal kultura nola suharki sustatzen duen aipatzeko parada ukan dugu. 250 kidez osatua, elkartearen jarduera nagusia da, astean behin euskaraz eskainiak diren klaseak, sei ka, molekulen dominoa, nire genero identitatea, kantu loto eta ametsetako herria, zu ere idazle. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskal | 7 (0,05) |
Lehen forma
euskal | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
euskal kultu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
euskal kultu nola | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |