2001
|
|
Notizia Euskaldi interneteko buletinean jakinarazi da. Albistean azaltzen denez,
|
euskal
komunikazio talde handieneko batzuek egunkariak Internetan izateari egotzi diote beherakada; beste batzuek, aldiz, egunkarion' politizazioa' aipatzen dute.
|
2003
|
|
Publis publizitate agentzia EITBren irudi korporatiboaren arduraduna da duela hiru urtetik. Denbora tarte horretan hainbat lan egin du
|
euskal
komunikazio taldearentzat, baina ziur gehien ezagutzen dena iaz diseinatutako kanpaina dela. Nork ez du barre egin aiton amonen aurrean, Euskal Herriko txokoren bateko baserri batean, txapela atzekoz aurrera jartzen duen gaztearen iragarkiarekin?
|
2009
|
|
Nonick ekimenak erreferente izan nahi du Europan, Interneten eta networking en munduan.
|
Euskal
komunikazio taldea eta Spri dira antolatzaileak, Alianzo enpresa lagun.
|
|
|
Euskal
Komunikazio taldearekin batera, punta puntako beste hamahiru erakunde eta enpresa europar daude finalisten artean, arlo publikoko eta pribatuko denetariko erakundeak. Besteak beste, Poloniako Wolskwagen, Frantziako Robert Bosch, Frantziako Elektrizitatea, Liverpool-eko John Moore Unibertsitatea eta Austriako NXP Sound Solutions elektronika enpresa daude.
|
|
Enpresa Publiko Handien mailan lehiatzen da EITB.
|
Euskal
komunikazio taldearekin batera, punta puntako beste 13 erakunde eta enpresa europar daude finalisten artean, denetarikoak, arlo publikokoak zein pribatukoak. Besteak beste, Poloniako Volskwagen, Frantziako Robert Bosch, Liverpool-eko (Erresuma Batua) John Moore Unibertsitatea eta Austriako NXP Sound Solutions elektronika enpresa daude.
|
|
|
Euskal
komunikazio taldearekin batera punta puntako beste 13 erakunde eta enpresa europar izan dira finalisten artean, arlo publikoko eta pribatuko denetariko erakundeak. Besteak beste, Poloniako Wolskwagen, Frantziako Robert Bosch, Frantziako Elektrizitatea, Liverpooleko John Moore Unibertsitatea eta Austriako NXP Sound Solutions elektronika enpresa daude.
|
2011
|
|
Kapitulu honetan Euskal Irrati Telebistaren historia laburki agertu nahi dugu, orain arte
|
euskal
komunikazio taldeari buruz argitaratutako liburu eta ikerlanakberrikusiz, baita. El proceso de convergencia digital en los grupos mediaticos: Elcaso de la radiotelevision publica vasca, Euskal Irrati Telebista?
|
|
Gutxi batzuk aipatzearren: kronologia historikoa jarraitzen dutenak (Ibañez, 1993; Arrieta, 2009); urteen buruan taldeak bizi izandako aldaketak, errepasohistoriko anekdotikoetan (Castilla (koord.), 1997; Diez Urrestarazu, 2003; Otermineta Unzueta, 2007);
|
euskal
komunikazio taldearen alor zehatzetan taxututakoikerketa analisi sakonak (Torrealdai, 1985; Martin Sabaris, 1999; Larrinaga, 2005); baita kongresu, aldizkari zein hitzaldien harira Internet, euskarazko kazetaritza edotaeuskarazko programazioaren inguruan osatutako idatziak (Arana, Amezaga et al., 1999; Zupiria 2004; Bañales, 2005; Sainz Nieto, 2005). Beraz, ondoren irarritakotestuak EITBren sorrerari buruzko gakoak eskaintzen ditu, hedabide bakoitzarenagertze urtea, ezaugarriak, zergatiak eta hastapenetako egoerak barne hartuz.
|
2016
|
|
Gure gizartean diren hedabideen eskaintza ugariek eta interes ugariek eratzen duten mosaikoan, hauexek dira EiTBren bereizgarriak:
|
euskal
komunikazio taldea, publikoa eta multimedia.
|