2001
|
|
Horregatik, kontaketen bilakaera eta igorpena ikertzerakoan, gai zikloen erabilpena aldarrikatzen du frantziar etnografo horrek, kondairekgehienetan ez baitute gai bakar bat jorratzen13 Gainera, ereduak osatzeko ahaleginak ez ditu beti emaitza berdinak ematen. Ondorio hori Georges Dumezil ek Antzinaroko legenda eta mitoei buruz egindako ikerketa bikainetan azaldu da agerian14.Bestetik, Peter Burke k bere buruari bertako eta atzerriko ipuinen arteko proportzioez galdetu dio; eta funtsean arlo honetan ikerketak hasi berriak direla azaldudu15
|
Euskal
Herriko ikerketei dagokienez, egoera hau askoz ere latzagoa dugu.
|
2007
|
|
Basque Research web guneak
|
Euskal
Herriko ikerketa, garapen eta berrikuntzaren erakusleiho izatea du helburu, eta, hain zuzen ere, I+G+B hirukotetik berrikuntza hitzak ekarri gaitu hona oraingoan. Baina ez gatoz euskal berrikuntzaz hitz egitera, Basque Research en egin ditugun berrikuntzez aritzera baizik.
|
2009
|
|
Web gune horretan biltzen dira
|
Euskal
Herriko ikerketa zentro, unibertsitateeta erakundeen ikerketa lanak. Informazioaz gain, ikertzaileen berri eta kontakturako aukera ere ematen da.
|
2011
|
|
Gogoeta lan hau egiteko franko baliagarria zaigun Hizkuntzen mundua. Munduko hizkuntzei buruzko txostena bikaina argitaratu zuen
|
Euskal
Herriko ikerketa talde batek Unescok eskatuta. Liburu mamitsu hori egiteko arrazoiak agertzerakoan, besteak beste, era honetako asmo eta xedeak aipatzen dizkigute egileek:
|
2013
|
|
Ikerketaren oinarri teorikoak ekarri dira Genevatik, hain zuzen, Jean Paul Bronkart en diskurtsoaren deskribapena (Bronckart, 1996, 1985) eta Hizkuntzaren Didaktika saileko proposamenak (Dolz & Pasquier, 2000; Dolz & Schneuwly, 1997, 1998; Bain al., 1998; Dolz al., 2001). Era berean, baliatu dira
|
Euskal
Herriko ikerketa talde zenbaiten lanak. Zehazki, Euskal Herriko Unibertsitateko HIJE (Hizkuntzaren Jabekuntza eta Erabilera) taldearenak (Larringan & Idiazabal, 2012; Diaz de Guereñu & Garcia Azkoaga, 2012) eta Mondragon Unibertsitateko Miker taldearenak (Sainz al., 2012).
|
2014
|
|
Alde batetik, ikertzaile euskaldunen komunitatea elkartzeko eta identifikatzeko pauso bat eman dugu, baina, beste alde batetik, osasun zientzietako ikertzaileen bigarren topaketok berezitasun oso garrantzitsua erakutsi digute: ikertzaileen lantokiaren izena gaindituz,
|
Euskal
Herriko ikerketa zentro askoren ikerkuntza lerroak aurkezteko foruma izan dela. Hau da:
|
2015
|
|
Ikerketaren oinarri teorikoak ekarri dira Genevatik, hain zuzen, JeanPaul Bronkart en diskurtsoaren deskribapena (Bronckart, 1996, 1985) eta Hizkuntzaren Didaktika saileko proposamenak (Dolz & Pasquier, 2000; Dolz & Schneuwly, 1997, 1998; Bain al., 1998; Dolz al., 2001). Era berean, baliatu dira
|
Euskal
Herriko ikerketa talde zenbaiten lanak. Zehazki, Euskal Herriko Unibertsitateko HIJE (Hizkuntzaren Jabekuntza eta Erabilera) taldearenak (Larringan & Idiazabal, 2012; Diaz de Guereñu & Garcia Azkoaga, 2012) eta Mondragon Unibertsitateko Miker taldearenak (Sainz al., 2012).
|
2016
|
|
Izan ere, euskal kulturak azken urteetan munduan zehar hedatzeko nahikeria berria erakusten baitu. Euskal Herritik kanpo
|
Euskal
Herriaz ikerketa egiten da, idazten da, eta kanpoan ere sortzen da. Horretarako Javi Cillerorengana jo dugu, idazle gaztea baita, eta Euskal Herritik kanpo idazten baitu, nahiz eta haren lanak Euskal Herrian aurkeztu.
|
2017
|
|
2014), baina ipar
|
euskal
herrian ikerketa gutxi egin da gai honen inguruan. isabelle lacroix ikertzaileak (2014) bikote mistoen1 motibazioen gaia jorratu du,"... ayant choisi d’inscrire leurs enfants dans les écoles immersives basques" 2 (lacroix, 2014: 68). ikerketa horrek hiru logika agertzen ditu ikastolen aldeko hautua egiteko, euskal nazioaren eraikuntza, identitate erreparazioa eta lurraldean integratzea euskarazko hizkuntza sozializazioaren bidez (lacroix, 2014:
|
2022
|
|
Ekonomia behatokiaren Ipar
|
Euskal
Herriko ikerketa
|