2009
|
|
Hego
|
Euskal
Herriko batxilergo zentroetako euskal literaturaren irakas planek orain artean eman dituzten emaitzak ikertu ditu Idurre Alonso Amezuak (Eibar, Gipuzkoa, 1978), EHUren bidez berriki aurkezturiko tesian. Literaturaren irakaskuntza Hego Euskal Herriko Batxilergoan.
|
|
Hego Euskal Herriko batxilergo zentroetako euskal literaturaren irakas planek orain artean eman dituzten emaitzak ikertu ditu Idurre Alonso Amezuak (Eibar, Gipuzkoa, 1978), EHUren bidez berriki aurkezturiko tesian. Literaturaren irakaskuntza Hego
|
Euskal
Herriko Batxilergoan. Eduki kontzeptualetatik gaitasun komunikatiboetarako bidean du izenburu Alonso Amezuak osaturiko ikerlanak.
|
2010
|
|
Alonso, I., 2009, Euskal literaturaren irakaskuntza Hego
|
Euskal
Herriko Batxillergoan. Eduki kontzeptualetatik gaitasun komunikatiboetarako bidean, Doktorego Tesia.
|
2011
|
|
\ Selektibitateko nota goratzeko egiten diren gaien azterketa bereziak Hego
|
Euskal
Herriko Batxilergo programetan oinarrituz egiten dira.
|
|
Esperientzia eta modelizazioa. Dinamizazio soziolinguistikoa gizarte pedagogiaren baitan tesia saritu dute. Eta, azkenik, Idurre Alonsorentzat izan da Giza Zientziak alorreko saria, Literaturaren irakaskuntza Hego
|
Euskal
Herriko batxilergoan, eduki kontzeptualetatik gaitasun komunikatiboetarako bidean lanarengatik.
|
2012
|
|
Batxilergoko hemeretzi irakasleri egindako sakoneko elkarrizketak (Alonso, 2008) eta hogeita bat ikastetxetako 800 ikaslek baino gehiagok erantzundako inkestak (Alonso, 2010a). Ildo horretatik, aipatu nahi nuke azterketan Hego
|
Euskal
Herriko Batxilergoko ikastetxeak izan ditudala jomuga. Iparraldea azterketatik kanpo uzteko arrazoia honakoa izan da:
|
|
–, (2010) b: Euskal literaturaren irakaskuntza Hego
|
Euskal
Herriko Batxilergoan, Udako Euskal Unibertsitatea, Bilbo.
|
2013
|
|
Idurre Alonsok euskal literaturaren transmisioaz hitz egin digu. Hego
|
Euskal
Herriko batxilergoan egoera zein den ikertu du doktore tesian. Bestela ere gordina da panorama, eta hizkuntza zapaldua izateak berezitasun dezente dakarzkigu.
|
2019
|
|
Erdigune literarioak irakaskuntzan (2010) lanean Idurre Alonsok eginiko ikerketak, Hego
|
Euskal
Herriko Batxilergoko 825 ikasleren esperientziak jaso ditu eta ikasturteetan ikasgelan bertan irakasten diren edukiekin loturiko irakurketak azterturik, ikasgelan gehien aipatu edo lantzen diren bost idazleei buruz eta idazlerik irakurrienei buruz galdetu ostean, hauexek izan dira emaitzak, bost multzotan banatuta:
|
|
Hezkuntza: Idurre Alonsoren (2010) erdigune literarioen inguruko ikerlanak argi uzten du, apenas dagoela emakumezkorik Hego
|
Euskal
Herriko batxilergoko 825 irakasle eta ikasle elkarrizketatu ondoren eratutako zerrendetan. Testuliburuetan gehien aipatzen diren idazleei galdetu zitzaien elkarrizketetan, baina baita ere ikasgeletan gehien irakurtzen eta gehien estimatzen diren idazleei buruz.
|
|
Bestetik, Whitek aztertu zituen euskal historiografia literarioetan agertzen ziren 261 egileetatik soilik 6 dira emakumezkoak eta hezkuntza arloan, Idurre Alonsoren lanaren arabera (2010), apenas dagoen emakumezkorik Hego
|
Euskal
Herriko batxilergoko 825 irakasle eta ikasle elkarrizketatu ondoren eratutako zerrendetan.
|