Emaitzak: 2
2010 | ||
Bi programazio ezberdin prestatu dituzte arduradunek; alde batetik 2 urte bitartekoentzat eta beste bat, 5 urte dituztenentzat.Errepikapenez ikasiz2 eta 4 urte bitarteko haurrek" gauzak errepikapenaren eta imitazioaren bitartez ikasi, barneratu eta osatzen dituzte" azaldu digute arduradunek. Helduak dira euren erreferente" eta oso markatua gainera", horregatik programa egiterakoan oso kontuan eduki dute.Duela urte pare bat etxe erraldoi bat jarri zuten ludotekan; sukaldea, logela, liburutegia eta garajea bihurtzen den batekin; | etxearen txoko ezberdinak" nolabait errealitate eta egunerokotasun horretan ematen diren momentuan errepikatzeko aukera eskainiz". Jolasetan oinarritzen da beraz txikienentzako programazioa, baina eskulanak eta tailer ezberdinak, sukaldaritzak adibidez ere bere lekua du.Jakin min handia5 eta 8 urte bitarteko haurrak" mugituagoak dira, jakin min handiagoa dute eta horri erantzuna ematen saia... Eginkizun berrietan hasten dira, kirolean adibidez. | |
2020 | ||
Oraindik ezin sinetsi nabil pandemia (edo sindemia) baten erdian gaudela, orain kasi hamar hilabete etxean sartuta gelditu behar izan genuela gaixotasuna kontrolatzeko, etxeratze agindu horrek orbanez beteta utzi dituela gure bizitzak, eta oraindik ere birus honen eboluzioaren arabera antolatu behar dugula egunerokoa. 2020 urtea lehenbailehen amaitzea eskatzen duenik ere bada, begizkoa urtearekin batera desagertuko balitz bezala.Atzera begira jarrita, eta gertatutakoaren alderdi positiboan arreta jarri asmoz, hainbat oroitzapen datozkit burura: eskulanak eta denbora pasak, | etxeko txoko ezberdinetan emandako denbora, ogia egin genuenekoa, leihotik begira deskubritutakoak, auzokoekin partekatutako momentuak⦠eta Internet. Pandemia aurretik Interneten eta teknologia berrien erabilera etengabea bazen ere, etxean sartuta gelditu ginenean nabarmen areagotu zen horien erabilera: bulegoko lana eta eskolako lanak etxetik egiten zebiltzan familiak, bideodeietan murgilduta, pantaila aurrean orduak igarotzen; orokorrean, pantailek hartu zuten protagonismoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
etxe | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
etxe txoko | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
etxe txoko ezberdin | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |