Emaitzak: 5
2009 | ||
Gaur egun, egoera horretan dauden ikasleak ez daude desabantaila egoeran ikaskideekiko. Espainian, Pedroren eta ia mila haur gehiagoren kasua posible da hainbat autonomia erkidegok abian jarritako | etxez etxeko hezkuntza arretako programei esker, zenbait GKErekin eta haur gaixoak dituzten guraso elkarterekin lankidetzan. Programa horien bidez, gaixotasun baten ondorioz ospitalean alta hartu ondoren etxean denbora luzez egon behar zuten haur askok izan behar zuten hezkuntza asistentziaren hutsunea betetzen da. | |
Bestalde, ikastetxeak, irakaslearekin aipatu dugun harremanaz gain, haur eriondoaren eta haren irakasle eta ikaskideen arteko harremanen arintasuna erraztu behar du, eta, hartara, ez da sozialki baztertzen eskola jarduera normalera itzultzen denean. Nola eskatu zerbitzu hau | Etxez etxeko hezkuntza arreta lortzeko egin beharreko urratsak oso desberdinak dira autonomia erkidegoek eskaintzen dituzten programen artean; kasu guztietan, haur eriondo baten familiak hasi behar du prozedura, eta ikasleak zerbitzu hori eskatu behar dio ikastetxeari. Ikastetxeari eskaera egitean, familiak aldez aurreko txosten bat aurkeztu behar du, bere erkidegoko osasun zerbitzuek egina. | |
Haurrari esleitzen zaion tutoreak eta irakasleak berariazko hezkuntza programa bat prestatuko dute, ikastetxearekin bat datorrena. Ondoren, ikastetxea arduratuko da Europar Batasuneko dagokion programarekin tramiteak egiteaz, ikasleari | etxez etxeko hezkuntza laguntza eskatzeko. Ikasleak dituen gaixotasunak sor ditzakeen berariazko beharrak aztertuko ditu. | |
Irakasleak jarraituko du programa bakoitzean ematen diren eskola orduetan, astean 4 ordu, erkidego bakoitzaren arabera. Ondoren, autonomia erkidego batzuetan gehien erabiltzen diren | etxez etxeko hezkuntza arretako programa batzuk deskribatuko ditugu. Gainerako autonomiek ere ematen dituzte zerbitzu horiek, baina kasu askotan ez dira programa independente gisa ematen, baizik eta berariazko neurri gisa, hezkuntzaren arloko aniztasunari erantzuteko dituzten tresnen barruan. | |
Ospitaleko gelei baliabideak jarri eta ematen dizkiete. Unitate horien ezaugarri nagusia da ospitaleetan bertan kokatuta egon behar dutela, alta jasotzen dutenean, ikasleak | etxez etxeko hezkuntza laguntza jaso dezan. Hezkuntza sistema egokitua Gaur egun, Espainiako ospitale gehienetan ikasgela bat edo gehiago daude, eta, horietan, ospitalean denbora bat ikastetxeetatik urrun pasatzera behartuta dauden haurrak zaintzen dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
etxe | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
etxe etxe | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
etxe etxe hezkuntza | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |