2002
|
|
Egia esan, telebista kateak inoiz baino gehiago dira gure inguruan; hala ere, zaila suertatzen da maiz ezer desberdinik aurkitzea, zappingak ez baitu barietatea ahalbidetzen, ez beti behintzat. De facto, kultura berdintzailerako deia gero eta ozenagoa da gure
|
etxe
atarian. Gure esku dago atea zabaltzea, bai eta noraino sartzen uzten diogun ere.
|
|
Etorkizuna
|
etxe
atarian dugu, eta, logikaren eta teknikaren eskutik, zerbitzu interaktiboak jarri dira abian, multimedia zerbitzuak ere hor dira, eta etxe guztietara egin gura dute jauzi. Telebista digitala, telebista laua, hiru dimentsioko telebista, errealtasun birtualeko telebista, tele hizketaldiak, tele erosketa, tele egunkaria, tele-lana, publizitate interaktibo eta pertsonalizatua... gure buruetara behin eta berriro hurbiltzen diren izendapenak dira.
|
|
Produktu kulturalen bitartez, agintari klaseek aukera berdintasunaren mitoa zabaldu dute mundu osoan: diotenez, edozeinen eskura dago arrakasta; lana ondo eginez gero, arrakasta
|
etxe
atarian ei dago. Mito horrek kontsumitzailearen begien aurretik ezabatzen du korporazioen eta pribilegioen indarra.
|
2005
|
|
Alardea pasatzean aurrera jo zuten irain eta kolpeen artean. Metrobatzuk egitea baino ez zuten lortu, Alardea gelditu zen eta kanporatu egin zituzten.Egoera horretan,
|
etxeko
atarira itzultzea zen jipoia ekiditeko aukera bakarra.Hurrengo eguneko Egin eginkariaren azalak oso argi erakutsi zuen gertatutakoa:. Lotsagarria?. Beste komunikabideek ere han gertatutakoaren berri eman zuten:. Zenbait emakume kolpatuta izan ziren desfilatzen saiatzeagatik? 14,. Alardeakbere jai espiritua erre zuen? 15,. Irainak, muturrekoak eta eskopetakadak? 16 Indarkeria ez zen emakumeen aurka mugatu:
|
2007
|
|
Euskal kultura, nonbait, hiperlokala da.
|
Etxe
atariko kultura da: txikia, herrikoa, geurea, familiarra...
|
2011
|
|
Psikosi paranoide zelotipikoan, berriz, eldarnioaren gai nagusia izaten da bikotearen edo maitalearen fideltasunik eza. Uste hori inolako motiborik gabe agertzen da, eta «proba» txikietatik abiatuta egiten diren inferentzietan oinarritzen da (adibidez, jantzi zimurtuak edo nahasiak soinean eramatea, izaratan orbanak izatea, normala den ordua baino beranduago etxera iristea,
|
etxeko
atarian itzalia dagoen zigarro bat, ezezagun batek kalean bikotea agurtzea, etab.). «Proba» horiek eldarniozko ideiak eraikitzeko eta arrazoitzeko erabiltzen dira. Eldarnio zelotipikoa duen pertsonak bikotearekin eztabaidatzeko joera izaten du eta ustezko fideltasunik ezaren aurrean esku hartzen saiatzen da (adibidez, bikotearen mugimendu askatasunari mugak jartzen saiatzen da, ezkutuan haren urratsei jarraitzen die, ustezko maitalea ikertzen du edo bikotea erasotzera irits daiteke).
|
2014
|
|
Oraindik harrituta.
|
Etxeko
atarian, ogi txigortuajaten ari da, apurrak ditu kamiseta tirantedunean eta marmelada gorria ezpain ondoetan.«Ez nekien» dio, «igande goizetan esna egotea zer zen bazenekienik ere». Bukatzeko«printzesa».
|
2015
|
|
ATE: sistema honek edukiontziak ordezkatu ditu (beiraren kasuan izan ezik), bilketa puntuak
|
etxe
atarietatik ahalik eta hurbilen ezarriz (0 m, atari gunea). Sistema honetan biztanleriak aste egutegi espezifiko bat du non zein egunetanzein korronte biltzen den zehazten da. Larrialdi guneetan edukiontziak daude halabehar duten biztanleentzako, alabaina, hauek ikerketatik kanpo geratu dira.
|
2017
|
|
presa/ Basterretxearen eskultura/ baserri ustiaketak/ Goierri Konpetiren antolaketa/ rocka/ pinuak.Edota beste sekuentzia kate batean, berriz:
|
etxe
ataria/ ingurua/ barbakoa/ jendea/ mendia/ txunba txunba. Paisaia berri bat proposatu ezean, gutxienez, halako ikonografia zerrenda bataurkezten da.
|