Emaitzak: 5
2002 | ||
Laurogeiko hamarkadan eta laurogeita hamarreko hamarkadaren hasieran, Estatu Batuetatik | zetozen txostenek “airbag en” inpaktuak eragindako lesioez ohartarazten zuten, bereziki gidarien eta laguntzaileen aurpegian eta toraxean. Emaitza horiek Europako hedabideetan zabaltzeak arrazoirik gabeko alarma zabaldu zuen, ez baitzen azaltzen herrialde hartako legediak askoz ere tamaina handiagoa eta gailua azkarrago puztea eskatzen zuela, segurtasun uhala oraindik derrigorrezkoa ez zen estatu batzuetako gidariak babesteko. | |
2012 | ||
Dioenez, baita ere, denborarekin irizpideak eta legeak zorroztu egingo direla iragarri du Batzordeak, eta hori kontuan hartu behar dutela Europako Batasuneko kideek. " Azken batean, Gipuzkoako Aldundiak, udal gehienek eta Gipuzkoako Hondakinen Kontsortzioak abiatutako ereduarekin bat | dator txostena. Gipuzkoan zero zabor eredu duten politikek gero ezarriko diren neurriei aurrea hartu nahi diete. | |
2016 | ||
Maindireen anabasa eta estalkien desgobernua deskribatu ditu eta bi gorputzen pose eskultorikoa aipatzen du, baina ezer gutxi gehiago. Eta orduan | dator txostenaren zatirik interesgarriena, arnasa bere onera etortzen zaielarik hasten baitira, hasten baita bereziki irakaslea, beste bioi buruz hizketan. Irudipena dut poeta gaztea, bere maitale nagusia izateaz gainera, bere aholkularia ere izan daitekeela. | |
2017 | ||
buruz egindako txostenetan. Tesi horren alde egiteko, Francesco Maria Guazzoren Compendium Maleficarum lana (1608) aipatzen du Parinettok, haren ustez, argi erakusten baitu Europako demonologoengan eragina izan zutela Mundu Berritik | zetozen txostenek, sorginak kanibal gisa irudikatzeko orduan. Dena den, sorginei haurrak deabruari eskaintzea leporatzen zieten Europan, Amerika konkistatu eta kolonizatu baino askoz lehenago ere. | |
2023 | ||
Txostenetatik haratago, Hezkuntzan lan egiten dugunok bertatik bertara ikusten dugu. Bertako profesionalekin bildu ostean, Lehen Hezkuntzako irakasleetatik hasi eta Bigarren hezkuntzatik pasa eta unibertsitatera arte, berdinak edo oso antzekoak identifikatzen direla ikusi dugu liburu honetan parte hartu duten profesionalekin elkartu garenean, eta bat | datoz txosten eta ikerketekin: irakurmen eta ahozko zein idatzizko espresio gabezia handia, hiztegi oso murritza, kontzentratzeko, motibatzeko eta esfortzurako gaitasun oso urria, baita frustrazioarekiko gaitasun eskasa ere, eta gizartearekiko desbinkulazio eta kritikotasun falta nabaria gertatu da azken hamarkadatik hona. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
etorri | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
etorri txosten | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
etorri txosten zati | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |