2001
|
|
Gainera, gai honetaz saiatua naiz eta ez arestian, duela hogei urte baizik2, eta bitarte honetan ez dut, dirudienez, argi berezirik jaso inondik, ez goitik eta ez behetik. Geroztik hona, bestalde, liburu mordo galanta agertu eta agertzen ari da gure literaturaz, argitasunetan blai
|
datozen
obra aberatsak. Ez dut uste, ordea, inork, liburu horietan, Ibon Sarasolarena salbu3, erabateko iritzirik azaltzen duenik.
|
2006
|
|
Bigarrenez, iragarleak bere publizitate jardueran egiten duen obraren erabilera ezin zaio ezarri obraren ustiaketak izan ohi duen ezein modalitateri (erreprodukzioari, banaketari, komunikazio publikoari edo eraldaketari); horrenbestez, publizitate sorkuntzako kontratuaren bidez ez da lagatzen obraren ustiaketa eskubiderik. Iragarlearen eskubidea ez
|
dator
obraren erabilera orokorraz gozatzeak dakarren errendimendutik (horrek ustiaketaren modalitateak posible egiten du). Horregatik ez da norberaren gain hartzen ezagutza orokorrerako obra plazaratzeko edo komunikatzeko obligazioa; aitzitik, buru lan baten ustiaketa eskubidea eskuratzen duenari dagokio obligazio hori.
|
2009
|
|
Gaur egun, Leitza eta Doneztebe arteko NA errepidean, Leitza aldera zubia pasatu eta eskolaren ondoan dagoen bidegurutzeak zenbait adar ditu: Osasun Zentro aldera, Enplegu Bulego aldera, etxebizitza berrietara, eskolara, kiroldegira… Horrek trafiko handia eragiten du eta horri aterabidea ematera
|
datoz
obra berri hauek.
|
|
Obra minimalismoaren barnean koka daiteke, baina, abardura asko ditu, kolore asko. Gainera, bederatzi zatitan banatuta dago, eta hori primeran
|
zetorkidan
obra egituratzeko.
|
2010
|
|
Telebistaz eta zinemaz aparte, antzerkia ere uztartu du Salamancak. Ederra baino askoz ere gehiago dela erakustera
|
dator
obra honekin Sin tetas no hay paraíso telebistako saio arrakastatsuaren protagonista.
|
|
Telebistaz eta zinemaz aparte, antzerkia ere uztartu du Salamancak. Ederra baino askoz ere gehiago dela erakustera
|
dator
obra honekin Sin tetas no hay paraíso telebistako saio arrakastatsuaren protagonista.
|
2012
|
|
Bigarrenez, iragarleak bere publizitate jardueran egiten duen obraren erabilera ezin zaio ezarri obraren ustiaketak izan ohi duen ezein modalitateri (erreprodukzioari, banaketari, komunikazio publikoari edo eraldaketari); horrenbestez, publizitate sorkuntzako kontratuaren bidez ez da lagatzen obraren ustiaketa eskubiderik. Iragarlearen eskubidea ez
|
dator
obraren erabilera orokorraz gozatzeak dakarren errendimendutik (horrek ustiaketaren modalitateak posible egiten du). Horregatik ez da norberaren gain hartzen ezagutza orokorrerako obra plazaratzeko edo komunikatzeko obligazioa; aitzitik, buru lan baten ustiaketa eskubidea eskuratzen duenari dagokio obligazio hori.
|
2018
|
|
Obra maisuen proiektuak bi solairuko etxe bat garatzen zuen, eta konposizioari dagokionez, Gipuzkoako aro barrokoko baserrien itxura hartuko zukeen(). Hori berrestera
|
datoz
obra maisuen aurrekontuak jasotako zenbait akabera eta bitarteko: harrizko hormak kare morteroz emokatuak zeudekeen, eta emokatu zurian, etxearen lau izkinetan eta leiho ertzetan, hare harrizko harlanduak ageriko ziratekeen, egoki ebakita eta trabatuta.
|
2021
|
|
Madrilgo autobus geltokiko berritze lanak amaitzen dituztenean iritsiko zait etxera (etxea, erraz esaten dugu, ez?) itzultzeko ordua, seguru, joan
|
etorrietan
obra guztiak jasan ondoren. Eta hobe beharbada:
|