2009
|
|
J. Odgen Surreyko Unibertsitate ingelesaren hitzetan, “azterketa batean, fruta zuku gustukoena hartzeko eskaini zitzaien haurrei, eta, gero, jolasgune erakargarri batera iritsi ahal izateko, emaitzek erakutsi zuten zukua saria lortzeko bide gisa erabiltzeak murriztu egiten zuela haren lehentasuna”. Ildo horretatik, beste ikertzaile batzuek
|
diote
praktika mota horrek epe laburrean barazki edo fruta gehiago jatera bultza dezakeela haurra, baina, denborarekin, gurasoek egiten dituzten kontrol saiakerek ondorio negatiboak izan ditzakete haurren dietaren kalitatean, murriztu egin baitaiteke sartu nahi diren elikagaien lehentasuna. Haurrak pentsa dezake zerbak hartzeko izozki batekin saritzen badute, zerbak ez direla batere onak izan behar.
|
|
Hizkuntza hutsalen lekua hartzeko prest legokeen hizkuntza faltsu, itsusi eta zaratatsu bat beti aurki daiteke. Lasta uzteko aitzakiaz zentzua alboratzearekin konformatzen ez den berrikuntza teorikoak soilik, malgutasunaren aitzakiaz printzipioak baztertzeari men egiten ez
|
dion
praktikak soilik, ireki diezaioke bidea hitzekin jolastera mugatzen ez den hizkuntzaren berrikuntzari.
|
2010
|
|
Halere, hidratazio arazoak dituzten haurrek ez dute hartu behar ibuprofenorik, horixe
|
diote
Praktika Klinikoen azken gidek, SING erakundeak 2010.
|
2015
|
|
Elkarri aitortu eta onetsi behar omen diogu nor izana, antza, elkarren ikuskizun eta erakuskizuna garen neurrian baino ez gara. Ondo ulertu behar dugu, horrenbestez, zertan diren gure signifikatze praktikak, nola bihurtu zaizkigun ikuskizun eta publizitate, nola eutsi ahal
|
diogun
praktika jakin bati izatera bainoago, antzezte liluragarrietara kondenatuta gaudenean, areago ere esentzien mundua atzean utzi dugularik, performanceen garaira heldu garen honetan.
|
|
aztarnak, seinaleak, zantzuak, markak, logoak, ibilbide markak, kargak eta deskargak, bizitza zikloak, historialak, atzeraeraginak eta atzekausak... Horretan guztian bada zentzua sinesteko era berri bat, zeinak
|
dioen
praktikan bertan dela zentzua, betiere, baldin eta praktika hainbat konnotazio kondentsatu, trinkotu, artikulatu, edota konektatzeko gai bada, eta horrela ere berezko estilo batez zenbait esanahi kate bere baitatik igaroarazten baditu.
|
2017
|
|
Teoria xume hau lagungarri, egun batetik bestera community manager egin ez garen arren, galdera haiei guztiei erantzuna ematen saiatu gara behintzat. Baina apunte soil hauek
|
diotena
praktikan jarri ezean, ezer gutxirako balioko dute. Eginez ikasten baita.
|
|
Vicenten testua orain dela hamarren bat urte grabatutako disko batean jarri nuen. Ohartzen naiz oso zaila dela hor
|
dioena
praktikan jartzea, zabor janariari buruzkoa batez ere?, baina dilema horretan bizi naiz ni.
|
|
Gure kasuan, Spermanen korrelazio koefizientea erabili da. Jarraian,
|
esandakoa
praktikan jarriz, datuak nola interpretatu ditugun ulertzeko adibide bat proposatzen da.
|
|
Horretarako, teknikoen lekukotasunak ekarri zituen gogora: " tekniko denek bat datoz
|
esatean
praktikarik normalena dela lehenengo lizentzia ematea eta ondoren lanean hastea". Gainera, delituari larrialdi bat gehitu zion:
|
2020
|
|
" Koadernoak aukera ematen du gelan
|
esandakoa
praktikara eramateko: ariketa, ariketa eta ariketa", dio Gorka Belaskok," horrek balio du mito bat hausteko, batzuetan adin honetako ikasleek aipatzen dutena:
|
2022
|
|
190): modua eman du pentsatutakoa birpentsatzeko, bai eta bide berriak seinalatu ere informazio iturriak, testualak izan edo ez, aztertzeko eta iturriek
|
diotena
praktikekin, diskurtsoekin eta testuinguruekin erlazionatzeko ere bai. Postmodernismoak modua eman digu pentsatzeko une erabakigarrietan bide asko eta askotarikoak urratzen direla, eta ez bakarra.
|
2023
|
|
Beharrezkoa zen, gure ustez, irakasleei tresna eta prestakuntza aproposak eskaintzea, premia gorria baitzegoen ikasleen ahozko komunikazio gaitasuna zein atxikimendua lantzeko. Ez zen gure planteamendua ezer asmatzea, bai, ordea, praktika egitea zegoen teoriatik abiatuta, eta horretan oinarrituta, teorikoek
|
esandakoaren gainean
praktika diseinatu eta bideratzea. Zerbait operatiboa sortzea eta inplementatzea, ikasleen ahozkoa lantzeko irakasleek duten zailtasunei aurre egiteko; zerbait malgua, egingarria, irakasleen denbora mugak kontuan hartuta, ikasmaila eta ikasgai ezberdinetarako egokia litzatekeena eta irakaslearen jarduna planifikatzeko, sistematizatzeko eta neurtzeko baliagarria izango zena.
|
|
Irudiak berriz ere piztu du alokairuko sabelen auzia, baina PP eztabaida horri ihes egin nahian dabil. Galizian, hedabideek horri buruz galdetu diote Alfonso Rueda presidenteari, eta hark ez du jakin zer
|
esan
praktika horren inguruan, zeinak emakumeen eskubide eta libertateei eraso egin eta emakumeak inkubagailu bihurtzen baititu. «Ez dut nahikoa pentsatu horretaz», erantzun zuen.
|