Emaitzak: 7
2004 | ||
Are gehiago, ohartarazten du haurrentzako elikagaiak eraman daitezkeela hegaldian kontsumitzeko. Bestalde, Iberiak dio bidaiari batek ez duela hegazkinetako batean sartu behar pizgailuekin, aerosolekin, disolbatzaileekin eta abarrekin, produktu arriskutsuak direlako, baina ez du ezer | esaten janariari buruz. Hala ere, beste bi konpainiek ez bezala, aiztoak eta era guztietako elementu zorrotzak (tenedoreak, esaterako) ezin izango dira eskuko ekipajean garraiatu. | |
2007 | ||
Robinsonek azaldu du bere taldeak McDonald’s marka erabiltzea erabaki zuela azterketan, «haurrei zuzendutako publizitatean urrezko patroia baita». Lucile Packard Haur Ospitaleko Pisu Osasungarri Baterako Zentroa ere zuzentzen duen irakasleak | dio janari lasterreko kateak urtero 100.000 milioi dolar (73.100 milioi euro inguru) inbertitzen dituela Estatu Batuetan bakarrik egiten den publizitatean. «Baina, gainera, McDonald’s mundu osoan iragartzen da», dio, «Beraz, marka baten eragina aztertu nahi bagenuen, hori zen aukera nabaria». | |
2008 | ||
Amen %64k uste du hezi egin behar dela haurrek denetik jan dezaten, eta %40k dio hala egiten dutela. Inkestatutako haurren %10ek bakarrik aitortu du prestatzen dioten guztia gustatzen zaiola.' Amen %81 pozik daude seme alaben eskolek eskaintzen duten menuarekin, eta haurren %45ek | diote janaria ez dela etxekoa bezain ona. Bestalde, haurren %72 oinez joaten da eskolara, %86k dio jolas aktiboren bat egiten duela aisialdian (futbola edo saskibaloia), eta %31k hainbat kirol egiten ditu eskolaz kanpoko jarduera gisa. | |
2011 | ||
Menua zabaltzeko, Espainiako etxeetan platera kentzeko joera dago haurrak janaria nahi ez duenean, presiorik gabe eta bazkaltzera behartu gabe. Hala ere, %32k | dio janaria jateko unea atseginagoa egiten duten istorioekin laguntzen duela. Elikagaiak prestatzeko moduari dagokionez, barietatea da janaria monotonoa ez egiteko joera. | |
Baina, zer egin haurrek jaki mota horien zapore gazi edo gozoa edo menuetako jostailuak ez ikusteko? Esteban Cañamares psikologoak bere mezuan argi eta garbi | dio janaria ez dela sari gisa erabili behar, ezta zigor edo xantaia egiteko ere. Adituak gurasoei zuzentzen dien aholkua da “semeari ez hitz ematea, “ondo portatzen bada”, sari gisa janari lasterra jatera joango direla”, eta jostailuaren truke, bilduma osatzeko. | |
2014 | ||
«Hori da, hain zuzen, siamdar katuen kasua; felido batzuk, janariari alergia izateko prest daude», gehitzen du Stephen White albaitariak. Nire katuak alergia | dio janariari: Zer egin behar dut? | |
2021 | ||
Garrantzitsua da, halaber, janariaz gozatzea. Horregatik, arreta jarri behar | diogu janariarekin dugun harremanari, eta erne egon zerbait guztiz ondo ez doala adierazten diguten seinaleen aurrean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
esan janari | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
esan janari ez | 2 (0,01) |
esan janari jan | 1 (0,01) |
esan janari laster | 1 (0,01) |
esan janari ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |