Emaitzak: 7
2000 | ||
noiz. Azkeneko honek berehalakotasuna eman behar | dio informazioari, hots, orain dela gutxi gertatu dela esanarazi behar dio: –gaur goizean?,, orain dela hiru ordu?,, une hauetan? | |
2002 | ||
Motahorretako erakundeek esplotazioa eta klaseen arteko gatazka nagusi diren ingurubatean kokatzen dira; enpresen xedea errentagarritasuna hobetzea da, kostuenmurriztapenaren bidez, normalean. Zuzendaritzak ez | dio informazio nagusia inoriematen; ez langileen ordezkariei, ez akziodunei, ezta bezeroei ere. Beraz, erakundehoriek ez dute konpromiso eta betebehar handirik hartzen beren inguru eta gizartearekin. | |
2005 | ||
Batzordeak, Eskola Kontseiluak edo OOGk ikastetxearen kudeaketaorokorrari ekingo diote, berau ebaluatuz. Azkenik, esan bezala, ZuzendaritzaTaldeak edo Memoriaz arduratzen den komisioak koherentzia eta kohesioaemango | dio informazio guztiari. | |
Amaieran erabiltzen da, baita, zentzu bat baino gehiagorekin: izan daiteke albistean esandakoa laburbildu nahi dela, edota | esandako informazioak duen eragina azpimarratu nahi dela etorkizuneko egoera markatuz edota halako tokitan kazetariaren presentzia azaltzeagatik, albistea gertatu den tokian halako telebista egon dela esateagatik. | |
2006 | ||
Iragarleak hartzaileei informazioa eman nahi dienean, forma eman behar | dio informazio horri, hartzaileek mezua jaso dezaten eta mezu hori kontuan izan dezaten merkatuan hartu beharreko erabakietan. Hedapenari dagokionez, berriz, iragarkia hedabide egokienean zabaldu da, helburu den publiko edo hartzaile objektiboarengana iristeko (De la Cuesta, 2002: | |
2012 | ||
audioa, hain zuzen. Horregatik, elementu gehigarriak berezko zerbait ekarri behar | dio informazioari. Esatariak informazio moduan albistea osatzeko erabili badu, elementu gehigarriak indarra galtzen du. | |
Iragarleak hartzaileei informazioa eman nahi dienean, forma eman behar | dio informazio horri, hartzaileek mezua jaso dezaten eta mezu hori kontuan izan dezaten merkatuan hartu beharreko erabakietan. Hedapenari dagokionez, berriz, iragarkia hedabide egokienean zabaldu da, helburu den publiko edo hartzaile objektiboarengana iristeko (De la Cuesta, 2002: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
esan informazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
esan informazio hori | 2 (0,01) |
esan informazio guzti | 1 (0,01) |
esan informazio nagusi | 1 (0,01) |
esan informazio ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |