2010
|
|
Eta hasteko azalpen bat: ez dugu guk uste gizarte mugimenduak inorenmorroi direnik, ez eta alderdi politikoen transmisio uhalak ere, baina jakin badakigu euskal ekologismoak badituela harreman estuak bezain konplexuak abertzaletasunarekin eta ezkerreko mugimenduekin (kasu zehatz baterako ikus Larrinaga, 2003 eta orokorrean Barcena, Ibarra eta Zubiaga, 1995 eta 1996 eta Casquete, 1998, 2000 eta 2001) eta zentzu horretan
|
diogu
identitate politiko horiek (neurribatean Ezker Abertzalean laburbiltzen, baina ez erabat azaltzen, direnak) Lekeition udal boteretik urte askotan gertuegi egon ondoren, kalean mobilizatzekoarazoak edukiko dituztela.
|
2013
|
|
Are gutxiago esentzia bat. Ezin
|
esan
identitatea eta izaera ulertzeko moduan euskalduntasuna norberaren baitan lo edo hilzorian zetzan izaera esentziala zenik, bai dakigunez izaera izatean baino ez datzala, alegia, norberaren ardura bihurtzen da talde kulturalaren ortzi mugan. Egun, identitate globalen garaietan, gizabanakoaren loturak higatu egin dira, aro garaikide postmodernoaren ondorioa da hori.
|
2014
|
|
Are gutxiago esentzia bat. Ezin
|
esan
identitatea eta izaera ulertzeko moduan euskalduntasuna norberaren baitan lo edo hilzorian zetzan izaki edo izaera esentziala zenik, gaur dakigunez, izaera kolektiboa, izatean datzanez. Bauman ek dioskunez, zeregina da.
|
2015
|
|
Horrenbestez, ukitu berezi bat eman nahi
|
diot
Identitate hitzari. Edozein praktika identitarioa izan daitekeen arren, hitza gordeko dut egitura gisa agertzen zaizkigun praktikentzat; oso konbentzionalizatuak, oso instituzionalizatuak, oso gorpuztuak, alegia, oso" praktikatuak" direnentzat.
|
|
Postpornografia, berriz, ez da beste batentzat egindako ikuskizuna, baizik eta norberarentzat bizi izandako eskarmentu eta jardun kitzikagarria. " Pornoa" deitu ahal
|
diogu
identitate praktika bereizgarrietan gozamena bilatzen duelako," post", aldiz, kolektibo eta komuna delako, auto ikuskizunerako eginda dagoelako eta zabaldu egiten delako nork ikusten duen axola gabe, maiz Beste Handiaren ikono edo konfigurazioa irauli nahian. Alabaina, haren muin logikoa harremana da, jouissance bera konpartitzen duten kideen arteko harremana.
|
2017
|
|
Gogo beteko definiziorik ez dugu idoroko, ez behintzat aho batez onartzeko modukorik. Identitatearen inguruko diskurtsoetan dagoen nahaste borrastea ikusita, batek esango luke ez dagoela gogorik gauzak argitzeko318 Are gehiago, alergia moduko bat ere
|
badiogu
identitatearen auziari319.
|
2018
|
|
Bai, bistan da. Hasieratik
|
diodana
identitate berezi bati lotua da. Egia da Frantziak zailtasun handiak dituela kultura eta identitate bereziak ezagutzeko.
|
|
Salvador Cardusek53
|
dio
identitatea ikusezina dela normalizatua dagoenean, onarpen osoa dagoenean, alde guztiek ezagupena aitortzen diotenean. " Euskalduna naiz" erantzutea gatazkatsua da, ez delako benetan onartuta dagoen identitate bat.
|
2022
|
|
Estatuek amazigh arazoari buruzko diskurtso berri oso bat martxan jarri dutela dirudi. Diskurtsoak
|
dio
identitate amazigha estatu hauetako oinarrizko osagaia dela, eta nolabait, orain" denok garela amazighak".
|