Emaitzak: 5
2011 | ||
Guk ikusi genuke estatu mailan bateragarria den aniztasun kulturaleko ekintza zehatzak sortzea.Euskal Herriko eta Kataluniako kultura eragileen artean egin zenuten foroak zein ekarpen egin dizue. Oso garrantzitsua da sektore artistikoan dagoen eskakizuna kontuan izatea, eta erakunde gisa funtsezkoa da haien beharrizanak ezagutzea, are gehiago egungo merkatuan. Kontuan izan behar da guk irabazkina eman behar | diogula identifikazio kulturaren funtzioari. Hau da, ez da sustapena bakarrik, horrek lotuta joan behar du errealitate kultural baten identifikazioari.Euskarak eta katalanak zein leku dute errealitate kultural horretan. Gai kulturaletik harago, zailtasunak daude hizkuntza aldetik. | |
2018 | ||
Duda barik, Rosek arrazoia du | esatean identifikazio orok, fantasma bat izateagatik idealtzat, huts egin behar duela ezinbestean. Aita seme edo ama alaba identifikazio jakin batean oinarritutako garapen prozesu bat preskribatzen duen edozein teoria psikoanalitikok Sinbolikoa eta erreala nahasten ditu, oker, eta ahaztu egiten du arazo garrantzitsu bat: | |
Sinbolikoa aurkezten da bera balitz bezala ulergarritasun kulturala bere oraingo forma hegemonikoan, eta horrek fantasma horien boterea sendotzen du eta areagotu egiten ditu lortu ezin diren identifikazio horien askotariko dramak. Alternatiba ez da | esatea identifikazioa lortzeko modua egon litzatekeela. Baina badirudi Legearen aurrean «huts egitearen», umiltasunaren eta mugatutasunaren erromantizazio, edo, areago, idealizazio erlijioso bat dagoela Lacanen azalpenean, ideologikoki susmagarri egiten duena. | |
Bigarren kasu horretan heterosexualitatea homosexualitateari gailentzen zaio, eta ordezko objektu bat bilatzen da. Neskatoaren Edipo konplexu negatiboari buruzko paragrafo labur horren amaieran, Freudek | dio identifikazioa era batera edo bestera egitea erabakitzen duen faktorea dela zelako indarra edo ahulezia duten maskulinotasunak eta femeninotasunak neskaren disposizioan. Interesgarria da Freudek aitortzen duela ez daukala garbi zer den zehazki disposizio maskulino edo femeninoa izatea, esaldiaren erdian marren artean zalantza hau tartekatzen duenean: | |
Teoria psikoanalitikoak ahalbidetzen duen identifikazioen ikuspegi alternatiboa da | esatea identifikazio anitzek eta aldiberekoek gatazkak, gurutzaketak eta disonantzia berritzaileak sortzen dituztela generoaren konfigurazioetan, eta horiek auzitan jartzen dutela kokapen maskulino eta femeninoen finkotasuna aitaren legeari dagokionez. Izan ere, identifikazio anitz egoteko posibilitateak (ezin direnak azken buruan murriztu posizio maskulinoaren eta femeninoaren barruan finkoak diren identifikazio jatorrizko edo fundatzaileetara) pentsarazten du Legea ez dela determinista, eta balitekeela bakarra ere ez izatea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
esan identifikazio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
esan identifikazio anitz | 1 (0,01) |
esan identifikazio era | 1 (0,01) |
esan identifikazio kultura | 1 (0,01) |
esan identifikazio lortu | 1 (0,01) |
esan identifikazio oro | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |