Emaitzak: 9
2001 | ||
Eta gainera | dio hori ez egiteak erantzulearen bila jarraitzera behartuko lukeela erabiltzailea. | |
Enpresa eraikitzaileak | dio hori ez dela euren arazoa eta isolatu nahi baditugu, geure kontura egin dugula. | |
2003 | ||
Baina, Greenpeacen | esanetan hori ez da arazo bakarra: otarrainska tropikalaren etengabeko hazkunderako produktu kimiko ugari (elikagaiak, ongarriak, plakizidak, antibiotikoak...) erabiltzen dira, eta horiek bertako baliabide hidrikoak kontaminatzen dituen salda toxiko bat sortzen dute eta eutrofizazioa zein hipernitrifikazioa sortu. | |
“Europako lurzorutik oraindik ere metilkloroformo (MCF) izeneko konposatu horren atmosferarako fluxu konstantea erregistratu da”, azaldu diote autoreek “Nature” aldizkariko azken alean. Pentsa liteke, beraz, Europar Batasuneko (EB) herrialdeak Montrealeko Protokoloa urratzen ari direla, baina Maarten Krol irakasleak, talde zientifiko horretako buruak, | dio hori ez dela egia. “Konposatu horren trazak nahiko txikiak dira duela hamar urtekoekin alderatuz gero, eta, zorionez, ez lukete ondorio garrantzitsurik izango ozono geruzaren osasun egoeran”, dio Krolek. | |
2004 | ||
jendea beti aholkua hartzeko prest dagoela | dioen hori ez da egia. | |
Hala ere, adituek | diote horrek ez duela pertsonen osasunean eraginik. | |
2010 | ||
Ikasteko jardunaldi amaigabeak, lo gabeko gauak eta azterketan zer galdetuko den azaltzen duten labeak ikasle askoren jardueraren parte dira. Hala ere, adituak bat datoz | esatean hori ez dela bide egokia azterketak arrakastaz gainditzeko. José Miguel García Labianok, ‘Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzarako tutoretza ekintzaren programan’, ibilbide zuzena zein den argitu du. | |
2011 | ||
Horrek malgutasun handiagoa ematen du ikasketak egiteko, eta ez du behartzen joan etorriak egitera. Hala ere, hezkuntzako adituek | diote hori ez dela izan behar prestakuntza baten edo bestearen aldeko balantza egiteko arrazoi bakarra, eta irakaskuntza mota horietako bakoitzak eskatzen duen estiloari eta ikasketa eta lan erritmoari ere erreparatu behar zaiola. Halaber, egiaztatu behar da ikasleak behar bezala sendatzeko behar diren gaitasunak dituela. | |
2013 | ||
Harburuen jabe batzuek beldur dira, zikiratu ondoren, bere lagun iletsuak nagiagoak, serioagoak eta jolasteko gogoa galduko duten. Hala ere, adituek | diote hori ez dela gertatzen, eta, gainera, esterilizazioak lagundu egin dezakeela txakurraren jokabide arazoak gutxitzen. Besteak beste, zaunka iraunkorrak, parkean ihes egiten duten ihesaldiak eta etxean egindako txikizioak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
esan hori | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
esan hori ez | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |