Emaitzak: 7
2011 | ||
Agurraren unean, haurrari | esatea hezitzailearekin eta beste haurrekin geratuko dela, eta geroxeago haren bila joango direla etxera itzultzeko. Ez da gomendagarria aitzakiaren batekin ziria sartzen saiatzea eta begira ez daudenean ihes egiteko aprobetxatzea; horrek, egokitzapena zailtzeaz gain, segurtasunik eza eragingo dio haurrari. | |
2012 | ||
Inork txakurraren lekua hartzen ez badu, hau da, ez bada laztantzen, deitzen edo arreta jartzen, litekeena da animaliak haustea. «Bere kasa jarduteko ekimena nork hartzen duen utzi behar da», | dio hezitzaileak. 5 Gabon atsegina txakurrarentzat Txakurrak Gabonetako familiako bileretatik esperientzia positiboak ateratzen saiatzea lagungarria izango da arrotzekiko tolerantzia handiagoa izateko. | |
2013 | ||
Hala ere, ez du edozein estimulu balio. «Gure deiari jaramonik egiten ez dioten sariak oso zaporetsuak izan behar dira», | dio hezitzaileak. Logika hau da: | |
Inork txakurraren lekua hartzen ez badu, hau da, ez bada laztantzen, deitzen edo arreta jartzen, litekeena da animaliak haustea. «Bere kasa jarduteko ekimena nork hartzen duen utzi behar da», | dio hezitzaileak. 6 Kontseilua. | |
2014 | ||
Gurasoek jarriko lituzkete kableak buruan, zer pentsatzen duten jakiteko? Nik ez nuke egingo», | dio hezitzaile honek. Baina denak ez dira hain eszeptikoak. Anton bezalako txakur aditu batzuen ustez, txakurraren pentsamenduaren itzultzaileek hobeto ulertzen laguntzea gorputz hizkuntza eta emozioak. «Oinarrizko emozioak izan arren, hala nola beldurra, poza, amorrua edo haserrea, tristura eta maitasuna, iraultza izango litzateke! | |
2016 | ||
Gatazka sortzen denean, bakea berreskuratzea izango da hezitzailearen eginkizun nagusia, eta ez justizia egitea (askotan ez dago zehatz mehatz jakiterik zer gertatu den): batetik, gatazka eragiten duen haurrari barruan duen tentsio egoera hori gainditzen lagundu behar | dio hezitzaileak (bidea topatzen lagundu behar dio); bestetik, gatazkaren ondorioak jasan dituenari ere lagundu behar dio estrategiak garatzen gatazka egoeretan baliabide propioak izan ditzan. Arauak (gutxi, argiak eta beharrezkoak) oso lagungarriak dira gatazkak bideratzeko. | |
2018 | ||
Urduñako zentroko adingabeei behar bezalako arreta eskaintzeko baliabide nahikorik ez dagoela | diote hezitzaileek |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
LANEKI | 2 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
esan hezitzaile | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
esan hezitzaile hau | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |