Emaitzak: 5
2013 | ||
Bestalde, irakasleak, birformulazioaren estrategia erabiltzen duenean, aukera eskaintzen die ikasleei esan nahi duten hori zehazteko, haratago doazen azalpenak emateko, aldatzeko, ulertzen ez diren alderdiak eta ilun geratzen diren horiek txukuntzeko, edota elkarren artean negoziatzeko. Negoziazioa ulertzeko gaitasuna, Edwards eta Mercer ek (1988) plazaratzen dutenaren arabera, solaskide bakoitzak | esaten edota egiten duena aztertzeko gaitasunean errotuta dago, eta horrek, ondorioz, diskurtsoa izaera interaktiboz janztea dakar. Birformulazioaren estrategiarekin batera, ez hitzezko jarrerarekin lotuta dauden ahots tonua zaintzeak, baikorra izateak eta, batez ere, errespetuan oinarritzen diren jarrerak martxan jartzeak giro lasai eta egokia sortzen dute ikaskuntza prozesuan. | |
2015 | ||
ETAk ezarritako giro berrian foroko kideak elkarrekin ezer | esateko edota egiteko gauza ez zirela ikusita, biltzeari utzi, eta itzulerarik izango ez zuen impassean sartu zen foroa; horrela itzungi zen, isilean, amaiera aktarik gabe, Lizarra Garaziren lama. Antzeko zerbait gertatuko zen presoen aldeko Batera plataformarekin. | |
2018 | ||
Bestelako ekintza batzuk ere aipa zitzakeen Hillek, hala nola kultur mundutik bultzaturikoak, baina, jakina, artista edo idazle batek | esan edota egindakoak ez du politikari batek esan edota egindakoak adinako arreta pizten. Hala ere, azken urteetan indiar amerikarren memoria eta eskubideen alde lan egindako pertsonak aipatzen hasita, batek ezin du Sherman Alexie (Wellnipit, Washington, 1966) ahaztu. | |
Bestelako ekintza batzuk ere aipa zitzakeen Hillek, hala nola kultur mundutik bultzaturikoak, baina, jakina, artista edo idazle batek esan edota egindakoak ez du politikari batek | esan edota egindakoak adinako arreta pizten. Hala ere, azken urteetan indiar amerikarren memoria eta eskubideen alde lan egindako pertsonak aipatzen hasita, batek ezin du Sherman Alexie (Wellnipit, Washington, 1966) ahaztu. | |
2021 | ||
IE11 k dioen moduan, nork bere materiala diseinatzen duenean, garrantzitsua da ikuspegi pedagogiko didaktiko jakin batetik egitea. Adituek edo arituek | diotena edota egin dutena ezagutzea lehenik, eta didaktika eta programatzea ikerketa lan gisa planteatu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
esan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
esan edota | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
esan edota egin | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |