Emaitzak: 7
2008 | ||
Hamarkada horretan, nazioarteko testuinguru artistikoan, arteari, edo zuzenago, arte abstraktuari kutsu espiritual nabarmena ematen zioten artistak aurki ditzakegu, hala nola Mark Rothko, Giacometti, Barnett Newman, Ad Reinhardt, Clyfford Still edo Jackson Pollock, batzuk esatearren. Oteiza | ere talde horretan koka dezakegu dudarik gabe. Beraien jardueran ezberdintasun nabarmenak izan arren, artista horien guztien lehen artelanek mundu mitikoen eragin zuzena daukate. | |
2009 | ||
Bihotz tasa egoera psikologikoarekin estuki lotzen den aspektua da, bai lehenengo baita azkeneko grabaketan | ere talde esperimentalean, baina ez da horrela gertatzen kontrol taldean. Pentsa daiteke, talde esperimental bateko partaide izatearen kontzientziak eta ikerketaren helburua bihotz tasaren eta lokuzioarekin lotutako hersturaren arteko erlazioa ebaluatzea zela jakiteak gorputz erreakzioaren gaineko zaintza handitu duela, norberaren aktibazio mailaren adierazle modura erabiliz. | |
2010 | ||
Adibidez, Trobalón, Sansa, Chamizo eta Mackintosh ek (1991) bereizketa espazialaren ikaskuntza eginkizuna erabili zuten T itxurako labirintoan. Kasu horretan | ere talde esperimentalak aurre esperientzia bat izan zuen ikur estimulu garrantzitsuekin, eta ez kontrol taldeak, ondoren azaldutako bereizketa eginkizunak konpontzeko. Ikerketa horretan ere, talde esperimentaleko subjektuek azkarrago ikasi zuten janaria zegoen labirintoaren besoa bereizten. | |
2012 | ||
Elkarlana, adiskidetasuna eta enpatia dira nagusi. Gatazkak egoki kudeatzea ere garrantzizkoa da, batez | ere taldea oso heterogeneoa bada edo tartean kide gatazkatsu batzuk badaude18. | |
2013 | ||
Esan beharra dago, Europan eta Hego Amerikan ez ezik, Afrika, Asia eta Ozeanian | ere talde nortasunen adierazleak eta bateratzaileak direla futbol taldeak. 2003an esaterako, milioika tutsik eta hutuk elkarrekin ospatu zuten Ruandak Ugandari Afrikako Kopan irabazitako partida, taldearen itzuleran (Jarvie, 2006: 187). | |
Remember that we speak which language. Wespeak which language??). «We» horren bidez, aldakuntza pronominalaren estrategia erabiltzen du irakasleak, esan nahi duen hori hurbiltzeko asmoz eta bera | ere taldeko kide bezala inplikatuz. Atal berean arreta bereganatzekodiskurtsoa besoak zabaltzearen keinuaz laguntzen du. | |
2017 | ||
Irrati, telebista eta idatzizko albistegintzak berak | ere talde propio bat merezi du, zazpi lan klabe aurki baititzakegu gai horri eskainita: «Telebista albistegiak eta errealitatearen errepresentazioa» (Arana, 1992), «Perpaus adjetibalak albisteetako testuetan» (Larrazabal, 1993), «Telebista albistegiak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 7 (0,05) |
Lehen forma
ere | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ere talde | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ere talde esperimental | 2 (0,01) |
ere talde hori | 1 (0,01) |
ere talde kide | 1 (0,01) |
ere talde nortasun | 1 (0,01) |
ere talde oso | 1 (0,01) |
ere talde propio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |