Emaitzak: 7
2008 | ||
da ama edo aita). Proiektuaren xehetasunak | ere pentsatu beharreko kontuak dira. Izena ez da horietan txikiena. | |
2011 | ||
agur izaera berezi eta sakratuari, agur jatorri sakon eta transzendenteari. Baina kontrakoa | ere pentsatu ahal dugu, hau da, gauzak, objektuak eta mundua «animatu» egin direla, sorginduta daudela eta lilura berreskuratu dutela. Markek horixe egiten dute: | |
2012 | ||
Parkearenak propioki liratekeen zerbitzu edo eskaintza komunez aparte, Parkean egote hutsak erakundeen arteko harremanak sakontzeko zein abantaila praktiko ekarri dizkien ere galdetu zaie erakundeei. Galdera horretan jasotako balorazioak baikorragoak dira aurreko galderan jasotakoen aldean, zeinak berriro | ere pentsatzera garamatzan erakundeek, oro har, Parkeari zenbait potentzialtasun aitortu aitortzen dizkiotela, nahiz eta zenbait arrazoiren kariaz eskaintza komun hori gauzatzeko nahikoa egiturarik garatu ez den, eta beraz, erakundeek beren ekimenez bilatu dituzten beren arteko lankidetza dinamikak. | |
2013 | ||
«Eta horrelako kasu asko daude. Minbizidunak, oinaze handia daukatenak, guztiak ere hiltzen laguntzea nahiko luketenak, baina ez dago aukerarik. Neronek | ere pentsatu izan dut maiz gizon bati geltokira eraman eta trenbide ondoan eserita utz nazan ordaintzea, neure burua etortzen den lehen trenera botatzeko». | |
2014 | ||
109). Ezin da inolaz | ere pentsatu arlo horretan Aranaren ikuspegia gailentzen zutenik; baina, aldi berean, berritasun argiak ere planteatu zituzten. Esaterako, jatorriagatiko mespretxua gaitzetsi zuten edota maketoIbidem hitza geroz eta gutxiago erabiltzen zela-eta poza agertu zuten(, 110). | |
2015 | ||
Lan honetan kolaboratu duten ikasleak Lehen Hezkuntzako irakasle izateko hasierako prestakuntzan ari ziren ikersaio honetan eskuzabal lagundu zigutenean, eta maila horretako irakaslegaien lagin adierazgarritzat jo daitezke. Euskarazko erranaldiko elementuen ordenaz lan honetan islatu duten joera nahiko kontraste bizian dago adituen taldeko kideen iritziekin, eta horrek eramaten gaitu berriz | ere pentsatzera zenbateko garrantzia duen irakasleen prestakuntzak, oro har, eta bereziki gai honetan ere eguneratua egoteak, haien lana erabakigarria baita euskararen garapenari begira. | |
2023 | ||
" erre edo eraiki". Ondorioz, iritzi horien arabera gaztaroa une zoragarria delako ideiak topa ditzakegun era berean, bizitzako une izugarri bat dela | ere pentsa dezakegu (Badiou, 2016). Castillok ere, Badiou ren eskemari jarraituz, aipatzen du sistemak bi irtenbide eskaintzen dizkiela gazteei: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 7 (0,05) |
Lehen forma
ere | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ere pentsatu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ere pentsatu ahal | 1 (0,01) |
ere pentsatu arlo | 1 (0,01) |
ere pentsatu beharreko | 1 (0,01) |
ere pentsatu eraman | 1 (0,01) |
ere pentsatu ezan | 1 (0,01) |
ere pentsatu zenbateko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |