Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 53

2000
‎Aitona Nikolasek zerbaitekin ihardets ziezaiokeen aitaren ezkutuko mehatxuari, baina nola erdi ahiturik baitzegoen orduko, erreuma hezurrik tipienetan ere jaun eta nagusi, eta nola ohartzen baitzen ezen jauregi hark gure aitaren beharra zuela, zuhaitzak lurrarena bezainbertze, zutik iraunen bazuen, hala, isilik egoitea deliberatu zuen hartaraz gero.
‎Baina, balantza osaba Joanikoten alderat egiten ikusten banuen ere, eta permatu eta entseiatu banintzen ere jaun Marcelen irakaspenen ahanzterat eta ahanzturaren lurretan ehorzterat, halaz ere, ezin izaiten nuen, zeren, anitzetan, ehortzi bezain sarri egiten baitzuten haiek lur gainerat, horzkatzen eta haginkatzen zizkidaten burmuinak, eta sentiarazten ninduten infernuaren ahoan banengo bezala.
2006
‎121), horregatik gero prestazio feudalak nahiz lur motak hartuko du landua izan zen moduaren izena. IX. mendekoetan ere jaun baten mendekoek egindako erroturazio edo lan modua ezin da izan feudal eran, jakina, feudalismoa iritsi gabe dagoelako. Horrela, García de Cortazar en arabera, lurren jabeari emandako errenta da, lurra lantzeagatik, asko jota, prestazio publikoa autoritateari (Pastor, 1996:
‎Bertze oroitzapen bat egun hartatik: dorreko sugarrei jaka gorri dotorea erauzi nien, inondik ere jaun nobleak egun handietan erabili izan zuena. Zenbait egun lehenago Armendaritze bezala, aitatxiren behialako laguna ez zen gelditu guri ongi etorri egitera.
‎Eta hala ere, bai Menaudek bai Antoniok, leinuko aitak nahiz semeak, beti piztu izan zioten halako mesfidantza suerte bat, beren egintza eta erabakien egiazko xedeez den bezainbatean. Orain bezala, orduan ere jaun nobleek beti eman izan dute beren irabazia Erresumaren onaren aurretik. Agaramontekoak, denetan handienak, ez dira salbuespena izan.
2008
‎Atzo ere, erraz ez, baina nahiko erraz hartu zuen mendean WTAko 18 sailkatua. Izan ere, bigarren setean ez ezik, beste bietan ere jaun eta jabe izan zen Zheng. Serena Williamsen kontra, baina, askoz ere gehiago sufrituko du ziurrenik.
2009
‎–Ez duzu hilko!?; Domingok ez baitzuen artean ahaztuta erlijioa; aitzitik: oinarritzat zuen, konfesioa eta Jauna hartzea ohikoak zituen behinik behin; non zegoen, baina, Jainkoa?; erlijioa zela-eta, Domingok edonoiz oroitu behar zuen, bestalde, sarjentua ere Jauna hartzera hurbiltzen zela, igandeetan zelaian izaten zutèn mezan; zer engainu zen hura, ordea?; bere ezinean, sarjentuaren urrezko hortza ostia ukitzen imajinatu zuen Domingok: ezetz, hurrengoan ez zuela Jauna hartuko, sarjentuarekin batera ez bederen!; non zegoen, bada, Jainkoa, lauzpabost segundoko zeruaren ondotik hain infernu luzea eskaintzen ziona, ehun litro ozpin ezti tanta bakoitzeko?; pobreen eta ezinduen alde mintzatu zen Kristo, baina bazirudien ezen garaileen alde lerratu zela berriro, sarjentuaren eta beraren arteko auzian ez baitzegoen zalantzarik nor zen garaile, nor galtzaile; oroz gain, baina, Domingo ahituta zegoen:
‎" Ez duzu hilko!"; Domingok ez baitzuen artean ahaztuta erlijioa; aitzitik: oinarritzat zuen, konfesioa eta Jauna hartzea ohikoak zituen behinik behin; non zegoen, baina, Jainkoa?; erlijioa zela-eta, Domingok edonoiz oroitu behar zuen, bestalde, sarjentua ere Jauna hartzera hurbiltzen zela, igandeetan zelaian izaten zutèn mezan; zer engainu zen hura, ordea?; bere ezinean, sarjentuaren urrezko hortza ostia ukitzen imajinatu zuen Domingok: ezetz, hurrengoan ez zuela Jauna hartuko, sarjentuarekin batera ez bederen!; non zegoen, bada, Jainkoa, lauzpabost segundoko zeruaren ondotik hain infernu luzea eskaintzen ziona, ehun litro ozpin ezti tanta bakoitzeko?; pobreen eta ezinduen alde mintzatu zen Kristo, baina bazirudien ezen garaileen alde lerratu zela berriro, sarjentuaren eta beraren arteko auzian ez baitzegoen zalantzarik nor zen garaile, nor galtzaile; oroz gain, baina, Domingo ahituta zegoen:
2010
‎Lo egin, deskantsatu, pentsatu, otoitz egin (Eskerrak berriz ere Jaunari itaunketetan nire ondoan, nirekin zegoela sentitu izanagatik eta bere Espirituak nire mihia mugiarazi zuelako), hotsek iratzarri eta abar egin nuen gau hartan goizeko 05:30ak aldean ziegan nire izena entzun arte.
2011
‎Pertsonaia hau da Bizkaiko Jaunen inguruko corpus mitikoan oihartzun handiena jaso duena Garcia Salazar ez geroztik agertutako lanetan. Cachopin eta Ibarguenek ere Jaun Zuriari buruzko aipamen ugari egin zituzten Kronikan, baina kontraesanez josiak eta hutsune handiekin. Goian aipatutako hiru etapa horietako elementu narratiboak jaso zituzten, eta hortik kontraesanok.
2012
‎Beraz, hein handi batean harrigarria da haren taldeak horretarako ahaleginik ere ez egin izana. Etapa amaiera gaiztoa zen, harentzat aproposa, aurrez ere jaun eta jabe izan baitzen antzerako bukaera batean. Baina Tourra hirugarren astean sarturik da dagoeneko, eta nekea nabaritzen hasi da.
‎1992 ikasturtean %26, 4 ziren ereduko ikasleak; 2002, %46, 9 Lanbide Heziketako datuek baldintzatzen dituzte zenbaki horiek: LHn, oraindik ere jaun eta jabe da A eredua, gaztelania duena irakats hizkuntza: aurten, Batxilergoan eta LHn, %58, 5 A ereduan arituko dira.
2013
‎zorrotzaileak, hauek ere nagusia eta mutila. Erremintak zorrozteari ekiten diote, batez ere jaunaren ezpata. Kantuan ibiltzen dira, normalean taldeko aktoreen edo bisitan dauden herriaren gainean.
2014
‎(BG 1, 1). Eta ez bakarrik kristau bakotxa banan banan hartuta, kristau taldeak ere Jaunaren gozamen berezi bihurtzen dira. Eta zer esanik ez, karmedar lekeime eta lekaideen zeregin gorena horixe da.
‎Hala ere Jauna, jakin nahi dut zein arrazoi alegatzen duen.
‎Ez duzu behin ere Jauna hartu.
2015
‎12 Bada beste erarik ere Jaunak arimari hitz egiteko, nik beraren aldetik oso ziurtzat dudana, adimenezko ikuskariren batekin izaten dena; geroago esango dut hau nolakoa den. Arimaren barru barruan gertatzen da, eta iruditzen zaio hain argi entzuten dizkiola hitz haiek arimako entzumenaz Jaunari berari eta hain sekretuan, non, ulertzeko erak berak, ikuskariak berak egiten dituen jarduerekin batera, sendotzen eta ziurtasuna ematen baitu han ezin duela deabruak muturrik sartu.
‎Bizitza honetan bertan ere Jaunak askatzen du hortik arima, gorengo egoitzara iristen denean, Jainkoak nahi badu esango dugunez.
‎Badakit ikuskari hau mesede handikoa izan zitzaidala, gogora etortzen zaidan guztian, batez ere Jauna hartu berri naizenean. Aditzera eman zitzaidan, arima bat bekatu astunean egotea ispilua behe laino itsuaz estaltzea dela eta oso beltz geratzea, eta honela ezin daiteke Jaun hau irudikatu ezta ikusi ere, betiere guri izaera ematen presente egon arren.
‎28 Aipatu dudan serorak egin nahi zuen beste etxeari ere Jaunak laguntza eman dio, eta Alcalán egina dago; honi ere ez zitzaion falta izan kontrakotasunik, ezta ez zituen neke gutxi igaro behar izan. Badakit han ongi gordetzen dela erlijioa, gure hasierako Erregelaren arabera.
‎aholkuarekin batera erremedioa ere ematen duelako. Beste batzuetan iraganeko bekatuak ekartzen dizkit gogora, batez ere Jaunak mesede bereziren bat egin nahi didanean; hala, arimak dagoeneko bere burua egiazko juizioan ikusten duela dirudi; izan ere, egia ezaguera argi argiz etortzen zaio burura, eta ez daki non ezkutatu. Beste batzuetan neure eta beste pertsona batzuen arriskuak jakinarazten dizkit, etortzekoak diren gauzak, haietako asko hiru edo lau urte aurretik, eta guztiak bete izan dira.
‎Are gehiago, irudiko zaigu fraideak eta elizgizonak eta mojak gauza zaharra eta adabakiz betea eramatea nabarmenkeria eta ahulei eskandalua ematea dela, eta baita norbere baitan bildurik egotea eta otoitza edukitzea ere, mundua nola dagoen eta santuek zituzten eragin handiko perfekziozko gauzak hain ahazturik daudela ikusita; honela, uste dut, garai hauetan gertatzen diren zorigaitzez gain, kalte handiagoa egiten duela, eta ez liokeela inori eskandalurik emango erlijiosoek mundua estimu gutxitan izan behar dela hitzen bidez esaten duten bezala, egintzen bidez aditzera emateak. Eskandalu hauetatik ere Jaunak on handiak ateratzen ditu. Eta batzuk eskandalizatzen badira, beste batzuk damutu egiten dira.
‎Beraz, ezin zidan inork edukiarazi ez beldurrik ez ziurtasunik, Jaunak nire ariman ezartzen zuena baino gehiago sinestekorik. Horrela, kontsolatu eta baretu baninduen ere, guztiz beldur gabe geratzeraino ez nion sinetsi, batez ere Jaunak orain esango ditudan arimako proba artean uzten ninduenean. Hala ere,, diodanez?
‎8 Ez dut esaten konparazioa denik, hauek sekula ez baitira izaten bete betekoak, egia dela baizik; biziaren eta pintatuaren artean den aldea dagoela batetik bestera, ez gehiago eta ez gutxiago. Izan ere, irudia bada, irudi bizia da; ez gizon hila, Kristo bizia baizik; eta gizona eta Jainkoa dela aditzera ematen du; ez hilobian zegoen bezalakoa, handik pizturik irten zen bezalakoa baizik; eta batzuetan halako handitasunez dator, non ez baita inor Jauna bera dela zalantzan jar dezakeenik, batez ere Jauna hartu ondoren; badakigu han dagoela, fedeak esaten digulako. Egonleku haren jaun jaun agertzen delarik, guztiz ezerezturik dirudi arimak eta bere burua Kristogan urtuz doala ikusten du.
‎Izan ere, hau azkenerantz izan zen (hau da, azkenerantz, Jaunak liluramendu eta ikuskarien mesede hauek egin aurretik), eta iritzi horretan hain sendo egoteak oso gutxi iraun zuen. Eta horrela beti itzultzen nintzen Jaun honekin gozatzeko neure ohiturara, batez ere Jauna hartzen nuenean. Begien aurrean izan nahi nuke beti haren erretratu eta irudia, nire ariman nik nahi nukeen bezain zizelatua ez bainuen.
‎2 Nik debozio gartsua nion Magdalena aintzatsuari eta sarri sarri izaten nuen gogoan haren konbertsioa, batez ere Jauna hartzen nuenean; izan ere, Jauna han nire barruan zegoela ziur nekienez gero, haren oinetan jartzen nintzen, eta nire malkoak ez zirela gutxiestekoak iruditzen zitzaidan. Ez nekien zer esaten nuen; aski egiten zuen bere aldetik niri malkoak isurtzen uzten zidanak, sentimendu hura hain laster ahazten bainuen.
‎Sendatu nintzeneko, neure ahizparen, auzo batean bizi zenaren? etxera eraman ninduten hura ikustera, maite maite baininduen eta, haren borondatez, ez nintzatekeen ni irtengo beraren ondotik; eta haren senarrak ere oso maite ninduen, guztiz atsegin agertzen zen behintzat nirekin, hauxe ere Jaunari zor diot, alde guztietan izan baitut maitasuna beti, eta guztia ordaintzen nion neu naizen bezala.
‎4 Harako bidean nire aitaren anaia bat bizi zen, oso zentzuduna eta bertute handiak zituena, alarguna, hau ere Jaunak beretzat prestatzen ziharduena; izan ere, bere adin handian zeukan guztia utzi eta fraide sartu zen eta halako amaiera izan zuen, non Jaunarekin gozatzen egongo dela uste baitut. Egun batzuetan ni berarekin izatea nahi izan zuen.
‎Herriak oso handiki eta alaiki hartu zituen eta prozesioan. Oro har poz handia izan zen; haurrek ere Jaunaren zerbitzurako izango zela erakusten zuten. Garizuma honetan, san Matias egunean, fundatu zen monasterioa, Salvadorreko San Jose Aintzatsua zeritzana.
‎Eta horretan huts egiteko arriskurik izan ez dadin, nik eskatzen dut, helburu horretarako ez bada, ez dadila izan berorren aitatasuna haien kapilau. Hau horrela da; nik esaten diot, fundazio horretan izandako neke guztiak horretarako besterik izan ez balira ere, oso ontzat emango nituzkeela, eta berriro ere Jauna goresten dudala, hor, laikoekin nahaste izan gabe, bizi izateko mesedea egin baitzidan. Poz handia ematen didate ahizpa horiek, eta berorren aitatasunak, haiek sarri sarri idazten didatelako; berorren aitatasunak agintzen diela diote, eta hori oso atsegin zait, ez nauela ahazten ohartzen bainaiz.
‎1 Jauna hartzea igande eta jaiegunetan izango da eta Gure Jaunaren eta Andre Mariaren egunetan, gure aita san Albertoren, san Joseren, eta aitor entzuleari ongi iruditzen zaizkion beste egun batzuetan, ahizpen debozio eta espiritua kontuan izanik, ama priorearen baimenaz. Etxearen deiturako egunean ere Jauna hartuko da.
‎Horregatik nahi nuen nik goiz goizetik hori ulertzen has zaitezela, eta bakoitzak kontuan har dezala zenbat irabazten den alde guztietatik, eta batetik earrre ez dela galtzen, nire iritziz. Batez ere Jaunari zerbaitetan jarraitzen zaiolako. Zerbaitetan diot,, esan dudanez?
‎1936ko urriaren 4ko goizean (Arrosarioko Domeka), Benantzio Tutor teniente koronelaren agintepeko errekete eta falangistek Ondarroako Burgo baserria eta Berriatuko hainbat mendi, baso eta baserri bereganatu zituzten. Larruskain inguruko mendi eta baserrietan ere jaun eta jabe ziren. Ondorioz, Ondarroan eta Berriatua inguruan zeuden soldadu errepublikazaleek atzera egin behar izan zuten, batzuk Amallo inguruko tontor eta baserrietaraino eta, beste batzuk, Kalamendi, Asterrika eta Milloiraino.
‎Baina zer gertatzen da pekatu astunean jausten diranekin. Horreengan ere Jaun onak diz diz eginez jarraitzen du. Hori bai!,, egotetik egotera alde handia dagoela jakin behar da?
2016
‎Baina laster gosete izugarria izan zen lurralde hartan, hau ere Jaunak sortua. Hain larria zenez, Egiptora joan zen Abrahan, atzerritar gisa bizitzera.
‎Antiokiako san Ignaziok ematen du lotura honen lekukotasuna: " Mundu honetako printzeak ezikusiarena egin zion Mariaren eta erditzearen birjintasunari, baita ere Jaunaren heriotzari: Jainkoaren isiltasunean gauzatu ziren oihartzun handiko hiru misterio"".
2017
‎Hala, bada, oihalaren bezala geure bizitzaren ere jaun, jabe eta nagusi bagina bezala, ordenatzen dugu bizitzaren parte bat eta parterik hoberena eta gaiena: gaztetasuna munduarentzat, eta gero gainerakoa gaiztoena:
‎Hori bai, 75 minutuan banakoa eskura izan zuen Sergio Leonek, baina buruz burukoan fin egon zen Yoel atezaina.Beberen golarekin, kolpeaGorritxoen abagune garbi horri erantzun ezin hobea eman zion Eibarrek, hurrengo jokaldian bigarrena egin baitzuen, Beberen bidez. Mariok ozta ozta atera zuen Adrianek orpoz egindako errematea, baina ondoren ezin izan zuen ezer egin Beberen jaurtiketa gelditzeko. Eibar eroso, kasik nahieran aritu zen neurketa ia osoan, eta berdegunean ez ezik, markagailuan ere jaun eta jabe izan zen.Hondarreko minutuetan, Caparrosek Aitor Lorea jubenila zelairatu zuen. Hori izan zen zale gorritxoek atzokoan izan zuten poz bakarra.
‎Dena kolore, lillura kantu, ministroak usu mintzo, Bai eta ere jaun Presidente su ondoan kokoriko... Horiek denak oso habilki heldu dira egunero, Gauza hoberik ezin asma zen Euskaldunen frantsesteko.
2018
‎Arratsalde batez, geroztik lotsatu eta damutu arren, Charles jaunak txolintzeko lizentzia hartu zuen, bi adiskiderekin batera, biak ere jaun prestuak izaki; Smith jauna eta Jones jauna izendatuko ditut huts hutsik, oraindik gogoratuak izan daitezke-eta jendarte batzuetan. Ordubete inguru edanean aritu ondoren, bi jaunek erabaki zuten ibilaldi bat egin nahi zutela autoz auzo herrixketan barrena (garai hartan, artean, automobila gauza berri samarra zen).
‎Egongelara itzuli nintzelarik, aski aldarte serioarekin aurkitu nituen atzera ere jaunak. Horretaz landa, ez nuen ia aukerarik izan bilera hartaz inongo zantzurik biltzeko, ia sartu orduko hartu baitzidan lord jaunak erretilua, zera esanez:
2019
‎Ni naizen arte zu ere Jaunak
‎–Gure artean ere jaunari ihes egindako beste sorgin batzuk dauzkagu, ezinbestekoak baso honek eskaintzen digun guztiari bere balioa ateratzeko. Zer jakin dezakegu hiriburuko neskaz?
‎Jaunarekin kitatzerik ez zuten zorrak ordaintzeko sartu zen ama haren zerbitzura, jauregiko sukaldean. Otsondon geratu zen senarra, Leixurik ahaztuta zeukan nekazaria, azken lur zatia ere jaunaren eskuetan utzita, zorraren beste zati bat kitatzeko, aurrerantzean bereak izandako soroak jaurerriaren loriarako lantzen. Egia zen, beraz, jauregian hazi zela neskatila, hango andre langile guztien artean hezita, zerbitzari ona izateko.
‎basamortua ere zeharkatzea, eta hegoaldeko herri guztiak bisitatzea. Ohoinak garaituta daudela erakutsiko zuen hala, basamortua ere jaunaren lurra dela, eta atxikimendua indartuko zuen hegoaldean. Beleagatik Gartzenarako merkataritza bide seguru bat ireki nahi dute, basamortuan zehar, eta, agian, tartean hiri bat eraiki eta basamortuaren bihotzean emankortasuna eman berriz lurrari.
‎Guzti horiek lege batzuen arabera eraiki behar ziren. Ezinzen inolako fortalezia edo gaztelurik egin, ez horma edo barbakanarik erret hiri eta gazteluetanerrege erreginen baimenik gabe, ezta ere jaun andereen baimenik gabe hiri seinorialetan edogaztelu seinorialetan (NFO/ FGN, 1869: Lib. I, Tit. III, Cap.
2020
‎Eta kalizako ardoa ere Jaunaren odoltzat sagaratzen da:
2021
‎Agaramonteko jaunak beretzat eta bere alderdiarentzat, Domintxaineko jaunak beretzat, gehi Graxia Lüküz, Lapurdi Senpereko jaunak, eta ber Domintxaineko jaunak On Johane Lüküzeko jaun gazteñiaren haurrabe bezala, gainera Pées de Peralta Iruñeko apezküpü jaunaren ordezko bezala, hau ere jaun gazteñiaren haurrabe izanez amaren aldetik, delibero horier beren bermea ekarri düe, baita horien betatzea zin egin, bestela ohorea galdürik, Morlaaseko bi mila liberako isunaren pakatzea lükeie.
‎a) en menderagailua dutenak: Zonbat ere jauna den (pour seigneur qu’il soit) (Lafitte 1944: § 885); Zeiñ ere zeran handi ta luze, eztezu iritxiko (Larramendi); Eztezazula niholatako mandaturik enzun, zein ere aitzakiagatik nahi den (Pouvreau); Baña zein ere handiak liraken irabazte horiek, ez lukee pits bat balioko (Mendiburu); Zein ere ondasun ugariak dituen batek, gizonaren bizia eztago ondasun asko izatean (Iraizoz); Ciceron tristea, lurreko onragatik, bere erretorika guziaz zeñ ere zan, ta lenago alegin guziaz prestaturik zeñ ere zegoen, halere[...] hutsegiteko bildurrak beti (Kardaberaz). b) Baitmenderagailua dutenak:
‎Interferentzia elektronikoak, berriz ere jaun Kalanbre lanean.
2022
‎Ikusten duzun zaldia ere jaun horrek saldu digu. Zalditegi ederra du.
‎Mila esker, berriro ere jauna.
2023
‎Keynesen profezia bete ez bada ere jaun eta jabe den ekonomiak gaur egun, tamalez, ekoizpenari eta kontsumoari baizik ez die begiratzen lehenago bezala, mespretxatu egiten du merkatuaren logika utilitaristari balio ez dion guztia, eta, ondorioz," alaitasunaren arteak" sakrifikatzen ditu etekinaren mesedetan, hala ere, bere sineste zintzoa baliotsua da guretzat: bizitzaren egiazko muinak bat egiten du on denarekin (demokrazia komertzialek beti alferrikakotzat hartzen dutenarekin), eta ez baliagarri denarekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia