Emaitzak: 5
2016 | ||
Bereizgarri moduan herritar, kolektibo eta erakunde boluntarioen parte hartzea eta irrati horiekiko duten konpromisoa | ere ikertu dute. Era berean, medio horien konpromisoa, modelo parte hartzailearen sorkuntza, tokiko eta gertuko informazioaren eskaintza, komunitateari ekartzen dizkion onurak eta, oro har, herriari egiten dioten ekarpena argitara eramatea lortu dute (Gabilondo, 2014). | |
2017 | ||
tamaina handieneko bi unibertsitateak, hau da, UPV/EHU eta Bordeleko unibertsitateak. Bi erakunde (edo hobeto esanda, erakunde bat eta fakultate multzo bat) horien ekoizpen zientifikoak txiki uzten du ikertutako beste erakundeena, horregatik ezinbestekoa da elkarlanaren datuak era normalizatuan | ere ikertzea, ekoizpen totalaren% bezala alegia. 2 taulan eskaintzen dira Euskal Herria Akitania elkarlanaren argitalpen kopuruaren datu gordinak. | |
2019 | ||
Hala ere, nahiz eta orain arte ikerketa gehienak talde arteko testuingururako mehatxuaren ondorio negatiboen informazioa biltzeaz arduratu, duela gutxi haren potentzial positiboa aztertzen hasi dira ere. Hau da, erantzun antisozialak sortzeaz gain, gaur egun bizitzen ari garen krisi humanitarioek erantzun prosozialak sortzeko duten indarra | ere ikertzen hasi dira (Carlo et al., 2013). Babesaren krisi humanitarioaren aurrean instituzioek emandako erantzuna desegokia izan daitekeen arren, gizarte zibilaren ongietorria eta giza eskubideen aldeko aldarrikapena azaldu duten askotariko ekintzak gauzatu dira (arropa, diru, janari bilketa, mobilizazio kolektiboak, errefuxiatuen esparruetara bidaiak, etab.). Dudarik gabe, gizarte zibilak bakearen kulturarekiko elkartasun eta konpromisoa erakutsi du. | |
2020 | ||
Analisi kuantitatiboez landa, elkarrizketetan adineko pertsonek azaldu dituzten ulermen zailtasunak | ere ikertu dira. Parte hartzaile gehienek galde sorta ia osotasunean ulertu duten arren, zalantzak eragin dituzten zenbait hitz egon dira. | |
Horrela posible izango zaigu bat egitea bai Gizarte Zientziekin, bai Natura Zientziekin oso loturik dauden kontzeptuekin, bai eta hala landu nahi dugun ingurune horren iragana eta oraingo antolaketa politiko, ekonomiko eta sozialarekin bat datozenekin ere. Izan ere, jakintza arloen barruan gure gertuko kultura ondarearen ezarpenaz eta erabileraz | ere ikertu nahi dugunez bide batez, ezinbestekotzat aipatu beharrean gaude curriculumak zer dioen, horren ostean era koherente batean diseinuaren proposamenari ekiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 5 (0,03) |
Lehen forma
ere | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ere ikertu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ere ikertu hasi | 1 (0,01) |
ere ikertu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |