Emaitzak: 6
2009 | ||
Historian gorderik geldituko da aurreneko aldiz hemen euskaraz honetaz mintzatu garela. litzateke aurrerantzean | ere gai honetaz gehiago sakontzea, batez ere artxiboetako liburu eta izkribuak ikertuz. Baina ez udal artxiboak bakarrik, baita parrokietakoak eta elizbarrutikoak ere. | |
2012 | ||
Analisi hori, hau da, Parkeko erakundeen artean gauzatzen diren ondasun eta zerbitzuen salerosketen analisia, bere osotasunean egiteak konplexutasun nabarmena lukeenez, lagin txikiago batean oinarrituz burutu da, erakunde bakoitzari Parkearen baitako 4 salerosketa nagusien gaineko galdera eginez. Erantzun horien gurutzaketak Parkearen baitako erlazioen edo merkataritza fluxuen diagrama bat ehuntzeko bidea eman digu, inondik | ere gai ez dena fluxu guztiak beren osotasunean islatzeko, baina bai neurri batean fluxu horien noranzko nagusiak ikusteko, edo bestela esanda, Parkean zein erakunde diren nagusiki hornitzaileak (hots, parkeko beste erakunde bati ondasun edo zerbitzuren bat eskaintzen diotenak) eta zein nagusiki erosleak argitzen joateko. | |
2013 | ||
Adibide honetan ere ikus daiteke esatariak egitura parentetikoa erabiliz indarra, enfasia eman nahi diola ipuinen alderdi dibertigarriari. Ez dira soilik gogoz irakurtzen, gogoz irakurtzeaz gain, barre eraginarazteko | ere gai dira. Oraingo honetan, buruan duen norentzakoa liburu edo ipuin hauek irakurtzera lerratu nahi du. | |
2015 | ||
Bikote gazte bat izanik, nahigabeko haurdunaldia errealagoa iruditzen zaigu barneratuta ditugun ohitura eta pentsaerengatik, eta bertsolarientzat ere errazagoa da ziurrenik ikuspuntu horretatik jardutea. Halaber, seiko motzeko ariketa dela jakinik, lehenengo bidea izango litzateke gehienek aukeratuko luketena, neurri horretan | ere gaien tratamendu dramatikoa ohikoagoa baita. Nahigabeko haurdunaldiaren bidea lehenengo abesten duen bertsolariak markatzen du, lehenengo bertsoan beste bidea erabat ixten ez badu ere. | |
2020 | ||
Horregatik, elkarrizketatu baten (E1en) arabera, gai honen inguruan lanketa asko egiten diren arren, kolektibo edo norbanakoen esku geratzen dira eta ez dira hezkuntza sistemaren konpromiso serioa (Castillo eta Gamboa, 2013). Horrenbestez, maila akademikoan, instituzionalean, indibidualki zein kolektiboki gaiarekiko egitasmo aniztasun handia dagoen arren eta Eusko Jaurlaritzak | ere gaiarekiko diskurtso eta lanerako grina adierazten duen arren, erronka nagusiak, elkarrizketatuen arabera, sistematizatzea, transbertsalitatzea eta sentsibilizatzea dira. Eskolako praktika eraldatzailea izan dadin, aldaketak gauzatu behar dira. | |
2022 | ||
Ez dago herrigintza kopuru finkorik. Euskal Unibertsitatearen alde egin duten lau herrigintza familia identifikatu ditut, historikoki horiek agertu direlako, nire iritziz, baina kopurua aldatzen da, batez | ere gaiaren arabera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 6 (0,04) |
Lehen forma
ere | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ere gai | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ere gai diskurtso | 1 (0,01) |
ere gai ez | 1 (0,01) |
ere gai hau | 1 (0,01) |
ere gai tratamendu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |