Emaitzak: 9
2007 | ||
Irakurketa honen arabera, herritarren interesa eta ezagutza hobetzeko neurripolitikoen beharra dago, ikusirik% 20ren bueltan kokatzen dela alfabetizazio zientifiko altua duten pertsonen kopurua3 Alfabetizazio zientifiko zibikoa hobetzekoestrategia hauek politika publikoen mailako eztabaidan kokatu lirateke.Aldi berean, komunitate zientifikoak | ere funtsezkotzat jotzen du herritarrek elementu hauen berri izatea: ikerketa zientifikoaren izaeraren berri izatea, berrikuntzazientifiko eta teknologikoa ahalbidetzen duten baldintza eta testuinguruaren berriizatea, eta ikerketa zientifikoari atxikituriko auzien berri izatea. | |
2008 | ||
Nazioartean Eusko Ikaskuntzaren izena zabaltzea | ere funtsezko jotzen dute, eta atzerriko ikastegiekin eta unibertsitateekin harremanak egiteko batzorde berezia sortu nahi dute. Orobat, nazioarteko sare bat egin nahi dute, elkartearen jarduera ezagutarazteko. | |
2009 | ||
Haren iritziz, irakasleen irudiari prestigioa ematea da kontua, irudi hori baita garrantzitsuena herrialde batentzat, eta gurasoen eta haurren arteko harremana sendotzea | ere funtsezko jotzen du. | |
2015 | ||
Horrez gain, krisitik ateratzeko herriak parte hartu duela dio, eta hori | ere funtsezkotzat jo du: –80.000tik gora batzar egin ziren, eta herritarrek beraiek neurri ekonomikoak proposatu zituzten, maiz, ekonomialarienak baino pragmatikoagoak. | |
2020 | ||
Konfinamendua ezarri zenean, tokiko hedabideon jarduera | ere funtsezkotzat jo zen. Elementu guztien kontra, hortxe aritu gara. | |
2021 | ||
Edo Giugnik ere (1998: 380) | ere funtsezkotzat jotzen du gizarte mugimenduen arrakastan hedabideekiko hartu emanak daukan garrantzia. | |
Eta, horrekin batera, dirurik ez galtzea. Ezustekoak saihestea | ere funtsezkotzat jo zuen; horregatik, Japoniako gizartearen gaineko erreportaje ezkor batzuk eta Nikkeiren aliatu batzuen inguruko informazioak argitaratu zituzten, eta jabeei aldez aurretik eman zieten abisua. | |
Instituzioen parte hartzea | ere funtsezkotzat jo dute egileek, eta, beraz, proposamenak egin dizkiete erakundeei, hala nola berdintasunerako politika publikoetan intersekzionalitatea gogoan izan dezaten. | |
2023 | ||
Ipar Euskal Herrian egoera aldatzeko, tresna zehatzak eraikitzea da helduleku funtsezkoena, gehienen ustez. Gizarteko sektore zabalekin elkarlan dinamikak eratzea | ere funtsezkotzat jo dute, eta ez dute uste horrek abertzaleen ahots propioa urtzea eta aldarrikapenen apaltzea dakarrenik. Horrez gain, inportantea zaie ahalik eta hautetsi gehien eskuratzea, erabakietan eragiteko eta eraldaketa soziala bultzatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 9 (0,06) |
Lehen forma
ere | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Berria | 4 (0,03) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ere funtsezko | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ere funtsezko jo | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |