2015
|
|
Halaber, kutsatzea norbere herrialdera hurbiltzearekin bat gobernuei leporatutakoerruduntasun maila eta haiekiko haserrea ere nabarmenki igo ziren. Jarrera hau, gizarteirudikapenen teorian, gaixotasuna besteen taldearekin, hau da Afrikarrekin bakarrik lotu ezindenean eta norbera bezalako jendeari
|
ere
eragiten hasten denean ematen den ohiko erruduntzeprozesu bezala deskribatzen da (Washer, 2006). Azkenik, izurrite honetako bilau nagusiak, farmazeutikak (2.klasea), komunikabideak eta gobernua (5.klasea) izan direla ikus dezakegu, farmazeutikei kosta ahala kosta aberastea, komunikabideei informazioaren kudeaketa txarra etagobernuari krisiaren aurrean kudeaketarako gaitasun eza leporatuaz.
|
|
Arazo nagusia, gaixotasuna, gu? bezalako pertsonoi
|
ere
eragiten hasten denean gertatzen da, gaixotasuna, besteekin, bakarrik lotzea zaila baita.
|
2016
|
|
Horregatik, jendeak uste du «besteak» nolabait arrisku egoeran edo gaixotasun berri hauen errudun direla, beraien jarduerek (jaten duten janariak, bizi diren leku zikinek, animaliekin duten harremanak edo dituzten ohitura arraroek) bultzatuta. Arazo nagusia gaixotasuna «gu» bezalako pertsonei
|
ere
eragiten hasten denean gertatzen da, orduan «besteei» gu kutsatzea leporatzen diegu beren jarrera arduragabeagatik. Halere, gaur egungo gizarte postmodernoetan zaila da maiz erruduntzat jotzeko kanpoko «beste» talde bat bilatzea, kasu horietan gobernu zein agintariak edo sektore industrial ezberdinetako buruzagiak erruduntzat jo izan dira gaixotasunaren sorreraren aurrean egoera ondo ez kudeatzeagatik.
|
|
Gainera, kutsatzea norbere herrialdera hurbiltzearekin bat gobernuei leporatutako erruduntasun maila eta haiekiko haserrea ere nabarmenki igo ziren. Jarrera hori gizarte irudikapenen teoriatik azalduta, gaixotasuna besteen taldearekin, hau da Afrikarrekin, bakarrik lotu ezin denean eta norbera bezalako jendea
|
ere
eragiten hasten denean gertatzen den erruduntze prozesu ohikoa da (Washer, 2006). Azkenik, izurrite honetako bilau nagusiak, farmazeutikoak (2 klasea), komunikabideak eta gobernua (5 klasea) bera izan direla ikus dezakegu.
|
|
Arazo nagusia gertatzen da gaixotasuna «gu» bezalako pertsonei
|
ere
eragiten hasten denean. Kasu horietan «besteak» soilik kutsatzeengatik ezin errua egotziaz, ebolarekin gertatu zen bezala, beste erruduntasun prozesu batzuk abiatzen dira.
|
2017
|
|
Arazo nagusia gaixotasuna, gu? bezalako pertsonei
|
ere
eragiten hasten denean gertatzen da. Kasu horietan, besteak?
|
2021
|
|
Horiek hezkuntza sisteman jokatzen duten paperaz eta, beraz, duten antolaketaz eta indarrean jartzen diren baliabideen izaeraz ikuspegi kontrajarriak azaleratu dira. IE1 en arabera, argitaletxeei ez dagokie sistema aldatzea edo, behinik behin, ez dago haien esku; baina, bien bitartean, IE7 k uste du hauen egitekoa ez dela zerbait salgarria eskaintzea, baizik eta" irakasteko modu batzuetan eta irakaskuntzan zentralak diren alorretan ahal den heinean
|
ere
eragiten hastea", sistemaren konplexutasuna eta izaera poliedrikoa aintzat hartuta.
|